Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 19:00. Дата останніх змін - 13-02-2025, 19:01

Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код ... Державна закупівля - UA-2025-02-13-014450-a Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) від замовника Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-13-014450-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-018035-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 19:00
по 18-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 19:00
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2980000
2 980 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 900 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
ЄДРПОУ:21087175 Досьє YouControl
Контактна особа:Матусевич Ольга
Телефон:380973843964
E-mail:yoolga22062020@gmail.com
Місцезнаходження:
33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони об’єктів та ...
2 980 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 19:01:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:46:53
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 18:46:53
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору , Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. До уваги учасників інформація для оформлення банківської/страхової гарантії: Банківські реквізити Замовника: Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості вул. В.Опанасюка, 8, м. Рівне, 33001 ЄДРПОУ 21087175 Банк ДКСУ м. Київ МФО 820172 р/р UA 488201720355419001700703760.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              1
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2.1. Гарантійний лист щодо використання учасником, у разі підписання договору, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання охоронних послуг, в якому в обов’язковому порядку зазначається інформація про: - спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони охоронника, які відповідають чинному законодавству (гумові кийки, газові балончики із сльозогінним газом); - формений одяг охоронника, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони; - автомобіль учасника або залучений автомобіль, призначений для забезпечення негайного виїзду групи реагування персоналу охорони учасника на протиправні дії щодо об'єкта охорони Замовника (далі – транспорт реагування). 1.2.2. Довідку щодо наявності офісного приміщення учасника з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, спеціального одягу та взуття, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронників, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування. Довідка повинна містити інформацію про місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефонів, ПІБ керівника та копію документу щодо права власності або найму (оренди) приміщення (витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно та/або Договір оренди нерухомого майна (на підтвердження надати копію квитанції, платіжного доручення або іншого документу, що підтверджує факти оплати за наданим договором), в якому розташований офіс. Договір оренди нерухомого майна повинен бути чинним на період надання послуг з охорони об’єкту, тобто на період з 01.03.2025 року – 31.12.2025 року. 1.2.3. Довідку в довільній формі про наявність в учасника власного або залученого транспорту реагування (не менше однієї одиниці), що дислокується в м. Рівному та/або Рівненському районі, призначеного для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. В довідці зазначити місце дислокації, реєстраційний номер, марку, рік випуску транспорту реагування. 1.2.4. Учасник повинен мати не менше 1-ї групи швидкого реагування (далі - ГШР), що забезпечена транспортом для швидкого реагування. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: - скановану копію договору оренди автомобілів (у разі оренди) або - скановану копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням сканованої копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, з яким укладено договір реагування). Для підтвердження наявності транспорту реагування необхідно надати: - не менше 1 (однієї) сканованої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобів, що знаходяться: - у власності Учасника (у власності Замовник має на увазі відмітку в свідоцтві про реєстрацію про те, що власник є саме той Учасник, який подає пропозицію) або - з яким Учасником укладений договір оренди або реагування суб'єкта охоронної діяльності (Учасника) та призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; - кольорові фотографії транспорту (не менше 1-ї одиниці), що підтверджує обладнання транспорту реагування учасника кольорографічними схемами, контрастувальними смугами та спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору; - оригінал дозволу на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування. 1.2.5. Довідку в довільній формі про наявність забезпечення працівників охорони спецодягом та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». 1.2.6. Наявність, вказаного в довідці (складеній відповідно до пункту 1.2.5) підтвердити копіями відповідних документів: видаткова накладна, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або витяг з інвентаризаційного опису. 1.2.7. Лист-гарантія на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації: - Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти монтаж власних засобів систем охоронно-тривожної сигналізації (тривожна кнопка у кількості 3 штук) та підключити до ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору; - Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації; - Учасник забезпечує прибуття протягом 2-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3.1. Довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в кількості не менше 18 охоронників, які будуть задіяні для надання послуг Замовнику за Договором. Довідка має містити інформацію про ПІБ (прізвище, імя, по-батькові), вік, посаду, освіту та досвід роботи, найменування, дата, номер документу, яким працівника прийнято до штату учасника. 1.3.2. Копії документів, що підтверджують укладання трудового договору персоналом охорони з Учасником: наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та довідку, видану Пенсійним фондом України по формі ОК-5 та ОК-7 або наказ про прийняття на роботу, завірений належним чином та повідомлення про прийняття працівника з квитанцією про отримання ДПС (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу). 1.3.3. Документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці згідно п.1.3.1. (не менше 18 охоронників) професійної подготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність» 3-го кваліфікаційного розряду. Додатково на цих працівників надаються результати запиту з офіційного сайту https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/ у вигляді ВИПИСКИ з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази (ЄДЕБО) з питань освіти з накладеним КЕП (кваліфікованим електронним підписом) ЄДЕБО. 1.3.4. Копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, а саме: - довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. 1.3.5. Копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1 цього розділу, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій. 1.3.6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.3.1 цього розділу, виданий фізичній особі (повний або скорочений) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua), який виданий не раніше 01.09.2024 року; 1.3.7. Документ, що підтверджує стаж роботи за професією охоронника - не менше 2 років або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу). 1.3.8. Додатково надати лист в якому Учасник гарантує проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду у разі закінчення терміну дії відповідних довідок до кінця терміну виконання договору. 1.3.9. До штату учасника повинен входити фахівець з організації заходів охорони, що відповідає кадровим вимогам, встановленим Постановою КМУ від 18.11.2015р. №960. Інформація підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника, посади, інформації про освіту і стаж роботи, а також копій відповідних документів (витягу з послужного списку, диплому про освіту тощо), що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони всім необхідним кадровим вимогам. Додатково, у відношенні фахівця з організації заходів охорони учасник надає копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів: - про проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, а саме довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.; - копії документів про відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, який виданий у поточному році; - документ, що підтверджує набуття кваліфікації; - відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації; на особу, яка не підлягає призову під час мобілізації, надати довідку у довільній формі, в якій зазначити підстави, згідно з якими особа не підлягає призову, з посиланням на відповідні чинні нормативні акти, постанови, закони України тощо; - трудову книжку особи, яка є фахівцем з організації заходів охорони. 1.3.10. Учасник закупівлі має надати копію «Договору страхування відповідальності перед третіми особами» чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 500000 тисяч гривень. Статтею 16 Закону України «Про страхування» визначено основні вимоги до договорів страхування. Зокрема, договір страхування повинен містити строк дії договору. Крім того, частиною четвертою статті 18 Закону України «Про страхування» визначено, що договір страхування набирає чинності з моменту внесення першого страхового платежу. Учасник закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує оплату страхового платежу за договором. В наданому Учасником Договорі має бути зазначений чіткий перелік страхових випадків та ризиків, які «покриваються» цим Договором у разі настання відповідальності перед третіми особами. 1.3.11. Копії документів на не менше ніж 9 охоронників (витяг з протоколу засідання комісії та/або посвідчення) підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу). 1.3.12. Довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) охоронників (старших зміни), які повинні мати робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. На кожного кваліфікації (підвищення кваліфікації) охоронника 4 розряду та Витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників. Якщо документи про професійну (професійно-технічну) освіту видані працівникам до 2014 року Учасник повинен надати ліцензії або копії ліцензій завірені печаткою ліцензіата навчального закладу, в якому проходили навчання (підвищення) робітничої кваліфікації працівники Учасника та лист від навчального закладу в якому підтверджується інформація про навчання працівника. 1.3.13. Надати копії посвідчень на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно (у відповідності до інформації пункту 1.3.1 цього розділу) оформлених належним чином (в посвідчені необхідно зазначити прізвище, ім'я, по батькові охоронника Учасника, дата видачі і термін дії посвідчення, фотокартка особи, якій видано посвідчення, підпис керівника та печатка за наявності).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти: назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника, предмет договору, номер та дата укладення договору; 1.1.2. оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту, виконаних в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності); 1.1.3 копії документів на підтвердження виконання договору, а саме: оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі наданих послуг/виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих аналогічних договорів, вказаних учасником процедури закупівлі у довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту та оргінал листа(ів)-відгуку (або рекомендаційного(их) листа(ів)) від контрагента(ів)/замовникаків за кожним наданим аналогічним договором, інформація про які наведена учасником процедури закупівлі у довідці згідно з підпункту 1.1.1 цього пункту, з обов’язковим зазначенням у цих листах-відгуках/рекомендаційних листа: номеру договору та дати його укладення, ціни договору (загальної вартості договору), строку дії договору. У разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua, учасник окрім вищезазначених документів має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним(ними) у довідці договором(рами) (зазначені виписки обов’язково повинні бути завірені банківською установою у якій відкрито рахунок на який надходили кошти).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) згідно коду ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.4.1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки)за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 1.4.1. Резиденти України: Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.4.2. Юридичні особи: Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-02-2025, 18:57:18
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ