Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 17:29. Дата останніх змін - 05-05-2025, 17:29

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства ю... Державна закупівля - UA-2025-02-13-014055-a Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області від замовника Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-014055-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-017618-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 17:29
по 07-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 17:29
по 10-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-03-2025, 14:09
по 10-03-2025, 14:32

Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
361800
361 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 809 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
ЄДРПОУ:43315529 Досьє YouControl
Контактна особа:Неубауер Наталія Валеріївна
Телефон:+380567679711
E-mail:zakupivli2023@ukr.net
Місцезнаходження:
49619, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги технічної охорони: пул ...
361 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-03-2025, 14:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області

450
послуга
00000 Україна Закарпатська область м. Запоріжжя згідно Додатку № 3 до Договору.
з 01-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-04-2025 по 11-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 74, 69008, Єрохін Сергій
Остаточна пропозиція:
299 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
353 376 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2025, 17:23
Період подачі оскарження:
по 10-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-25, 16:05:44
24

ПРОТОКОЛ № 8/08 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 03 квітня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Повторний розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 13.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). 10.03.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: Управління поліції охорони в Запорізькій області з ціною 300 000,00 грн. та ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. Уповноважена особа розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протокольним рішенням № 8/04 від 12 березня 2025 року надала можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 13.03.2025 о 10:59 електронній системі закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" було оприлюднено виправлені невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). Уповноважена особа уважно розглянувши виправлену тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" Протокольним рішенням від 13 березня 2025 року № 8/5 визначила Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем Процедури закупівлі. 17.03.2025, 15:12. ID: UA-2025-02-13-014055-a.c2 надійшла Скарга від Управління поліції охорони в Запорізькій області на неправомірне визначення переможця Замовником. 19.03.2025 Рішенням Комісії № 4241-р/пк-пз від 19.03.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги Управління поліції охорони в Запорізькій області (код ЄДРПОУ: 40108947) (далі – Скаржник) від 17 березня 2025 року № UA-2025-02-13-014055-a.с2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято до розгляду та постановлено Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Протокольним рішенням № 8/06 від 21.03.2025 уповноваженою особою, на виконання Рішення Комісії № 4241-р/пк-пз від 19.03.2025, було надано пояснення з приводу отриманої скарги. Рішенням № 4820-р/пк-пз від 27.03.2025 Комісія частково задовільнила Скаргу від 17.03.2025, ID: UA-2025-02-13-014055-a.с2 та зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем в процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). Протокольним рішенням № 8/07 від 03.04.2025 уповноваженою особою, на виконання Рішення Комісії № 4820-р/пк-пз від 27.03.2025, було скасовано рішення про визначення Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем в процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області) та повернуто пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на кваліфікацію. Враховуючи викладене, Органом оскарження виявлені наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Згідно абз. 3 п. 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа повторно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен: підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано документ: "Довідка охоронники". В довідці стосовно охоронників зазначено: "1. Булатецький Микола Іванович - 50 років; 4. Волок Олександр Васильович - 50 років". Разом з цим, згідно з даними в Медичних довідках на вказаних працівників, стосовно дати народження: - Булатецький Микола Іванович, 09.09.1974 року. Вік охоронника на момент процедури закупівлі складає 50 років та 6 місяців. - Волок Олександр Васильович, 12.09.1974 року. Вік охоронника на момент процедури закупівлі складає 50 років та 6 місяців, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). Оскільки, допущена Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 16:05:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014055-a-c2
Номер договору:
ТО-2025/Зп
Дата підписання договору:
01-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-05-2025 по 31-12-2025
233 699,52 UAH
Ціна договору
194 749,60 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-03-2025 по 18-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 74, 69008, Єрохін Сергій
Остаточна пропозиція:
299 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
353 376 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-03-2025, 19:34
Період подачі оскарження:
по 19-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-03-25, 12:38:11
24

ПРОТОКОЛ № 8/04 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 12 березня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 13.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). 10.03.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 8.1. п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано вищезазначену інформацію, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано копії медичних довідок (за форма №100-2/о) на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції копії медичних довідок (за форма №100-2/о) на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. П.п. 2.2. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен: для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, необхідно надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше 5 (п’яти) кваліфікованих працівників та будуть безпосередньо залучені до виконання робіт по підключенню/перепідключенню об’єктів охорони, із зазначенням ПІБ, посади та стажу роботи. Додатково на кожного зазначеного у довідці співробітника надати копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони, надати: - протокол та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - документ який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано документ який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони. П.1. таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано «довідку про відомості про учасника», яка не містить інформації про скорочене найменування Учасника, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку. П.п 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), копії актів наданих послуг та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), який повинен мати вихідний номер та дату складання, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано «довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору», в якій зазначено в тому числі суму договору, яка не відповідає сумі актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору наданих у складі пропозиції, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору наданого у складі пропозиції на суму зазначену в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-03-25, 12:38:11

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
299 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
353 376 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-03-2025, 21:51:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Управління поліції охорони в Запорізькій області   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
300 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
315 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядник не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-03-2025, 11:00:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-02-2025, 17:31:30
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-02-2025, 17:05:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:27:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено13-02-2025, 17:29:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 17:01:25
        Тендерна документація
        публічний Видалено18-02-2025, 17:01:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:12:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 17:12:04
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 17:29:14
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ