Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 361 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 809 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49619, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
3 |
ПРОТОКОЛ № 8/08 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 03 квітня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Повторний розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 13.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). 10.03.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: Управління поліції охорони в Запорізькій області з ціною 300 000,00 грн. та ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. Уповноважена особа розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протокольним рішенням № 8/04 від 12 березня 2025 року надала можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 13.03.2025 о 10:59 електронній системі закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" було оприлюднено виправлені невідповідності у тендерній пропозиції, поданій для участі у процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). Уповноважена особа уважно розглянувши виправлену тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" Протокольним рішенням від 13 березня 2025 року № 8/5 визначила Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем Процедури закупівлі. 17.03.2025, 15:12. ID: UA-2025-02-13-014055-a.c2 надійшла Скарга від Управління поліції охорони в Запорізькій області на неправомірне визначення переможця Замовником. 19.03.2025 Рішенням Комісії № 4241-р/пк-пз від 19.03.2025 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги Управління поліції охорони в Запорізькій області (код ЄДРПОУ: 40108947) (далі – Скаржник) від 17 березня 2025 року № UA-2025-02-13-014055-a.с2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийнято до розгляду та постановлено Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Протокольним рішенням № 8/06 від 21.03.2025 уповноваженою особою, на виконання Рішення Комісії № 4241-р/пк-пз від 19.03.2025, було надано пояснення з приводу отриманої скарги. Рішенням № 4820-р/пк-пз від 27.03.2025 Комісія частково задовільнила Скаргу від 17.03.2025, ID: UA-2025-02-13-014055-a.с2 та зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем в процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). Протокольним рішенням № 8/07 від 03.04.2025 уповноваженою особою, на виконання Рішення Комісії № 4820-р/пк-пз від 27.03.2025, було скасовано рішення про визначення Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" переможцем в процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області) та повернуто пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на кваліфікацію. Враховуючи викладене, Органом оскарження виявлені наявні невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Згідно абз. 3 п. 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа повторно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен: підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано документ: "Довідка охоронники". В довідці стосовно охоронників зазначено: "1. Булатецький Микола Іванович - 50 років; 4. Волок Олександр Васильович - 50 років". Разом з цим, згідно з даними в Медичних довідках на вказаних працівників, стосовно дати народження: - Булатецький Микола Іванович, 09.09.1974 року. Вік охоронника на момент процедури закупівлі складає 50 років та 6 місяців. - Волок Олександр Васильович, 12.09.1974 року. Вік охоронника на момент процедури закупівлі складає 50 років та 6 місяців, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). Оскільки, допущена Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
ПРОТОКОЛ № 8/04 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 12 березня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 13.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-13-014055-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області). 10.03.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 299 000,00 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 8.1. п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано вищезазначену інформацію, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї; - копію медичної довідки (за форма №100-2/о). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано копії медичних довідок (за форма №100-2/о) на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції копії медичних довідок (за форма №100-2/о) на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. П.п. 2.2. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен: для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації, необхідно надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше 5 (п’яти) кваліфікованих працівників та будуть безпосередньо залучені до виконання робіт по підключенню/перепідключенню об’єктів охорони, із зазначенням ПІБ, посади та стажу роботи. Додатково на кожного зазначеного у довідці співробітника надати копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або наказів або витягів із наказів про призначення на посаду; На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони, надати: - протокол та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - документ який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" не надано документ який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує освіту за посадою та кваліфікацію по підключенню/пере підключенню об’єктів охорони. П.1. таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано «довідку про відомості про учасника», яка не містить інформації про скорочене найменування Учасника, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку. П.п 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), копії актів наданих послуг та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), який повинен мати вихідний номер та дату складання, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано «довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору», в якій зазначено в тому числі суму договору, яка не відповідає сумі актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору наданих у складі пропозиції, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору наданого у складі пропозиції на суму зазначену в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Запорізькій області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-014055-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.