Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 653 292,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 000 UAH |
| Замовник: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
| ЄДРПОУ: | 37533381 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лісовська Лілія Сергіївна |
| Телефон: | 380442901814 |
| E-mail: | zakupivli@inforesurs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,вулиця О. Довженка будинок 3 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – Учасник) у процедурі закупівлі № UA-2025-02-13-004946-a виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 3.2 додатку № 1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає наступні документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю – не менше трьох штатних працівників учасника, які мають один з розрядів кваліфікаційних вимог, визначених пунктом 114 «Охоронник» Кваліфікаційних характеристик робітників розділу 2 «Професії робітників» випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336, та які будуть задіяні для надання послуг. У довідці зазначається наступна інформація про працівників учасника: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у учасника, освіта і спеціальність, кваліфікаційний розряд; 3.2.2. Документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин з працівниками учасника, зазначеними у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (трудові книжки або інші документи); 3.2.3. Документи, що підтверджують розряд кваліфікаційних вимог, визначених пунктом 114 «Охоронник» Кваліфікаційних характеристик робітників розділу 2 «Професії робітників» випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336, працівників учасника, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації; 3.2.4. Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою, наведеною в додатку № 6 до тендерної документації, від осіб, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.02.2025 № 07 (у складі файлу «Листи, довідки.pdf»), в якій зазначена інформація щодо наступних працівників: Баланко Сергій Миколайович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Бедратий Михайло Костянтинович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Шандро Сергій Анатолійович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Реус Вячеслав Петрович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3). Проте, тендерна пропозиція Учасника не містить документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) документів, що підтверджують наявність в Учасника трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації: належним чином засвідчених копій трудових книжок, наказів чи розпоряджень роботодавця про прийняття працівника на роботу або трудових договорів згідно ст. 24 Кодексу законів про працю України; 2) документів, що підтверджують розряд кваліфікаційних вимог окремих працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації КВ №52759938 видане 09.07.2021 Бедратому М.К. (файл ОХ_ Бедратий.pdf) та свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації КВ №53631306 видане 27.04.2023 Шандру С.А. (файл ОХ_ Шандро.pdf) не підтверджують розряд кваліфікаційних вимог працівників учасника, оскільки не відповідають абзацу 4 статті 16 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» та Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 02.04.2015 № 387, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2015 р. за № 426/26871; 3) листів–згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою, наведеною в додатку № 6 до тендерної документації, від осіб, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника потребує усунення вищезазначених невідповідностей, а саме надання в повному обсязі документів та інформації відповідно до пункту 3.2 додатку № 1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, на підставі пункту 43 Особливостей, замовником вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Учаснику з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.