Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 11:57. Дата останніх змін - 13-03-2025, 11:04

Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)

Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)... Державна закупівля - UA-2025-02-13-004946-a Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення) від замовника Державне підприємство "Інфоресурс" від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-004946-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-13-005948-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 11:57
по 18-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 11:57
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-02-2025, 13:04
по 21-02-2025, 13:33

Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
653292.33
653 292,33 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:18 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державне підприємство "Інфоресурс"
ЄДРПОУ:37533381 Досьє YouControl
Контактна особа:Лісовська Лілія Сергіївна
Телефон:380442901814
E-mail:zakupivli@inforesurs.gov.ua
Місцезнаходження:
03057, Україна, м. Київ,вулиця О. Довженка будинок 3
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Охоронні послуги, код ДК 021:2 ...
653 292,33 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2025, 13:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)

1
послуга
03057 Україна м. Київ вулиця О. Довженка будинок 3
з 01-03-2025 по 01-03-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, 04215, Володимир Обломєй
Остаточна пропозиція:
420 392,40 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
543 120 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2025, 10:23
Період подачі оскарження:
по 04-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-02-25, 15:37:19
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕКТ ФІРМ» (далі – Учасник) у процедурі закупівлі № UA-2025-02-13-004946-a виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 3.2 додатку № 1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає наступні документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю – не менше трьох штатних працівників учасника, які мають один з розрядів кваліфікаційних вимог, визначених пунктом 114 «Охоронник» Кваліфікаційних характеристик робітників розділу 2 «Професії робітників» випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336, та які будуть задіяні для надання послуг. У довідці зазначається наступна інформація про працівників учасника: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у учасника, освіта і спеціальність, кваліфікаційний розряд; 3.2.2. Документи, що підтверджують наявність в учасника трудових відносин з працівниками учасника, зазначеними у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (трудові книжки або інші документи); 3.2.3. Документи, що підтверджують розряд кваліфікаційних вимог, визначених пунктом 114 «Охоронник» Кваліфікаційних характеристик робітників розділу 2 «Професії робітників» випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336, працівників учасника, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації; 3.2.4. Лист–згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою, наведеною в додатку № 6 до тендерної документації, від осіб, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.02.2025 № 07 (у складі файлу «Листи, довідки.pdf»), в якій зазначена інформація щодо наступних працівників: Баланко Сергій Миколайович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Бедратий Михайло Костянтинович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Шандро Сергій Анатолійович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3), Реус Вячеслав Петрович (посада - охоронник, досвід роботи з 09.01.2025, освіта і спеціальність – середня спеціальна охоронник, кваліфікаційний розряд – 3). Проте, тендерна пропозиція Учасника не містить документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) документів, що підтверджують наявність в Учасника трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації: належним чином засвідчених копій трудових книжок, наказів чи розпоряджень роботодавця про прийняття працівника на роботу або трудових договорів згідно ст. 24 Кодексу законів про працю України; 2) документів, що підтверджують розряд кваліфікаційних вимог окремих працівників, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме: свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації КВ №52759938 видане 09.07.2021 Бедратому М.К. (файл ОХ_ Бедратий.pdf) та свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації КВ №53631306 видане 27.04.2023 Шандру С.А. (файл ОХ_ Шандро.pdf) не підтверджують розряд кваліфікаційних вимог працівників учасника, оскільки не відповідають абзацу 4 статті 16 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» та Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 02.04.2015 № 387, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2015 р. за № 426/26871; 3) листів–згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою, наведеною в додатку № 6 до тендерної документації, від осіб, зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника потребує усунення вищезазначених невідповідностей, а саме надання в повному обсязі документів та інформації відповідно до пункту 3.2 додатку № 1 «ДОКУМЕНТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, на підставі пункту 43 Особливостей, замовником вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Учаснику з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-02-25, 15:37:19
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-004946-a-b1
Номер договору:
25/03/11
Дата підписання договору:
11-03-2025, 12:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 30-04-2026
Опис договору:
ДОГОВІР про закупівлі Охоронних послуг
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Бєлік Оксана Михайлівна
E-mail підписанта:
info@inforesurs.gov.ua
Посада підписанта:
директор
Підписант діє на підставі:
Статут
Номер IBAN:
UA653204780000000002600739188
Телефон підписанта:
380442901814
385 359,70 UAH
Ціна договору
385 359,70 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
420 392,40 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
543 120 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 12:11:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології, які необхідні для виконання договору про закупівлю.
Доказ:
Документ
Листи, довідки.pdf.p7s, Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору про закупівлю
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації.
Доказ:
Документ
ОХ_ Реус.pdf.p7s, Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Доказ:
Документ
ОХ_ Баланко.pdf.p7s, Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Доказ:
Документ
ОХ_ Шандро.pdf.p7s, Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Доказ:
Документ
ОХ_ Бедратий.pdf.p7s, Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
420 480 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
545 748 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не планується залучення субпідрядка
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 15:16:54
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології, які необхідні для виконання договору про закупівлю.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ГЛАДІАТОР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
633 292,33 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
633 292,33 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 16:38:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
Іншій формі
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
в учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології, які необхідні для виконання договору про закупівлю.
Доказ:
Документ
2. Довідка МТБ.pdf, Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору про закупівлю
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації.
Доказ:
Документ
3. Довідка працівники.pdf, Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:57:38
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 11:44:02
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Виконання умов Договору Виконавцем забезпечується шляхом перерахування Виконавцем депозитної суми на відкритий Замовником у банку рахунок. У розумінні Договору депозитна сума – це кошти, які перераховуються Виконавцем на рахунок Замовника, відкритий у банку, та з настанням умов, зазначених у Договорі, підлягають поверненню Виконавцю або переходять у власність Замовнику. Розмір депозитної суми становить ___ грн (цифрами та прописом), що становить 5 (п’ять) відсотків від загальної вартості (ціни) Договору. Інформація про відкритий Замовником у банку рахунок, на який Виконавцю необхідно перерахувати депозитну суму, надається Замовником Виконавцю не пізніше дня укладення Сторонами Договору. Виконавець зобов’язаний перерахувати всю депозитну суму, визначену Договором, на рахунок Замовника не пізніше дня укладення Договору. Замовник повертає Виконавцю депозитну суму шляхом її перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, у разі якісного надання Виконавцем Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня припинення дії Договору. У разі будь-якого порушення Виконавцем умов Договору або у випадку дострокового розірвання Замовником Договору в односторонньому порядку з підстави, визначеної пунктом 10.5 Договору, депозитна сума безумовно переходить у власність Замовника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Форма забезпечення
                      Іншій формі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5,00
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі PDF банківська ліцензія, видана банку Національним банком України на право надання банківських послуг, визначених Законом України «Про банки і банківську діяльність», та документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Банківські реквізити замовника: Державне підприємство «Інфоресурс» Платник ПДВ та податку на прибуток на загальних підставах Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. О. Довженка, 3 Код ЄДРПОУ: 37533381 Обслуговуючий банк: АБ «Укргазбанк» у м. Києві, номер рахунку за стандартом IBAN UA653204780000000002600739188. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 000,00 грн (вісімнадцять тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Банківська гарантія повинна обов’язково містити номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель, та/або посилання на закупівлю в електронній системі закупівель. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом (накладання кваліфікованого електронного підпису на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - в учасника наявні працівники відповідної кваліфікації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. , Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю – не менше трьох штатних працівників учасника, які мають один з розрядів кваліфікаційних вимог, визначених пунктом 114 «Охоронник» Кваліфікаційних характеристик робітників розділу 2 «Професії робітників» випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336, та які будуть задіяні для надання послуг. У довідці зазначається наступна інформація про працівників учасника: прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи у учасника, освіта і спеціальність, кваліфікаційний розряд.
                      2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги, код ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги по охороні нежитлового (офісного) приміщення)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - в учасника наявні обладнання, матеріально-технічна база та технології, які необхідні для виконання договору про закупівлю.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-02-2025, 11:56:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання договору про закупівлю , У довідці зазначаються перелік власних засобів охорони (мінімально газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії тощо, що не заборонені законодавством), засобів мобільного зв'язку, форменого одягу та приміщення, які необхідні для виконання договору про закупівлю. У разі відсутності власних засобів охорони, засобів мобільного зв'язку, форменого одягу та приміщення, які необхідні для виконання договору про закупівлю, зазначається використання їх на договірних умовах – зазначається найменування (для юридичної особи) / прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) контрагента, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) / реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи) або серія та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) контрагента, реквізити (дата і номер), предмет та термін дії укладеного з контрагентом договору, на підставі якого учасник використовує майно у своїй господарській діяльності.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ