Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 335 068 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 350,68 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05495229 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваль Марина Миколаївна |
Телефон: | +380939680777 |
E-mail: | mm_koval@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10031, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 129-А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Фокс гард": 1) перелік виявлених невідповідностей : - Учасником ТОВ "Фокс гард" надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг Вих.№130 від 13.02.2025р., де відсутня інформація про Електрошокові пристрої (не менше 4-х од.)*, що не задовільняє вимоги п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації. - Учасником ТОВ "Фокс гард" надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність форменого одягу Вих.№138 від 13.02.2025р., де відсутня інформація про кількість ременів, що не задовільняє вимоги п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації. - Учасником ТОВ "Фокс гард" надано у складі тендерної пропозиції Довідки про перебування транспортного засобу №1629 від 15.06.2021 року, та №1628 від 15.06.2021 року, що не задовільняє вимог пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації. - Учасником ТОВ "Фокс гард" надано у складі тендерної пропозиції: Довідку про досвід виконання аналогічного договору Вих №140 від 13.02.2025 де зазначено що ТОВ ГРІФ СЕКЮРІТІ» повідомляє про досвід виконання аналогічного договору, Акти надання послуг з ТОВ «НІЦ МСУ», Договір №1744-02 від 01.02.2024 року з ТОВ НІЦ МСУ» який не містить Додатку 2 до Договору, Додаткові угоди до Договору №1744-02 від 01.02.2024 року, Лист відгук Вих. №11 від 19.11.2024 року від ТОВ «КРУЇЗ-ПРОДУКТ». Надані документи не задовільняють вимог пунктів 3.1., 3.2., 3.3. Додатку 1 до тендерної документації - Учасником ТОВ "Фокс гард" у складі тендерної пропозиції не надано лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник в рамках виконання послуг згідно предмету закупівлі, що не задовільняє вимог пункту 7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункти 1.1. , 1.2, 1.4., 3.1., 3.2., 3.3. Додатку 1 до Тендерної документації, пункт 7 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони, для забезпечення кожного посту охорони: - Захисні каски ( не менше 4-х од.)* - Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії (не менше 4-х од.)* - Гумові кийки (не менше 4-х од.)* - Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання (не менше 4-х)* - Електрошокові пристрої ( не менше 4-х од.)* Обов’язковим є наявність пульта централізованого спостереження (не менше одного). - Довідка з переліком найменувань форменного одягу працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»* (не менше 10 комплектів зимового та літнього форменого одягу, ременів, черевиків та головних уборів та інше). - довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах), видані не раніше 2023 року. - Інформація про досвід виконання аналогічного договору *, з охорони об’єктів у вигляді довідки довільної форми. Копії такого договору та документів, що підтверджують його виконання (акти наданих послуг). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг фізичної охорони. Рекомендаційний лист/лист-відгук від замовника щодо достовірності та якості виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці. Рекомендаційний лист/лист-відгук повинен бути належно оформленим: містити вихідний номер, дату видачі такого документу, посилання на номер та дату договору. * Під аналогічними договорами мається на увазі виконаний або такий, що виконується договір з надання послуг фізичної охорони, предметом закупівлі якого було/є: надання послуг фізичної охорони загальноосвітнього навчального закладу/ або фізичної охорони об’єктів всіх форм власності відповідно до предмету цієї закупівлі. - лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання послуг, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид послуг, які буде виконувати субпідрядник в рамках виконання послуг згідно предмету закупівлі. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.