Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 18:47. Дата останніх змін - 06-04-2025, 00:00

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства ю... Державна закупівля - UA-2025-02-11-015536-a Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області від замовника Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-015536-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-019074-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 18:47
по 23-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 18:47
по 26-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-02-2025, 15:46
по 26-02-2025, 16:09

Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
1248000
1 248 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 240 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
ЄДРПОУ:43315529 Досьє YouControl
Контактна особа:Неубауер Наталія Валеріївна
Телефон:+380567679711
E-mail:zakupivli2023@ukr.net
Місцезнаходження:
49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги технічної охорони: пул ...
1 248 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-02-2025, 15:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області

1 560
послуга
00000 Україна Дніпропетровська область згідно Додатку № 3 до Договору.
з 01-03-2025 по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 74, 69008, Єрохін Сергій
Остаточна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 12-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2025, 18:05
Період подачі оскарження:
по 11-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-25, 14:38:42
24

ПРОТОКОЛ № 5/08 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 04 березня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 11.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-11-015536-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області). 26.02.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 1`225`015.20 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа протокольним рішенням № 5/07 від 04 березня 2025 року, відхилила тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цим особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, з ціною 1`230`840.00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ виявила наступне. П.1. Розділу «На підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи:» Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати: 1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації: - Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору; - Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги; - Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті; - Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику; - Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період). У складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано Гарантійний лист, але який містить інформацію лише по першому абзацу, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлений лист-гарантію з урахуванням всіх пунктів. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-25, 14:38:42
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-02-2025 по 06-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 74, 69008, Єрохін Сергій
Остаточна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 10-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-25, 14:45:55
24

ПРОТОКОЛ № 5/06 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 28 лютого 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 11.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-11-015536-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області). 26.02.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 1`225`015.20 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано протерміновані дозволи на носіння зброї на охоронників: Опевалов Д.В. термін дії закінчився 26.01.2025, Горнак С.О. термін дії закінчився 09.06.2023, Волок О.В. термін дії закінчився 09.06.2023, а також дозвіл на носіння зброї виданий охороннику Литвин О.Г. не має кінцевого терміну дії, що унеможливлює визначення терміну дії посвідчення та в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.. ВИМОГА: надати дозволи на носіння зброї на охоронників з чинним терміном дії та які мають кінцевий термін дії. П.п. 1.2. п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник в довідці повинен підтвердити наявність не менше 10 одиниць власного транспорту реагування, обладнаного відповідно до вимог Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375. На підтвердження цього Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці транспорту реагування, а саме: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (із чітким зображенням усіх символів), що підтверджують право власності Учасника на транспортні засоби та їх приналежність до охоронної організації; - фото власного транспорту реагування з видимістю державного номеру та приналежністю до охоронної компанії (розпізнавальні елементи, символіка охоронної компанії, тощо). - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - довідка, видана уповноваженим органом на ім’я Учасника про підтвердження перебування транспортних засобів (зазначених у довідці про наявність МТБ (не менше 10 одиниць власного транспорту), який буде безпосередньо залучений в якості транспорту реагування, на військовому обліку; - видаткові накладні на придбання GPS-систем для облаштування транспортних засобів реагування; - видаткові накладні на придбання автомобільних радіостанцій, що будуть використовуватися групами швидкого реагування на противоправні дії щодо об'єкта охорони (не менше 10 одиниць). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано документи на транспортний засіб «Renault Logan» з реєстраційним номером АР5849НВ та дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв на транспортний засіб з реєстраційним номером АР5848НВ, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв на транспортний засіб «Renault Logan» з реєстраційним номером АР5849НВ. П.п. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), копії актів наданих послуг та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), який повинен мати вихідний номер та дату складання, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору в якій відсутня інформація про повне найменування контрагента з яким укладено договір, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлену довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). П.1. Розділу «На підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи:» Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати: 1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації: - Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору; - Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги; - Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті; - Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику; - Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано Гарантійний лист, але який містить інформацію лише по першому абзацу, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлений лист гарантію. Пунктом 6 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано Сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та надано Атестат про Акредитацію та Сферу Акредитації. Замовником розглянуто Сферу Акредитацію, яку надав учасник, та визначено наступне: Відповідно до сторінки 105 Сфери акредитації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» акредитовано відповідно до Назви та позначенням технічного регламенту/іншого нормативного правового акту за ДКПП 26.3 – Апаратура зв’язку, за групою продукції «Устаткування та елементами систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень, електрокерування контролю та сигналізації систем протипожежного захисту, систем централізованого пожежного спостерігання Прилади приймально-контрольні пожежні., що означає Сертифікат відповідності який надав учасник ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на пункт централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, відповідно до вимог ДСТУ EN 50518:2019, виданий Органом сертифікації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» поза сферою акредитації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації; У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних тільки на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) – згідно з Додатком 6. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-25, 14:45:55
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 225 015,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 18:11:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 230 840 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-02-2025, 14:29:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-02-2025, 18:49:25
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-02-2025, 17:04:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-02-2025, 15:25:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:41:25
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено11-02-2025, 18:47:45
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 17:01:09
        Тендерна документація
        публічний Видалено13-02-2025, 17:01:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 15:22:12
        Тендерна документація
        публічний Видалено18-02-2025, 15:22:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:39:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 14:39:16
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          3. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 18:47:43
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ