Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 248 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 240 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 5/08 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 04 березня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 11.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-11-015536-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області). 26.02.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 1`225`015.20 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа протокольним рішенням № 5/07 від 04 березня 2025 року, відхилила тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цим особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, з ціною 1`230`840.00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ виявила наступне. П.1. Розділу «На підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи:» Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати: 1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації: - Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору; - Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги; - Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті; - Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику; - Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період). У складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано Гарантійний лист, але який містить інформацію лише по першому абзацу, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлений лист-гарантію з урахуванням всіх пунктів. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ помилка не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
ПРОТОКОЛ № 5/06 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 28 лютого 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 11.02.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-02-11-015536-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області). 26.02.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано дві остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" з ціною 1`225`015.20 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" виявила наступне. П.п. 2.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність працівників у штатному розписі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, відповідно вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Для підтвердження надати довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ працівників (не менше 10 осіб-охоронників, вік охоронників від 18 до 50 років), їх вік, посаду, що обіймає в організації, відповідність до вимог ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність». Додатково на кожного охоронника, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати: - копії трудових книжок (титульна сторінка із зазначенням ПІБ особи та сторінка, підтверджуюча працевлаштування зазначеної особи в охоронній компанії) або витягів із наказів про призначення на посаду; - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронника не нижче 3 розряду; - копію дозволів на носіння зброї. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано протерміновані дозволи на носіння зброї на охоронників: Опевалов Д.В. термін дії закінчився 26.01.2025, Горнак С.О. термін дії закінчився 09.06.2023, Волок О.В. термін дії закінчився 09.06.2023, а також дозвіл на носіння зброї виданий охороннику Литвин О.Г. не має кінцевого терміну дії, що унеможливлює визначення терміну дії посвідчення та в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.. ВИМОГА: надати дозволи на носіння зброї на охоронників з чинним терміном дії та які мають кінцевий термін дії. П.п. 1.2. п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник в довідці повинен підтвердити наявність не менше 10 одиниць власного транспорту реагування, обладнаного відповідно до вимог Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375. На підтвердження цього Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці транспорту реагування, а саме: - скан-копії оригіналів або завірених належним чином копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (із чітким зображенням усіх символів), що підтверджують право власності Учасника на транспортні засоби та їх приналежність до охоронної організації; - фото власного транспорту реагування з видимістю державного номеру та приналежністю до охоронної компанії (розпізнавальні елементи, символіка охоронної компанії, тощо). - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - довідка, видана уповноваженим органом на ім’я Учасника про підтвердження перебування транспортних засобів (зазначених у довідці про наявність МТБ (не менше 10 одиниць власного транспорту), який буде безпосередньо залучений в якості транспорту реагування, на військовому обліку; - видаткові накладні на придбання GPS-систем для облаштування транспортних засобів реагування; - видаткові накладні на придбання автомобільних радіостанцій, що будуть використовуватися групами швидкого реагування на противоправні дії щодо об'єкта охорони (не менше 10 одиниць). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано документи на транспортний засіб «Renault Logan» з реєстраційним номером АР5849НВ та дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв на транспортний засіб з реєстраційним номером АР5848НВ, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв на транспортний засіб «Renault Logan» з реєстраційним номером АР5849НВ. П.п. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками), копії актів наданих послуг та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), який повинен мати вихідний номер та дату складання, підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору в якій відсутня інформація про повне найменування контрагента з яким укладено договір, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлену довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). П.1. Розділу «На підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи:» Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати: 1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації: - Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору; - Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги; - Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті; - Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику; - Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період). У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано Гарантійний лист, але який містить інформацію лише по першому абзацу, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати виправлений лист гарантію. Пунктом 6 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано Сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та надано Атестат про Акредитацію та Сферу Акредитації. Замовником розглянуто Сферу Акредитацію, яку надав учасник, та визначено наступне: Відповідно до сторінки 105 Сфери акредитації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» акредитовано відповідно до Назви та позначенням технічного регламенту/іншого нормативного правового акту за ДКПП 26.3 – Апаратура зв’язку, за групою продукції «Устаткування та елементами систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень, електрокерування контролю та сигналізації систем протипожежного захисту, систем централізованого пожежного спостерігання Прилади приймально-контрольні пожежні., що означає Сертифікат відповідності який надав учасник ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на пункт централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, відповідно до вимог ДСТУ EN 50518:2019, виданий Органом сертифікації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» поза сферою акредитації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації; У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" надано листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних тільки на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) – згідно з Додатком 6. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Код ДК 021:2015 – 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони») (Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015536-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.