Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 786 550 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 932,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
| ЄДРПОУ: | 43315602 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Гаврилюк |
| Телефон: | +380382794944 |
| E-mail: | gas2143@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
1 |
1. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп.1.2.1 п.1.2 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, складеної в довільній формі із зазначенням ПІБ, кваліфікація (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником, з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - копії наказів або витягів з наказів про зарахування до штату підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі.» ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії наказів або витягів з наказів, зазначених у довідці працівників, а саме: Моцний С.С., Дабіжа В.П., Яценко Д.О., Акімов В.В., Бойко В.,О., Бондаревський М.,А Борсук О.Ю. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії наказів або витягів з наказів про зарахування до штату підприємства зазначених у довідці працівників, а саме: Моцний С.С., Дабіжа В.П., Яценко Д.О., Акімов В.В., Бойко В.,О., Бондаревський М.,А Борсук О.Ю. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп.1.1.1 п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - спеціального одягу зі знаками розрізнення; - засобів охорони та спеціальних засобів, що дозволені законодавством; - наявність автотранспорту для забезпечення реагування на випадок надзвичайної події за адресами надання послуг із наданням документів, що підтверджують фактичну наявність в Учасника обладнання в кількості, достатній для надання послуг та виконання умов договору. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Відповідно п. 3.2. Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників Учасник зобов'язаний забезпечити наявність груп швидкого реагування (далі – ГШР) у складі не менше двох осіб, озброєних зброєю та маючих засоби індивідуального захисту, що пересуваються на спеціальному транспорті реагування, який призначений для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Охоронці у складі ГШР повинні бути одягнені у форму, яка надає можливість ідентифікувати приналежність до Виконавця (символіка, значки), мати при собі посвідчення, засоби зв’язку та спеціальні засоби. Охоронці Учасника мають пройти навчання та транспорт реагування повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960» ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної документації надано Довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази та технології для надання зазначених послуг № 09 від 18.02.2025 року, в якій не повністю зазначено інформацію про наявність спеціальних засобів, відповідно Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, що не відповідає вимогам пп.1.1.1 п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації.». ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію про наявність спеціальних засобів, згідно переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». *- Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасника в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/ бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/ устаткування/ матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості. - Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). 3.ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пп.1.1.3 п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «Довідка про наявність транспорту реагування (в кількості не менше 16 одиниць), зареєстрованого, як спеціальний (Спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України ”Про охоронну діяльність” на підтвердження надати копії технічних паспортів, які оформлені відповідно до п.9.1 Наказу МВС від 11.08.2010 року №379. Відповідно п. 3.2. Додатку №4 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників Учасник зобов'язаний забезпечити наявність груп швидкого реагування (далі – ГШР) у складі не менше двох осіб, озброєних зброєю та маючих засоби індивідуального захисту, що пересуваються на спеціальному транспорті реагування, який призначений для охорони об’єктів, підключених до пунктів централізованого спостереження, шляхом оперативного реагування на повідомлення про спрацювання сигналізації або інші повідомлення про правопорушення з метою припинення дії факторів протиправного характеру. Охоронці у складі ГШР повинні бути одягнені у форму, яка надає можливість ідентифікувати приналежність до Виконавця (символіка, значки), мати при собі посвідчення, засоби зв’язку та спеціальні засоби. Охоронці Учасника мають пройти навчання та транспорт реагування повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960» Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної надано Довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази та технології для надання зазначених послуг № 09 від 18.02.2025 року та Довідку про наявність транспорту реагування №11 від 18.02.2025 року, з інформацією про транспорт реагування, який не відповідає вимогам п. 3.2. Додатку №4, пп.1.1.3 п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації та частини 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку із зазначенням транспорту реагування, що відповідає вимогам п. 3.2. Додатку №4, пп.1.1.3 п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації та частини1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, в кількості, зазначеній в даній тендерній документації та на підтвердження надати копії технічних паспортів, які оформлені відповідно до п.9.1 Наказу МВС від 11.08.2010 року №379 . 4. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до п.4.16 Додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників, а саме: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (форма, наведена у Додатку № 6 до тендерної документації)». ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах у формі, наведеній у Додатку № 6 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах у формі, наведеній у Додатку № 6 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.