Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 552 308 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 523,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Подільська районна в місті Києві державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 37333608 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Судика Сергій Володимирович |
| Телефон: | 380444254467 |
| E-mail: | tender_podilrda@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, Київська область,Київ, Контрактова площа, будинок 2 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Протокольне рішення № ___ від 17.04.2025 В порядку пункту 43 Особливостей надати учаснику наступні документи: 1. Довідку/лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі із зазначенням учасником обов’язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства ( вимога абз. 7 додатку 3 ) 2. Завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб) (вимога п.3.1. додатку 2) 3. З урахуванням рішення АМКУ надати лист- відгук/рекомендаційний лист від замовника, якому надавались аналогічні послуги, що підтверджує факт виконання договору та належну якість послуг, даний лист повинен додатково містити контактний телефон і посади особи, яка може підтвердити вказані дані (вимога п.1 додатку 2) 4. Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення (вимога пп. 4 п.3.1. додатку 2). Уповноважена особа, виконуючий обов'язки головного спеціаліста з питань закупівель ________________ підпис Сергій СУДИКА
На виконання додатку 2 до тендерної документації учасник у своїй пропозиції не надав наступні документи: - копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування. На кожного охоронника надати наступні документи: - копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - документ, що підтверджує набуття кваліфікації; - копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». - Разом з довідкою про наявність відповідальної особи за охорону праці, за надання медичної допомоги, з пожежної безпеки на підприємстві надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. - У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності щонайменше 2 одиниці транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - копій технічних паспортів транспорту реагування; - дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771); -додатково на авто для виконання вимоги екстреного реагування надати спеціальний дозвіл для пересування у м. Києві та області під час дії комендантської години. У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати оригінали або копії дійсних договорів реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності. - Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. - завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2 працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 годин; - завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб); - У складі пропозиції учасник надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність. - У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист про те, що Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції, учаснику надати наступні документи: 1. Копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування.; 2. копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; 3. копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; 4. документ, що підтверджує набуття кваліфікації охоронника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника); 5. копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника). 6. До довідки про наявність відповідальної особи за охорону праці, за надання медичної допомоги, з пожежної безпеки на підприємстві надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 7. надати підтвердження наявності щонайменше 2 одиниці транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - копій технічних паспортів транспорту реагування; - дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771); -додатково на авто для виконання вимоги екстреного реагування надати спеціальний дозвіл для пересування у м. Києві та області під час дії комендантської години. У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати оригінали або копії дійсних договорів реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності. 8. Довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 9. завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2 працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 годин; 10. завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб); 11. довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність. 12. Гарантійний лист про те, що Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В.о. головного спеціаліста з питань закупівель Уповноважена особа Сергій СУДИКА
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.