Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється шляхом застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до пункту 10 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 443 514,46 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 217,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328635 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гіль |
| Телефон: | +380552326105 |
| E-mail: | gil-ira@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73036, Україна, Херсонська область,м. Херсон, вул. Залаегерсег,12 |
0 |
Учасником Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Херсонської міської ради в довідці за формою 2 не зазначена адреса їх розташування на виконання зазначеної умови тендерної документації. Учасником Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Херсонської міської ради в документах осіб, зазначених в довідці за формою 3, надані листи-згоди на обробку персональних даних, натомість на виконання зазначеної умови тендерної документації потрібно надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації, осіб, зазначених у довідці за формою 3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.