Закупівлю оголошено - 07-02-2025, 14:27. Дата останніх змін - 07-02-2025, 14:29

Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)

Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)... Державна закупівля - UA-2025-02-07-009539-a Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс») від замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 2/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-07-009539-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-06-017132-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 14:27
по 14-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-02-2025, 14:27
по 17-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
44607463.68
44 607 463,68 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:223 037,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:44768034 Досьє YouControl
Контактна особа:Присяжний Іван
E-mail:ivan.prysiazhnyy@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з фізичної охорони май ...
44 607 463,68 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з фізичної охорони майна та приміщень

334 464
година
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-02-2025, 14:28:53
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-02-2025, 14:18:04
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-02-2025, 14:18:04
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:07-02-2025, 14:18:04
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Інформаційна довідка про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2., 1.1.3. Додатку 3, за нижче наведеною формою: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування Тип/марка/ модель, рік випуску (державний номер) Кількість, шт./комплектів Зазначення приналежності Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів наявність яких є обов’язковою для учасника: Наявність транспорту реагування відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості не менше 6 автомобілів, зареєстрованих як спеціальний (спеціалізований), які відповідають вимогам п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнані кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Для підтвердження наявності транспортних засобів надати наступні документи: - копії свідоцтва про державну реєстрацію; - копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2023 №375); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номера та спеціального світлового сигнального пристрою. Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких транспортних засобів; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, - акти приймання-передавання транспортних засобів до використання. Перелік мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази наявність якого є обов’язковою для учасника: - наявність форменого одягу (не менше 1 комплекту для кожного охоронника (не менше 128 комплектів)); - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, ліхтарі – не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного посту (не менше 46 комплектів)), які будуть використовуватися при охороні об’єкта, виходячи з вимог діючого законодавства України; - мобільних телефонів з розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах Замовника (не менше 46 одиниць); - радіостанцій потужністю не менше 2Вт, в кількості не менше 11 одиниць. Для підтвердження наявності обладнання надати наступні документи: - свідоцтво права власності на техніку, або - витяги з відповідних реєстрів, або - договори купівлі-продажу та обов’язково акти приймання-передавання майна/видаткові накладні, або - інвентаризаційні описи або - оборотно-сальдові відомості. - окремо для радіостанцій – відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром.. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, то Учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником такого обладнання; - акти приймання-передавання обладнання. Наявність апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, отримання відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних. Для підтвердження наявності апаратно-програмного комплексу надати довідку у довільній формі з описом можливостей (мінімальні можливості: віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, отримання відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії). Наявність апаратно-програмного комплексу (АПК), який дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (АПК) повинна мати наступні функції: - програмування графіку обстеження об’єкту; - можливість встановлення не менше 10 контрольних точок маршруту; - звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкту та проходження конкретних точок маршруту; - формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок; - наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкту; - автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення /не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30діб; - можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом. Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу) необхідно надати: - опис системи, у довільній формі, з обов’язковим вказанням найменування комплексу та описом можливостей, складових частин та алгоритму (опису або схеми) роботи; - копії документів, що підтверджують право власності на даний АПК: - видаткова накладна на придбання, або - витяг з інвентарної катки, або - інші документи, що можуть підтвердити право власності. Якщо апаратно-програмний комплекс не є власністю Учасника, а залучений на інших правових підставах, то Учасником подаються: - копії чинних договорів з правом використання. Якщо надавач або особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником АПК, додатково надаються копії договорів, укладених з власником АПК. На випадок виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони Учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) з метою виклику груп швидкого реагування. ПЦС повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Для підтвердження наявності та відповідності ПЦС надати: - довідку в довільній формі з інформацією про наявність пункту централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» із зазначенням адреси розташування ПЦС та контактного номера багатоканального телефону; - копію чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. - копію договору на підключення багатоканального телефону; - копію документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням пункту ПЦС; - у разі, якщо пульт та пункт централізованого спостереження використовується Учасником на договірних засадах з іншим суб’єктом господарської діяльності, необхідно надати копію відповідного договору укладеного з іншим суб’єктом, з терміном дії договору не менше ніж до кінця надання охоронних послуг. Якщо строк (термін) дії договору, наданий на етапі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження-зобов’язання, у довільній формі, від суб’єкта з яким Учасник уклав договір, про гарантію продовження відповідного договору на весь період надання охоронних послуг. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктами 1.1.2.-1.1.6 Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівників, що повинні бути задіяні до надання послуг; рік народження; посада), а саме: - не менше 3 операторів для здійснення цілодобового режиму чергування, які відповідають за контроль прийняття сигналів, що надходять на пульт центрального спостереження; - не менше 128 осіб охоронників; - не менше 96 осіб працівників груп швидкого реагування (6 груп). Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників та їх кваліфікації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС; - працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію охоронника не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з свідоцтв охоронників не нижче 3 розряду. Свідоцтва охоронників повинні міститись в реєстрі єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) з можливістю перевірки на відповідному сайті або підтверджуватись сканованими копіями оригіналів архівних довідок з інформацією про здобуття освіти та отримання відповідного свідоцтва, якщо вони видані ліцензійними навчальними закладами України до 22.09.2015 (дата набуття чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 року №645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них»). Довідка повинна бути оформлена на фірмовому бланку (за наявності), мати вихідний номер та дату, повинна бути завірена уповноваженою на це особою та завірена печаткою відповідного освітнього закладу (у разі наявності). Інформація в довідці має містити: ПІБ здобувача освіти, період навчання, здобуту професію та кваліфікацію, номер та дату видачі свідоцтва; - копії посвідчень охоронників, що задіяні в групах швидкого реагування (відповідно до вимог, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність»); - копії, чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у довідці згідно пункту 1.3.1., профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»; - копії, чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівниками медичного огляду та відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16. Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 року №246); - копії витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимостей» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень для працівників вказаних у довідці згідно пункту 1.3.1. До; - копії документів, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: - протоколу перевірки знань з охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії); - наказу роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці (для підтвердження правомірності перевірки знань персоналу). 1.3.2. Для підтвердження проходження керівником Учасника навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, з питань пожежної безпеки надати: - копію посвідчення керівника Учасника про проходження навчання з охорони праці; - копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки; - копію посвідчення керівника про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які виданні відповідно до положень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України від 30.12.2014 року №1417. 1.3.3. Для підтвердження відповідності фахівця з організації заходів охорони одному з встановлених пунктом 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 №960, освітніх та/або кваліфікаційних рівнів надати: - копію диплома про отримання вищої освіти; - копію з трудової книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію наказу про призначення на відповідну посаду. 1.3.4. Для підтвердження відповідності працівника, що виконуватиме роботи по встановленню системи охоронної сигналізації (за необхідності), підключенню їх та кнопок тривожного виклику на постах охорони до централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснюватиме технічне обслуговування, надати: - копію з трудової книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу з копією квитанції про отримання органами ДФС; - копію посвідчення електромонтера 4 групи з електробезпеки; - копію посвідчення про проходженням навчання та перевірки знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПАОП 40.1.-1.21-98; - копію посвідчення про проходженням навчання та перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП 40.1-1.07-01; - копію посвідчення про проходженням навчання та перевірки знань з правил будови електроустановок НПАОП 40.1-1.32-01; в разі залучення до робіт на підставі договорів ЦПХ – копію діючого договору. 1.3.5. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктами 1.3.1.-1.3.4. цього Додатку до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців 1.3.6. На підтвердження наявності учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку за формою: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти ** Інше *** 1 2 3 4 5 6 * документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо) ** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) *** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо) ________________________________ ______________________ ____________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.2.1. Копії аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів виконаних протягом 2022-2025 років) зі всіма додатками, що є невід’ємною частиною договорів. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір предметом якого є надання послуг з охорони об’єктів. Враховуючи, що об’єкти Замовника, на які поширюється дія послуг охорони, розташовані у різних адміністративних областях України – Учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду охорони об’єктів, що територіально знаходяться поза межами однієї адміністративної області (в різних областях України) за одним чи окремими договорами. 1.2.2. Копії та/або оригінали відгуків, наданих Учаснику, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків повного виконання зобов’язань за договором. Відгуки надаються щодо договорів копії яких надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Оригінали відгуків повинні містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 1.2.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою : Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (накладні, акти приймання- передачі тощо) Контактні дані замовника/ контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________ ______________________ ______________________ посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініц
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-02-2025, 14:26:53
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ