Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 963 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 239 634,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 400 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361715 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vodokanal.kharkov.ua/ |
| Контактна особа: | ІРИНА ТИХОНОВА |
| Телефон: | 380504077535 |
| E-mail: | vodokanal2012@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна Харків, вул. Конторська, 90 |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів для більш детального розгляду тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей: 1.На вимогу підпункту 1.9. пункту 1 ч.1.Додатку 1 та підпункту 1.9. пункту 1 ч.1. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації не надана інформація про наявність пульту централізованого спостереження (ПЦС). 2. На вимогу пункту 3 ч.1. Додатку 1 та пункту 3 ч.1. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації договір, наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. 3. На вимогу пункту 2 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації в наданому наказі про затвердження антикорупційної програми немає призначення уповноваженого з її реалізації. 4. На вимогу пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації в наданій довідці вказаний інший Замовник процедури закупівлі. 5. На вимогу пункту 5 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації в наданій довідці не вказаний індивідуальний податковий номер Учасника. 6. На вимогу пункту 5 Розділу ІV Додатку 4 до тендерної документації в наданій копії документу з банком про надання банківської гарантії відсутня печатка Учасника та підпис. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати інформацію про наявність пульту централізованого спостереження (ПЦС) ( на підтвердження надати копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення : договору/договорів купівлі-продажу, та/або акту/актів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю/користування або договору про надання послуг з централізованого спостереження, тощо. 2.Надати довідку про виконання аналогічного договору* щодо предмету закупівлі за формою: ДОВІДКА ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон контактної особи замовника Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Вартість аналогічного договору, грн., стан виконання аналогічного договору (виконано у повному обсязі/не в повному обсязі/ не виконано) 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації, вказаної в довідці про виконання аналогічного договору, Учасник надає копії: не менше одного листа-відгуку Замовника, з яким Учасником було укладено аналогічний договір (такий відгук повинен містити інформацію про належне виконання Учасником своїх зобов’язань за аналогічним договором); не менше одного аналогічного договору з усіма додатками; акту (актів) прийому-передачі, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору. * Аналогічний договір – договір про надання послуг з цілодобової фізичної охорони об’єктів та пультової охорони об’єктів. 3. Надати відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації. 4. Якщо Учасник має намір залучати інших суб'єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі послуг надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 5.Надати Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про Учасника, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Індивідуальний податковий номер (за наявності); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Статус платника податків; - Тел./факс; - E-mail; Інформація щодо використання печатки Учасником. 6.Надати копію договору або іншого документу з банком про надання банківської гарантії. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 частини 1 пункту 44 Особливостей в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.