Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 975 209,76 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 876,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 43968702 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Квашня Марта Романівна |
| Телефон: | +380687395620 |
| E-mail: | martakvashnia@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вулиця Шевченка 107 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 19 Додатку 1 тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Учасник повинен надати Довідку довільної форми за власноручним підписом учасника, чи керівника юридичної особи, або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У довідці вказати посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі (в разі наявності). Учасник в складі пропозиції надає Ліцензію Серія АЕ №262973 та не надає довідку в якій вказані відомості про ліцензію на провадження виду господарської ліцензії. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати: Довідку довільної форми за власноручним підписом учасника, чи керівника юридичної особи, або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У довідці вказати посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі (в разі наявності). Таким чином просимо надати: - Довідку довільної форми за власноручним підписом учасника, чи керівника юридичної особи, або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У довідці вказати посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі (в разі наявності). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.