Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
код за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 349 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 103 491 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 200 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03361715 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТИХОНОВА Ірина |
| Телефон: | 380504077535 |
| E-mail: | vodokanal2012@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська, 90 |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів для більш детального розгляду тендерної пропозиції
Перелік виявлених невідповідностей: 1.На вимогу підпункту 1.8. пункту 1 ч.1.Додатку 1 та підпункту 1.8. пункту 1 ч.1. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації в наданих документах на формений одяг персоналу охорони Учасника наявні невідповідності в наданих фото одягу відповідно до сезону. 2. На вимогу підпункту 1.12 пункту 1 ч.1 Додатку 1 та підпункту 1.12. пункту 1 ч.1. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації копії дипломів на службову собаку «Лорд» по слухняності та захисній службі надані без перекладу на українську мову. 3. На вимогу пункту 3 ч.1. Додатку 1 та пункту 3 ч.1. Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації в наданій довідці про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі є невідповідності в тексті довідці та в наданій інформації, а саме зазначено, що у Учасника наявний досвід роботи на ринку та виконання не менше двох аналогічних договорів, надана інформація по одному аналогічному договору . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати інформацію про формений одяг персоналу охорони Учасника, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 2.Надати копії диплому(-ів), підтверджуючого(-чих), що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній/ або захисній службі та придатний для надання послуг, що є предметом закупівлі, у відповідності до вимог тендерної документації. 3.Надати довідку про виконання аналогічного договору* щодо предмету закупівлі за формою: ДОВІДКА ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон контактної особи замовника Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Вартість аналогічного договору, грн., стан виконання аналогічного договору (виконано у повному обсязі/не в повному обсязі/ не виконано) 1 2 3 4 5 На підтвердження інформації, вказаної в довідці про виконання аналогічного договору, Учасник надає копії: не менше одного листа-відгуку Замовника, з яким Учасником було укладено аналогічний договір (такий відгук повинен містити інформацію про належне виконання Учасником своїх зобов’язань за аналогічним договором); не менше одного аналогічного договору з усіма додатками; акту (актів) надання послуг, що свідчить (свідчать) про повне виконання аналогічного договору. * Аналогічний договір – договір про надання послуг з цілодобової фізичної охорони об’єктів. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 частини 1 пункту 44 Особливостей в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.