Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 507 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 538 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Пержул |
| Телефон: | +380960672769 |
| E-mail: | persul2809@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
1 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником було виявлено, що під час оголошення Закупівлі, була допущена помилка в частині формування технічного завдання, а саме: належним чином не було описано та деталізовано технічну сторону процесу активації транспортних карток. Зазначені порушення Закупівлі на етапі «Визначення переможця» вже неможливо усунути чи виправити, вони будуть враховані в подальшому.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-02-2025, 15:58
Період оскарження:
з 04-02-2025, 15:59 по 15-02-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у тендерній пропозиції, та у зв’язку з тим, що відбувалась процедура оскарження рішення Замовника про відміну Закупівлі, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідність у Довідці про згоду з Проектом договору, зазначивши правильне посилання на нумерацію додатку в Тендерній документації Замовника по тексту власної Довідки;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.