Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 17:48. Дата останніх змін - 22-01-2025, 17:49

Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги

Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги... Державна закупівля - UA-2025-01-22-018583-a Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги від замовника Вище професійне училище №29 м. Львова від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-22-018583-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-22-021246-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 17:48
по 27-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 17:48
по 30-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00

Номенклатура: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів і особистої охорони

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
695000
695 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 475 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Вище професійне училище №29 м. Львова
ЄДРПОУ:02545608 Досьє YouControl
Контактна особа:Манукян Едгар Артурович
Телефон:380931041246
E-mail:lviv_vpu29@ukr.net
Місцезнаходження:
79039, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Шевченка, 116
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони об’єкту, код ...
695 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги

1
послуга
79039 Україна Львівська область Львів вулиця Шевченка, 116
з 01-03-2025 по 31-08-2025
79710000-4
Охоронні послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги

1
послуга
79039 Україна Львівська область Львів вулиця Єрошенка, 20
з 01-03-2025 по 31-08-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:34
      Тип документа: Критерії оцінки
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 17:48:59
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000 гривень Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Вище професійне училище номер 29 м.Львова Вул.Шевченка ,116,м.Львів ,79039 Код ЄДРПОУ : 02545608 Р/р UA568201720344210004000019730 Державна казначейська служба України м. Київ
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) , Гарантія надається за формою наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції наведені в пункті 3 розділу 3 тендерної документації.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1 , 1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору, а саме: - діючий підрозділ охорони по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), № телефонів, ПІБ керівників; - відомості про спеціальні засоби та засоби зв’язку для оснащення кожного поста охорони на об’єктах замовника (гумові кийки, газові балончики, пристрої для відстрілу патронів - калібром до 9 мм., ручні металодетектори) радіостанція і бронежилет - при необхідності); - перелік найменувань форменого одягу персоналу охорони учасника (з наданням фотографій форменого одягу учасника). - наявність пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії калібру 9 мм., та набоїв до них (які перебувають на балансі підприємства), в кількості необхідному для забезпечення груп швидкого реагування, які будуть задіяні за умовами даного договору (не менше 4 –ох одиниць).
                          Документ
                          2 , Довідка про обладнання транспорту, який буде використовуватися для патрулювання об’єктів системами GPS моніторингу.
                          Документ
                          3 , Копії документів, що підтверджують наявність та право власності (використання) на системи GPS моніторингу.
                          Документ
                          4 , Документальне зобов’язання Учасника про надання прав віддаленого доступу через мережу Інтернет.
                          Документ
                          5 , Наявність у м. Львові пульта централізованого спостереження та чергової частини, та призначення відповідальної особи за пульт. Для підтвердження надати документи, що підтверджує наявність на право власності (користування) на пульт централізованого спостереження.
                          Документ
                          6 , Довідка про наявність спеціалізованого транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць), що буде використовуватись «тривожними групами» для реагування на протиправні дії щодо об'єктів охорони (вказати кількість, державні номери, марки - який обладнаний необхідними засобами зв’язку із центральним постом охорони, кольорографічними схемами (написами) та світловими сигнальними пристроями.), та одночасного прибуття груп в кількості не менше 2 (двох) груп на кожен об’єкт не пізніше 10 хв. з моменту виклику. Учасник надає лист-підтвердження про надання гарантії замовнику щодо можливості здійснення, не більше 2-х разів в місяць, контрольних перевірок реагування транспорту реагування (не менше 4-и одиниці) та перевірка часу та одночасного прибуття не менше двох груп швидкого реагування на кожен об’єкт не більше 10 хв. з моменту виклику. Примітка: у разі надання інформації щодо транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою.
                          Документ
                          7 , Надати фото транспортних засобів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що плануються до залучення в якості транспорту реагування (не менше 2-ох одиниць).
                          Документ
                          8 , Згідно Постанови КМУ від 28.12.2000 №1921 із змінами, якою затверджено Положення про військово-транспортний обов’язок, надати довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку. Довідки повинні бути видані не раніше лютого 2022 року на весь автотранспорт, що буде використовуватись групами негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
                          Документ
                          9 , Досвід роботи на ринку з надання охоронних послуг не менше 10 (десяти) років.
                          Документ
                          10 , Надати лист – гарантію про зобов’язання Учасника надання прав віддаленого доступу через мережу Інтернет до системи моніторингу для перегляду інформації стосовно переміщення транспорту реагування.
                          Документ
                          11 , Надати копії підтверджуючих документів про наявність дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи-кімнати, для зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у м. Львові та/або Львівської обл., а також травматичної зброї яка зберігається згідно наказу МВСУ № 622 від 21.08.98 року.
                          Документ
                          12 , Копії підтверджуючих документів, на право власності (користуваня) на об’єкт нерухомості, в якому розміщено підрозділ охорони Учасника у межах м. Львові.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1 , Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 10 охоронників, та 2 охоронників на кожну групу швидкого реагування), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації).
                          Документ
                          2 , Копія медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (не менше 10 осіб). Довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.
                          Документ
                          3 , Надати копії підтверджуючих документів (свідоцтв, cертифікатів) про проходження охоронниками навчання або довідки відповідного навчального закладу про перебування на навчанні, з присвоєнням робітничої кваліфікації не нижче 3-го розряду державного зразку.
                          Документ
                          4 , Надати копію звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС, на усіх працівників, яких Учасник планує задіяти для виконання.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1 , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою на проведення будь яких послуг з охорони, незалежно від форми власності та джерел фінансування, сума якого складає не менше суми очікуваної вартості закупівлі – за період 2019-2023р.р..
                          Документ
                          2 , Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічними вважаються договори на послуги з охорони об’єктів.
                          Документ
                          3 , Належним чином оформлений відгук від Замовника згідно наданої копії договору про співпрацю та виконаного договору (не менше одного), оформлений відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підпис та печатку (не менше одного). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з охорони об’єкту, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-01-2025, 17:47:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1 , 1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки)за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 2.1. Резиденти України: 2.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за останній звітний період з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.1.2. Юридичні особи: 2.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 або 2024 рік, з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 2.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або 2024 рік у розмірі не меншому, ніж 99 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ