Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 22:51. Дата останніх змін - 28-03-2025, 09:29

Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги

Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4... Державна закупівля - UA-2025-01-13-014318-a Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги від замовника КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО" від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-13-014318-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-019781-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 22:51
по 20-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 22:51
по 23-02-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-02-2025, 14:37
по 24-02-2025, 15:00

Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2025, 00:00

надання послуг, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, місцезнаходження Замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
255060
255 060 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 550,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
ЄДРПОУ:41005691 Досьє YouControl
Контактна особа:Пещук Юлія Федорівна
Телефон:+380635856366
E-mail:mistslahservis@gmail.com
Місцезнаходження:
51918, Україна, Дніпропетровська область,місто Кам'янське, вулиця Тритузна, будинок 168
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Охоронні послуги (Послуги з мо ...
255 060 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-02-2025, 14:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

11
місяць
51900 Україна Дніпропетровська область місто Кам’янське, згідно з переліком зазначеним в Таблиці 2 Додатку 3 до тендерної документації.
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Короленка, 49070, Андрій Дідунов
Остаточна пропозиція:
255 057 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
255 057 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-03-2025, 23:04
Період подачі оскарження:
по 24-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-03-25, 22:34:30
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО" ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №20 від 10.03.2025 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код – 40109168) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги» (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-13-014318-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 36 Особливостей «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, що Замовник потребує більше часу на здійснення детального розгляду достатньо великого обсягу документів, наданого у складі тендерної пропозиції Учасника. Також здійснити детальну перевірку технічних паспортів на транспортні засоби, договорів щодо використання залученого транспорту тощо. Є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 03.03.2025 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Юлія ПЕЩУК

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-03-25, 21:33:07
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 17.03.2025 року «Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги» А) відповідно пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації «Інформація та документи на підтвердження повноважень особи або представника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю: 1) Учасник має надати довідку із зазначенням службової /посадової (их) особи (осіб) Учасника або представника (ів) учасника, яку (якого, яких) уповноважена (о) або до повноважень якого (яких) належить підписання довідок/ листів/ інформації, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В даній довідці окремо зазначити:  службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;  службову (посадову) особу або представника учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника.  перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або розпорядження, або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.» Учасником: Подано довідку №203/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року в якій не зазначено перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №203/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року в якій також зазначити перелік документів, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Б) відповідно пункту 3 Додатку 7 до тендерної документації «Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують відсутність обмежень щодо підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції: 3) у випадку якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то такий учасник повинен надати зі Статутом (останніми змінами) до нього Опис документів, що подається державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи (внесення змін) із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту – у такому разі замість Статуту (останніми змінами) та Опису документів Учасник надає копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту).» Учасником: НЕ подано ОПИС документів, що подається державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи (внесення змін) із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати ОПИС документів (код 26346144005), що подається державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи (внесення змін) із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи В) відповідно пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції. Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації (у технічному завданні).» Учасником: Подано СПЕЦИФІКАЦІЯ №175/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, яка виконана/розрахована на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації (у технічному завданні), а РОЗРАХУНОК ВІДСУТНІЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений документ під номером №175/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, але з назвою РОЗРАХУНОК. Г) відповідно пункту 16 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: Подано довідку №207/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, яка містить не вірне зазначення Типу суб’єкта господарювання у відповідності до ст. 55 ГК України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №207/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, яка містить вірне зазначення Типу суб’єкта господарювання, а саме у відповідності до ст. 55 ГК України. Д) відповідно пункту 17 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами. Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі. При цьому Частина 1 Розділу ІІІ. Тендерної документації містить зазначення «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються в довільній формі безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі.» Учасником: Подано довідки з банку АТ «ПРИВАТБАНК» від 26.12.2024 року, а оголошення даного закупівлі було 13.01.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідки з банку АТ «ПРИВАТБАНК» від 26.12.2024 року, які оформлено не раніше 13.01.2025 року. Е) відповідно пункту 20 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в якій він гарантує, що інформація надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною та актуальною на дату подання тендерної пропозиції.» Учасником: Подано довідку №195/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, яка НЕ містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що інформація надана ним у довільній формі у складі пропозиції є актуальною на дату подання тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №195/43/23/01-2025 від 20.01.2025 року, яка також містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що інформація надана ним у довільній формі у складі пропозиції є актуальною на дату подання тендерної пропозиції. Ж) відповідно пункту 22 Додатку 7 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім реквізитів Замовника), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: Учасником не подано заповненого (крім реквізитів Замовника) та підписаного у повному обсязі проекту договору, який викладено в Додатку 5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений (крім реквізитів Замовника) та підписаний у повному обсязі проект договору, який викладено в Додатку 5. З) відповідно Додатку 7 до тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації. часник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою таблиці, викладеною в Додатку 3 до тендерної документації» Учасником: Учасником не подано підписаного технічного завдання (специфікація) за формою таблиці, викладеною в Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати підписане технічне завдання (специфікація) за формою таблиці, викладеною в Додатку 3 до тендерної документації. Уповноважена особа __________________ Юлія Пещук

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-03-25, 21:33:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-13-014318-a-c1
Номер договору:
00-01/0036
Дата підписання договору:
25-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-03-2025 по 31-12-2025
255 057 UAH
Ціна договору
212 547,50 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-02-2025 по 04-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Гнідин, вулиця Мєшкова, будинок 20, 08340, Максим Прокопець
Остаточна пропозиція:
194 330,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
194 330,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-03-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
194 330,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
194 330,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 18:03:52
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Обов’язковою є наявність сертифікованого пульта спостереження (надати сертифікат відповідності). 1.2. Копії документів, що підтверджують наявність власного та/або залученого транспорту, всі автомобілі обладнані світлогучномовними приладами синього кольору, засобами радіозв’язку та мають кольоровографічні схеми та надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби, договори щодо використання залученого транспорту та/або довіреність на право користування транспортом у зазначених цілях, завірену нотаріально. 1.3. Гарантійний лист про те, що на весь час виконання договору транспорт реагування, який буде залучено на виконання умов договору, знаходитиметься на території Дніпропетровської області.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
255 057 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
255 057 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-02-2025, 16:13:56
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Обов’язковою є наявність сертифікованого пульта спостереження (надати сертифікат відповідності). 1.2. Копії документів, що підтверджують наявність власного та/або залученого транспорту, всі автомобілі обладнані світлогучномовними приладами синього кольору, засобами радіозв’язку та мають кольоровографічні схеми та надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби, договори щодо використання залученого транспорту та/або довіреність на право користування транспортом у зазначених цілях, завірену нотаріально. 1.3. Гарантійний лист про те, що на весь час виконання договору транспорт реагування, який буде залучено на виконання умов договору, знаходитиметься на території Дніпропетровської області.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-01-2025, 22:54:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 23:13:02
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 22:51:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 22:51:38
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 23:09:33
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-02-2025, 23:09:33
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          2. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          7. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          8. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Охоронні послуги (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації ) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Обов’язковою є наявність сертифікованого пульта спостереження (надати сертифікат відповідності). 1.2. Копії документів, що підтверджують наявність власного та/або залученого транспорту, всі автомобілі обладнані світлогучномовними приладами синього кольору, засобами радіозв’язку та мають кольоровографічні схеми та надписи, для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони, а саме – копії технічних паспортів на транспортні засоби, договори щодо використання залученого транспорту та/або довіреність на право користування транспортом у зазначених цілях, завірену нотаріально. 1.3. Гарантійний лист про те, що на весь час виконання договору транспорт реагування, який буде залучено на виконання умов договору, знаходитиметься на території Дніпропетровської області.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-01-2025, 22:51:36
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ