Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 10:11. Дата останніх змін - 03-01-2025, 10:18

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)... Державна закупівля - UA-2025-01-03-001099-a Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги) від замовника Ліцей №17 міста Житомира від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-001099-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-000798-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 10:11
по 08-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 10:11
по 11-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2025, 00:00

Згідно з умовами цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів з особливостями. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10030, місто Житомир, вулиця Київська, 49. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
142000
142 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:710 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Ліцей №17 міста Житомира
ЄДРПОУ:22059075 Досьє YouControl
Контактна особа:Шкорупінський Вячеслав Володимирович
Телефон:+380412473873
E-mail:stas291973@gmail.com
Місцезнаходження:
10030, Україна, Житомирська область,Житомир, Київська, 49
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Охоронні послуги (ДК 021:2015 ...
142 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)

1
послуга
10030 Україна Житомирська область Житомир вулиця Київська, 49
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:17:57
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
        Інший
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:11:52
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Заповнена довідка у визначеній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення надання послуг, відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки та наручники одноразового використання, а також ліхтарик, мобільний телефон та радіостанцію. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії видаткових накладних та/або актів приймання основних засобів та/або договір оренди з наданням документів, що підтверджують право власності орендодавця. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Для підтвердження наявності транспортних засобів груп швидкого реагування, у складі пропозиції учасник повинен надати: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник(акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг) та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди транспортних засобів та/або договір виїзду груп швидкого реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та документи, зазначені вище.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 5-ти працівників, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960), та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду; - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які свідчать про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності. Витяги повинні надаватись разом з електронним цифровим підписом та/або печаткою установи, яка видала відповідний витяг. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 5 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період. Довідка надається за визначеною формою.На підтвердження інформації зазначеної в довідці Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ на кожного працівника, (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / наказ / трудовий договір / договір про надання послуг /витяг з ЕТК або трудова книжка). У штаті Учасника повинен бути фахівець з організації заходів охорони, який відповідає одному з таких кваліфікаційних рівнів: - вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Надати інформаційну довідку про таку особу, документи про працевлаштування на підприємстві Учасника та документи, що підтверджують відповідність такої особи одному з кваліфікаційних рівнів. Додатково, у складі пропозиції на таку особу має бути надано документ, який підтверджує проходження особою психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі, а також, виданий не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі, документ про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи фахівцем з організації заходів охорони (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Надати довідку про наявність не менше 2-ох чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. На підтвердження надати: - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - документи про присвоєння та підвищення професійної кваліфікації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2022р. або 2023р або 2024р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-01-2025, 10:11:48
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ