Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 15:40. Дата останніх змін - 02-01-2025, 15:40

Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта»

Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта»... Державна закупівля - UA-2025-01-02-005573-a Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта» від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-005573-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-006312-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 15:40
по 07-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 15:40
по 10-01-2025, 20:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю:, а саме: Строк надання Послуг: 12 місяців з дати підписання Договору.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11880000
11 880 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:59 400 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
ЄДРПОУ:21560045 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrposhta.ua
Контактна особа:Турчина Вікторія Анатоліївна
Телефон:380500508234
E-mail:turchyna-va@ukrposhta.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з приймання та обробки ...
11 880 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків

180 000 000
секунда
Україна Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Місце надання Послуг: територія України, окрім тимчасово окупованої території та населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не
по 28-02-2026
79512000-6
Кол-центри


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:19
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 15:40:05
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність:  не менше 50 операторських робочих місць  спеціально обладнаної аудиторії або аудиторій для проведення навчань (не менше ніж для 10 осіб, з обладнаними комп'ютерами не менше ніж для 5 осіб, фліпчартом, засобами, що дозволяють використовувати в навчанні відеоматеріал), із зазначенням інформації про право власності, оренди або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця.
          Документи, що підтверджують право власності, оренди або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи, що підтверджують право власності, оренди або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця , 1.2.2. На підтвердження наявності не менше 50 операторських робочих місць учасник надає документи, що підтверджують право власності, оренди або інші права на користування приміщеннями, де розміщені операторські робочі місця. Розрахунок площі, необхідної для розміщення 50 операторських місць здійснюється, виходячи з розміщення одного робочого місця оператора на площі не менше 3 кв. м., таким чином, приміщення, де розміщені операторські робочі місця, повинно мати площу не менше 150 кв. м.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації , 1.3.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність: 1.3.1.1. не менше 2 (двох) осіб, що займаються навчанням персоналу учасника та мають досвід роботи за вказаним напрямом не менше 6 місяців; 1.3.1.2. не менше 2 (двох) осіб, що займаються оцінкою якості надання послуг персоналом учасника та мають досвід роботи за вказаним напрямом не менше 6 місяців; 1.3.1.3. гарантованої кількості операторів не менше 20 (двадцяти), що на дату початку надання Послуг, успішно пройдуть навчання та готові надавати послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків для організації, не менше 13 (тринадцяти) робочих місць у час пік (9:00 – 18:00), що одночасно будуть надавати послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків.
          Підтвердження наявності досвіду роботи за вказаним напрямом та трудових відносин учасника саме з працівниками, наведеними в довідці
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Підтвердження наявності досвіду роботи за вказаним напрямом та трудових відносин учасника саме з працівниками, наведеними в довідці , 1.3.2 Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників, зазначених у п.1.3.1.1 та 1.3.1.2 довідки п.1.3.1 цього розділу, а саме для підтвердження наявності досвіду роботи за вказаним напрямом та трудових відносин учасника саме з працівниками, наведеними в цій довідці, не менше 6 місяців, надаються витяги із трудових книжок або накази про прийняття на роботу таких осіб.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів послуг АТ «Укрпошта»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів , 1.1.1 Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів із зазначенням:  найменування контрагента, коду ЄДРПОУ;  контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, контактний телефон та e-mail);  предмету договору;  номеру та дати укладання та закінчення дії договору;  року (років) надання послуг за договором;  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);  інформації про обсяг приймання та обробки вхідних дзвінків на місяць (сукупні обсяги за аналогічними договорами, не повинні бути менше ніж 200 000 хвилин на місяць). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого учасником надавались послуги з приймання та обробки вхідних дзвінків користувачів (послуги кол-центрів з обслуговування вхідних дзвінків) у 2022-2024 р.р.. Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації
          Сторінки договорів, зазначених у довідці на яких містяться інформація: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сторінки договорів, зазначених у довідці на яких містяться інформація: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору , 1.1.2. Сторінки договорів, зазначених у довідці згідно п.1.1.1 на яких містяться інформація: предмет договору, строк дії договору, підписи сторін договору
          Акти приймання-передачі наданих послуг за договорами, зазначеними в довідці які мають містити сукупний обсяг наданих послуг не менше ніж 200 000 хвилин на місяць.
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Акти приймання-передачі наданих послуг за договорами, зазначеними в довідці, які мають містити сукупний обсяг наданих послуг не менше ніж 200 000 хвилин на місяць. , 1.1.3. Акти приймання-передачі наданих послуг за договорами, зазначеними в довідці згідно п.1.1.1, які мають містити сукупний обсяг наданих послуг не менше ніж 200 000 хвилин на місяць.
          Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці (не менше двох) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 02-01-2025, 15:40:05
          Способи підтвердження:
          Документ
          Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці (не менше двох) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. , 1.1.4. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці відповідно до п.1.1.1 цього розділу (не менше двох), у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ