Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 288 941 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 492 889,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 493 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черниш Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380972624363 |
| E-mail: | tetiana.chernysh@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
10 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог Тендерної документації Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року, згідно якої учасник має: 188 охоронників; 3 оператора ПЦС; 55 працівників ГШР; 1 електромонтера, та відповідні документи, які вимагаються тендерною документацією, на працівників, які зазначені в довідці. При перевірці наданих документів виявлено невідповідності, а саме: -Відсутні квитанції ДФС №1; - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано витяги з інформаційно-аналітичної-системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності на наявності судимості» (Шмалько О.В.); - не на всіх працівників ГРШ, які зазначені в довідці, надано свідоцтва охоронників 3 розряду (Майстренко В.В., Мартинюк В.О., Почтар В.Ю.); - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано повідомлення про прийняття на роботу та Квитанція ДФС №2 (Чернокульський Ф.В.); - не на всіх працівників надано медичні довідки (Шмалько О.В., Шпильова А.М. та Штихалюк Б.Я.); - відсутня медична довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (Клочко О.І.); - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано протоколи з охорони праці (Науменко Г.П., Костюк В.В.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункти 1.3.1, 1.3.2 Додатку №3 Кваліфікаційні критерії до Учасників та інші документи; 4.1., 4.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які зазначені в п. 1.3.2 Додатку №3 Кваліфікаційні критерії до Учасників, п. 4.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації, на всіх працівників, які зазначені в довідці №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року. У разі внесення змін до довідки №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року, надати оновлену довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.