Закупівлю оголошено - 30-12-2024, 17:58. Дата останніх змін - 12-02-2025, 15:21

послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)

послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)... Державна закупівля - UA-2024-12-30-010334-a послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс») від замовника ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 12/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-30-010334-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-30-000141-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 17:58
по 26-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-12-2024, 17:58
по 29-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
49288941
49 288 941 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:492 889,41 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:493 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:44768034 Досьє YouControl
Контактна особа:Черниш Тетяна Володимирівна
Телефон:380972624363
E-mail:tetiana.chernysh@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
послуги з фізичної охорони май ...
49 288 941 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з фізичної охорони майна та приміщень

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ З УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ БЕЗПЕКИ "ФАЛЬКОН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-01-2025 по 06-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул.Кіото, будинок 25, 02156, Безугла Ольга
Остаточна пропозиція:
42 035 904 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-02-2025, 18:31
Період подачі оскарження:
по 09-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-01-25, 19:17:12
24

Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог Тендерної документації Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року, згідно якої учасник має: 188 охоронників; 3 оператора ПЦС; 55 працівників ГШР; 1 електромонтера, та відповідні документи, які вимагаються тендерною документацією, на працівників, які зазначені в довідці. При перевірці наданих документів виявлено невідповідності, а саме: -Відсутні квитанції ДФС №1; - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано витяги з інформаційно-аналітичної-системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності на наявності судимості» (Шмалько О.В.); - не на всіх працівників ГРШ, які зазначені в довідці, надано свідоцтва охоронників 3 розряду (Майстренко В.В., Мартинюк В.О., Почтар В.Ю.); - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано повідомлення про прийняття на роботу та Квитанція ДФС №2 (Чернокульський Ф.В.); - не на всіх працівників надано медичні довідки (Шмалько О.В., Шпильова А.М. та Штихалюк Б.Я.); - відсутня медична довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (Клочко О.І.); - не на всіх працівників, які зазначені в довідці надано протоколи з охорони праці (Науменко Г.П., Костюк В.В.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункти 1.3.1, 1.3.2 Додатку №3 Кваліфікаційні критерії до Учасників та інші документи; 4.1., 4.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які зазначені в п. 1.3.2 Додатку №3 Кваліфікаційні критерії до Учасників, п. 4.2 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за кожним лотом окремо» до Тендерної документації, на всіх працівників, які зазначені в довідці №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року. У разі внесення змін до довідки №03/01-2025/03 від 03.01.2025 року, надати оновлену довідку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-02-25, 19:17:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-30-010334-a-a1
Номер договору:
156-20250211-1-з
Дата підписання договору:
11-02-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 11-02-2025 по 31-12-2025
42 035 904 UAH
Ціна договору
35 029 920 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ З УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ БЕЗПЕКИ "ФАЛЬКОН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 035 904 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 22:47:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
9. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі застави коштів на п/р Замовника: № UA303223130000026005000057419 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, МФО 322313, код ЄДРПОУ Філії «Столичний лісовий офіс» ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» 45530596.
Форма забезпечення:
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1.1. Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2.-1.1.4 цього Додатку, за нижче наведеною формою: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. 1.1.2. Наявність форменого одягу (не менше 1 комплекту для кожного охоронника); спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, ліхтарі - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста), які будуть використовуватись при охороні об’єкта, виходячи з Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України; мобільних телефонів із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій не менше 2 Вт (не менше 1 одиниць кожного виду спеціального засобу для кожного поста. 1.1.3. про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 6 одиниць), який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, його кількість, марки, державні номери. 1.1.4. Наявність пульту (-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» На підтвердження наявності МТБ Учасник повинен надати: - свідоцтво права власності на нерухоме майно, та /або витяги з відповідних реєстрів, та/або договори купівлі-продажу, акти приймання-передавання майна (сам по собі договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна), та/або інвентаризаційні описи, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду (договір повинен бути укладений у тій формі, що встановлена ЦКУ). - документальне підтвердження наявності транспорту реагування відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості згідно п.1.1.3, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, та з наданням наступних документів: -копії свідоцтва про державну реєстрацію; копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); -фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру та спеціального світлового сигнального пристрою; - копію чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату(-ів) відповідності на пункт(-и) централізованого спостереження, який(-і) повинен(-нні) відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019. У разі, якщо пульт та пункт централізованого спостереження не належить учаснику на праві власності, а використовується на договірних засадах з іншим суб’єктом діяльності, такий Учасник, повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом діяльності, термін* дії якого складає не менше ніж до кінця надання охоронних послуг *якщо строк (термін) дії договору, наданий на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка від суб’єкта діяльності з яким Учасник уклав договір, про гарантію продовження відповідного договору на весь період надання охоронних послуг). - На підтвердження наявності засобів, визначених в п. 1.1.2 надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або інші документи що підтверджують право власності чи користування майном необхідного для виконання умов договору. 1.1.5. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.1. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: - охоронників – не менше 184 осіб; - оператор ПЦС– не менше 3 осіб; - працівників груп швидкого реагування – не менше 54 осіб. Групи швидкого реагування повинні складатись з трьох осіб. Працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з оригіналів свідоцтв охоронників 3 розряду. 1.3.2. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, з квитанціями ДФС (№1, №2). - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.1.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 1.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). - Сканована копія/-ї витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень на усіх працівників, вказаних в довідці п. 1.3.1. - Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). На підтвердження правомірності перевірки знань персоналу охорони у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, 1.3.3. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.3.2. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Копія аналогічного договору з усіма додатками (якщо є такі додатки). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є надання послуг з фізичної охорони. 1.2.2. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-12-2024, 17:58:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-12-2024, 18:02:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено02-01-2025, 17:03:38
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:47:29
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 17:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 17:02:22
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 18:46:24
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          5. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:57:22
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:57:22
                          7. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          9. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          1. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») у розмірі: 493000,00 грн. (чотириста дев’яносто три тисячі грн.) Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо); Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 18:01:36
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення підтверджується, що
                          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          1,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Форма забезпечення
                          Іншій формі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі застави коштів на п/р Замовника: № UA303223130000026005000057419 в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, МФО 322313, код ЄДРПОУ Філії «Столичний лісовий офіс» ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» 45530596.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:55:28
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1.1.1. Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази (транспортних засобів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог пункту 1.1.2.-1.1.4 цього Додатку, за нижче наведеною формою: № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди або лізингу); **зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. 1.1.2. Наявність форменого одягу (не менше 1 комплекту для кожного охоронника); спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, ліхтарі - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста), які будуть використовуватись при охороні об’єкта, виходячи з Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України; мобільних телефонів із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій не менше 2 Вт (не менше 1 одиниць кожного виду спеціального засобу для кожного поста. 1.1.3. про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 6 одиниць), який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, його кількість, марки, державні номери. 1.1.4. Наявність пульту (-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» На підтвердження наявності МТБ Учасник повинен надати: - свідоцтво права власності на нерухоме майно, та /або витяги з відповідних реєстрів, та/або договори купівлі-продажу, акти приймання-передавання майна (сам по собі договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна), та/або інвентаризаційні описи, та/або оборотно-сальдова відомість, та/або договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду (договір повинен бути укладений у тій формі, що встановлена ЦКУ). - документальне підтвердження наявності транспорту реагування відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості згідно п.1.1.3, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, та з наданням наступних документів: -копії свідоцтва про державну реєстрацію; копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); -фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру та спеціального світлового сигнального пристрою; - копію чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату(-ів) відповідності на пункт(-и) централізованого спостереження, який(-і) повинен(-нні) відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019. У разі, якщо пульт та пункт централізованого спостереження не належить учаснику на праві власності, а використовується на договірних засадах з іншим суб’єктом діяльності, такий Учасник, повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом діяльності, термін* дії якого складає не менше ніж до кінця надання охоронних послуг *якщо строк (термін) дії договору, наданий на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка від суб’єкта діяльності з яким Учасник уклав договір, про гарантію продовження відповідного договору на весь період надання охоронних послуг). - На підтвердження наявності засобів, визначених в п. 1.1.2 надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або інші документи що підтверджують право власності чи користування майном необхідного для виконання умов договору. 1.1.5. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.1. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:57:05
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: - охоронників – не менше 184 осіб; - оператор ПЦС– не менше 3 осіб; - працівників груп швидкого реагування – не менше 54 осіб. Групи швидкого реагування повинні складатись з трьох осіб. Працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з оригіналів свідоцтв охоронників 3 розряду. 1.3.2. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, з квитанціями ДФС (№1, №2). - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.1.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 1.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). - Сканована копія/-ї витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень на усіх працівників, вказаних в довідці п. 1.3.1. - Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). На підтвердження правомірності перевірки знань персоналу охорони у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, 1.3.3. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.3.2. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 24-01-2025, 18:40:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: - охоронників – не менше 184 осіб; - оператор ПЦС– не менше 3 осіб; - працівників груп швидкого реагування – не менше 18 осіб. Групи швидкого реагування повинні складатись з трьох осіб. Працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з оригіналів свідоцтв охоронників 3 розряду. Свідоцтва охоронників повинні міститись в реєстрі єдиної державної бази з питань освіти (ЄДБЕО) з можливістю перевірки на відповідному сайті. 1.3.2. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, з квитанціями ДФС (№1, №2). - Сканована/-і копія/-ї договору/-ів страхування від нещасних випадків на усіх працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1 з наданням підтверджуючих платіжних документів. Договір страхування повинен бути чинним протягом усього періоду дії договору про закупівлю. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.1.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 1.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). - Сканована копія/-ї витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень на усіх працівників, вказаних в довідці п. 1.3.1. - Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). На підтвердження правомірності перевірки знань персоналу охорони у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, 1.3.3. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.3.2. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:57:05
                          Дата архівування: 02-01-2025, 17:02:53
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: - охоронників – не менше 184 осіб; - оператор ПЦС– не менше 3 осіб; - працівників груп швидкого реагування – не менше 54 осіб. Групи швидкого реагування повинні складатись з трьох осіб. Працівники груп швидкого реагування повинні мати кваліфікацію не нижче 3 розряду. На підтвердження надати скановані копії з оригіналів свідоцтв охоронників 3 розряду. Свідоцтва охоронників повинні міститись в реєстрі єдиної державної бази з питань освіти (ЄДБЕО) з можливістю перевірки на відповідному сайті. 1.3.2. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, з квитанціями ДФС (№1, №2). - Сканована/-і копія/-ї договору/-ів страхування від нещасних випадків на усіх працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1 з наданням підтверджуючих платіжних документів. Договір страхування повинен бути чинним протягом усього періоду дії договору про закупівлю. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, сертифікатів про проходження працівниками, вказаними у таблиці п.1.3.1 профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та/або довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність»****. **** якщо строк (термін) дії сертифікатів, медичних довідок, наданих на етапі подачі тендерних пропозицій Учасником спливає до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист/довідка за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання/подовження на весь період надання послуг. - Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 1.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246). - Сканована копія/-ї витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» МВС про відсутність незнятої/непогашеної судимості за скоєння кримінальних правопорушень на усіх працівників, вказаних в довідці п. 1.3.1. - Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці п. 1.3.1, щодо проходження персоналом охорони навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці (законодавство з охорони праці, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). На підтвердження правомірності перевірки знань персоналу охорони у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, 1.3.3. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 1.3.2. Додатку 3 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 02-01-2025, 17:02:53
                          Дата архівування: 24-01-2025, 18:40:56
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Столичний лісовий офіс»)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Копія аналогічного договору з усіма додатками (якщо є такі додатки). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є надання послуг з фізичної охорони. 1.2.2. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 30-12-2024, 17:57:05
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ