Закупівлю оголошено - 24-12-2024, 17:35. Дата останніх змін - 24-12-2024, 17:37

Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження

Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження... Державна закупівля - UA-2024-12-24-017809-a Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження від замовника Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради від 12/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-24-017809-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-020533-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 17:35
по 29-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 17:35
по 01-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
9746078
9 746 078 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:48 731 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:292 382 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
ЄДРПОУ:34468472 Досьє YouControl
Контактна особа:Ятленко Юлія
Телефон:380577252921
E-mail:yatlenkojuliya@gmail.com
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Комплексна фізична охорона об’ ...
9 746 078 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження

1
послуга
61002 Україна Харківська область Харків вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 17:36:33
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 16:39:39
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      5. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації). Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: -довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності. -документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. -довідку, видану банком-гарантом, завірену підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією. -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку Учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 292 382,00 (Двісті дев'яносто дві тисячі триста вісімдесят дві гривнi 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції, вимоги та форма забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, що встановлена Додатком № 9 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  адреса місцезнаходження; Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради ЄДРПОУ 34468472 Адреса: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Чернишевська, будинок 26 Банківські реквізити: код ЄДРПОУ 34468472 UA988201720344200005000035930 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 Банк обслуговування: УДКСУ у місті Харкові Харківської області код ЄДРПОУ 37999649. Адреса: 61024, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Гуданова, будинок 4/10. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком № 9 до тендерної документації);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія , Визначена у формі, що встановлена Додатком № 9 до тендерної документації.
                      3. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Замовником вимагається внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. -довідку, видану банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, статті 200 Господарського кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Електронна банківська гарантія , Забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: 1.Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність автотранспортних засобів (не менше дев’яти) (у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами)) для забезпечення негайного виїзду посиленого персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єктів охорони (вказується кількість, марки автомобілів), при цьому зазначається форма володіння учасника вказаними автотранспортними засобами (власна, орендована, тощо). 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені учасником у довідці п.1.1., з відміткою про те, що транспорт є спеціалізованим/спеціальним (в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»), отримані згідно з чинним законодавством України. У разі оренди та/або іншої форми користування, згідно із чинним законодавством України, автотранспортних (автотранспортного) засобів (засобу) учасником надаються (договір) договори оренди, інші правові документи, укладені з власником автотранспортних (автотранспортного) засобів (засобу). Учасник надає зазначені договори з урахуванням вимог та норм Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ (зі змінами). 3. Дозволи на встановлення та використання на кожному автотранспортному засобі, що зазначені Учасником у довідці п.1.1., спеціальних світлових сигнальних пристроїв, отримані згідно з чинним законодавством України. 4. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, чинні документи (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний учасником, по території Харківської області під час комендантської години (у разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії). 5. Інформація про спецодяг (уніформу) охоронників відповідно до сезону із зазначенням наявності на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника згідно з його статутними документами. 6. Документи, що підтверджують наявність у учасника власного пункту централізованого спостереження, а саме: 6.1. акт приймання-передачі основних засобів (форма 03- 1) пункту централізованого спостереження. 6.2. документи, які підтверджують право користування приміщенням, в якому розташовано власний пульт централізованого спостереження (свідоцтво про право власності, у разі, якщо приміщення знаходиться у власності учасника або договору оренди, якщо приміщення орендується учасником, або інший правовий документ, виданий відповідно до чинного законодавства України). 7. Документи про зарахування на баланс двох службових собак, а саме, акт приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) (у разі зарахування службового собаки на баланс). В інших випадках надаються документи, які підтверджують законне використання службових собак (договір оренди тощо). 8. У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, яких учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 8.1.міжнародний ветеринарний паспорт або ветеринарний паспорт на кожного службового собаку, якого учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг. В зазначеному паспорті обов’язково повинна міститись відмітка про проведене щеплення собаки проти сказу сертифікованою в Україні вакциною, повинна бути дійсною на момент подання пропозиції та засвідченою підписом лікаря та печаткою ветеринарної лікарні (за наявністю); 8.2.сертифікати або дипломи, підтверджуючі, що службовий собака, якого учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані Кінологічними організаціями України, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин, що виданий не державною установою та/або організацією, учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів за напрямком пошуку вибухових речовин; 8.3.реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; 8.4.договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку. 9. Документи, що підтверджують наявність у учасника вольєрів для утримання кожного службового собаки: - у разі зарахування на баланс вольєру – копія акту приймання-передачі основних засобів (форма 03-1); - у інших випадках – копія документів, що підтверджує законне використання вольєру (договір оренди тощо). 10. Гарантійний лист, складений у довільній формі, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо здійснення учасником безкоштовної перекомутації відповідного обладнання на об’єктах замовника з пульту централізованого спостереження діючого виконавця на власний пульт централізованого спостереження до моменту початку надання послуги за договором, в разі визнання учасника переможцем торгів згідно із Законом з урахуванням Особливостей. 11. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази , Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці учасник обов’язково зазначає інформацію про наявність автотранспортних засобів (не менше дев’яти) (у відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами)) для забезпечення негайного виїзду посиленого персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єктів охорони (вказується кількість, марки автомобілів), при цьому зазначається форма володіння учасника вказаними автотранспортними засобами (власна, орендована, тощо).
                      Документ
                      Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів , Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені учасником у довідці 1., з відміткою про те, що транспорт є спеціалізованим/спеціальним (в розумінні Закону України «Про охоронну діяльність»), отримані згідно з чинним законодавством України. У разі оренди та/або іншої форми користування, згідно із чинним законодавством України, автотранспортних (автотранспортного) засобів (засобу) учасником надаються (договір) договори оренди, інші правові документи, укладені з власником автотранспортних (автотранспортного) засобів (засобу). Учасник надає зазначені договори з урахуванням вимог та норм Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ (зі змінами).
                      Документ
                      Дозволи на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв , Дозволи на встановлення та використання на кожному автотранспортному засобі, що зазначені Учасником у довідці 1., спеціальних світлових сигнальних пристроїв, отримані згідно з чинним законодавством України.
                      Документ
                      Перепустки, що надають право проїзду , У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, чинні документи (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний учасником, по території Харківської області під час комендантської години (у разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії).
                      Документ
                      Інформація про спецодяг (уніформу) охоронників , Інформація про спецодяг (уніформу) охоронників відповідно до сезону із зазначенням наявності на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника згідно з його статутними документами.
                      Документ
                      Документи, що підтверджують наявність у учасника власного пункту централізованого спостереження , Документи, що підтверджують наявність у учасника власного пункту централізованого спостереження, а саме: 1. акт приймання-передачі основних засобів (форма 03- 1) пункту централізованого спостереження. 2. документи, які підтверджують право користування приміщенням, в якому розташовано власний пульт централізованого спостереження (свідоцтво про право власності, у разі, якщо приміщення знаходиться у власності учасника або договору оренди, якщо приміщення орендується учасником, або інший правовий документ, виданий відповідно до чинного законодавства України).
                      Документ
                      Документи про зарахування на баланс двох службових собак , Документи про зарахування на баланс двох службових собак, а саме, акт приймання-передачі основних засобів (форма 03-1) (у разі зарахування службового собаки на баланс). В інших випадках надаються документи, які підтверджують законне використання службових собак (договір оренди тощо).
                      Документ
                      Документи на кожного службового собаку , У зв’язку з тим, що службові собаки є джерелом підвищеної небезпеки, на кожного службового собаку, яких учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 1.міжнародний ветеринарний паспорт або ветеринарний паспорт на кожного службового собаку, якого учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг. В зазначеному паспорті обов’язково повинна міститись відмітка про проведене щеплення собаки проти сказу сертифікованою в Україні вакциною, повинна бути дійсною на момент подання пропозиції та засвідченою підписом лікаря та печаткою ветеринарної лікарні (за наявністю); 2.сертифікати або дипломи, підтверджуючі, що службовий собака, якого учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані Кінологічними організаціями України, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин, що виданий не державною установою та/або організацією, учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів за напрямком пошуку вибухових речовин; 3.реєстраційне свідоцтво службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; 4.договір страхування відповідальності за шкоду, заподіяну службовим собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.
                      Документ
                      Документи, що підтверджують наявність у учасника вольєрів для утримання кожного службового собаки , Документи, що підтверджують наявність у учасника вольєрів для утримання кожного службового собаки: - у разі зарахування на баланс вольєру – копія акту приймання-передачі основних засобів (форма 03-1); - у інших випадках – копія документів, що підтверджує законне використання вольєру (договір оренди тощо).
                      Документ
                      Гарантійний лист щодо здійснення учасником безкоштовної перекомутації відповідного обладнання , Гарантійний лист, складений у довільній формі, підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо здійснення учасником безкоштовної перекомутації відповідного обладнання на об’єктах замовника з пульту централізованого спостереження діючого виконавця на власний пульт централізованого спостереження до моменту початку надання послуги за договором, в разі визнання учасника переможцем торгів згідно із Законом з урахуванням Особливостей.
                      Документ
                      Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки. , Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: 1. Довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника), яка підтверджує наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації, в достатній кількості для виконання умов договору за результатами торгів, із зазначенням прізвищ, ім’я, по батькові, посад працівників, виду трудових відносин з учасником. У довідці має бути зазначена інформація про таких працівників: - керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи); - інструктор службового собаківництва; - охоронники, з яких хоча б одна особа має бути 4-го кваліфікаційного розряду, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) пройшла відповідну програму підготовки та володіє методами протидії тероризму на об’єкті охорони, яка виконує функції старшого охорони (командира відділення, тощо); - працівники робочих / інженерних професій для монтажу, пусконалагоджування та обслуговування системи охоронної сигналізації, відповідної кваліфікації (не менше трьох). 2. Накази про призначення на посаду працівників учасника та/або трудові книжки та/або трудові договори та/або інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. 3. Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва. Вказаний працівник повинен мати свідоцтво інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Для підтвердження надати відповідне (відповідні) свідоцтво (свідоцтва)/або посвідчення. 4. Свідоцтво про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 4 кваліфікаційного розряду хоча б однієї особи з переліку персоналу охорони, що вказаний в довідці п. 2.1 цього розділу. 5. Для працівників робочих / інженерних професій для монтажу, пусконалагоджування та обслуговування системи охоронної сигналізації, що вказані в довідці п. 2.1 цього розділу, надати: 5.1. довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 5.2. Посвідчення з проходження навчання з питань охорони праці працівників учасника (не менше трьох), згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами). 5.3. Посвідчення щодо проходження працівниками учасника (не менше двох) навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отримані відповідно до чинного законодавства України. 5.4. Посвідчення отримані відповідно до чинного законодавства України щодо допуску до роботи з електроустановками, видані працівникам учасника (не менше трьох). 5.5. Посвідчення отримані відповідно до чинного законодавства України щодо проходження навчання з загальної підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром працівникам учасника (не менше двох). 6. Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуг персоналу, що перебуває з учасником у трудових відносинах, який має відповідний досвід та медичні довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду. Крім того, учасник має гарантувати, у разі заміни працівників, вказаних у довідці 2.1. протягом виконання договору за результатами закупівлі, що нові працівники будуть знаходитись з учасником у трудових відносинах, мати відповідний досвід та медичні довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду. 7. Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо забезпечення виконання працівниками всіх заходів стосовно запобіганню поширенню на території України коронавірусу COVID-19 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, при виконанні договору про закупівлю.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації , Довідку, складену у довільній формі, підписану учасником (уповноваженою особою учасника), яка підтверджує наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до вимог цієї тендерної документації, в достатній кількості для виконання умов договору за результатами торгів, із зазначенням прізвищ, ім’я, по батькові, посад працівників, виду трудових відносин з учасником. У довідці має бути зазначена інформація про таких працівників: - керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи); - інструктор службового собаківництва; - охоронники, з яких хоча б одна особа має бути 4-го кваліфікаційного розряду, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) пройшла відповідну програму підготовки та володіє методами протидії тероризму на об’єкті охорони, яка виконує функції старшого охорони (командира відділення, тощо); - працівники робочих / інженерних професій для монтажу, пусконалагоджування та обслуговування системи охоронної сигналізації, відповідної кваліфікації (не менше трьох).
                      Документ
                      Документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. , Накази про призначення на посаду працівників учасника та/або трудові книжки та/або трудові договори та/або інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником.
                      Документ
                      Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва , Наказ про прийом на роботу до учасника інструктора службового собаківництва. Вказаний працівник повинен мати свідоцтво інструктора службового собаківництва, виданого державними установами або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Для підтвердження надати відповідне (відповідні) свідоцтво (свідоцтва)/або посвідчення.
                      Документ
                      Свідоцтво про проходження навчання , Свідоцтво про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 4 кваліфікаційного розряду хоча б однієї особи з переліку персоналу охорони, що вказаний в довідці 1 цього розділу.
                      Документ
                      Документи для працівників робочих / інженерних професій для монтажу, пусконалагоджування та обслуговування системи охоронної сигналізації , Для працівників робочих / інженерних професій для монтажу, пусконалагоджування та обслуговування системи охоронної сигналізації, що вказані в довідці 1 надати: 1. довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2. Посвідчення з проходження навчання з питань охорони праці працівників учасника (не менше трьох), згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (із змінами). 3. Посвідчення щодо проходження працівниками учасника (не менше двох) навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отримані відповідно до чинного законодавства України. 4. Посвідчення отримані відповідно до чинного законодавства України щодо допуску до роботи з електроустановками, видані працівникам учасника (не менше трьох). 5. Посвідчення отримані відповідно до чинного законодавства України щодо проходження навчання з загальної підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром працівникам учасника (не менше двох).
                      Документ
                      Гарантійний лист щодо залучення для надання послуг персоналу, що перебуває з учасником у трудових відносинах , Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуг персоналу, що перебуває з учасником у трудових відносинах, який має відповідний досвід та медичні довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду. Крім того, учасник має гарантувати, у разі заміни працівників, вказаних у довідці 1. протягом виконання договору за результатами закупівлі, що нові працівники будуть знаходитись з учасником у трудових відносинах, мати відповідний досвід та медичні довідки про проходження профілактичного психіатричного, наркологічного огляду.
                      Документ
                      Гарантійний лист щодо забезпечення виконання працівниками всіх заходів стосовно запобіганню поширенню на території України коронавірусу COVID-19 , Гарантійний лист підписаний учасником (уповноваженою особою учасника) щодо забезпечення виконання працівниками всіх заходів стосовно запобіганню поширенню на території України коронавірусу COVID-19 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, при виконанні договору про закупівлю.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Комплексна фізична охорона об’єктів з використанням пульту централізованого спостереження
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: 1. Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2024 роки. 2 Оригінал або завірену копію листа-відгуку від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці 1. У випадку знаходження замовника, з яким було укладено аналогічний договір, на тимчасово окупованих територіях, в зоні бойових дій або припинення їх діяльності, підтвердженням виконання аналогічного договору вважається оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, що може бути віднесено до предмету закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 24-12-2024, 17:35:27
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. , Довідка підписана учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2024 роки.
                      Документ
                      Лист-відгук від замовника, з яким було укладено аналогічний договір , Оригінал або завірену копію листа-відгуку від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці 1. У випадку знаходження замовника, з яким було укладено аналогічний договір, на тимчасово окупованих територіях, в зоні бойових дій або припинення їх діяльності, підтвердженням виконання аналогічного договору вважається оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ