Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 313 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 565 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
| Телефон: | 0577252879 |
| E-mail: | zakupivli.dbvr1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБ ВІП-ГАРД» - учасником процедури закупівлі: Послуги з охорони адміністративної будівлі (за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 – Охоронні послуги) Перелік виявлених невідповідностей. 1. Відсутній документ, що підтверджує згоду з умовами договору про закупівлю, в тому числі з порядком змін його умов. 2. Довідку від 23.12.2024 №45, яка містить відомості про учасника складено не у відповідності до форми подачі інформації, визначеною умовами тендерної документації, а саме: відсутня інформація про код ЄДРПОУ/РНОКПП. 3. Довідка від 23.12.2024 №7 складено не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: назва предмета договору у довідці не відповідає інформації зазначеної у пункті 1.1. Договору від 21.03.2022 №20. 4. Довідку від 23.12.2024 №33 складено не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: щодо назви документа; щодо назви колонки «Прізвище, ініціали працівника” та відображення у зазначеній колонці саме ініціалів працівника. 5. Інформація, яка надається Учасником для підтвердження даних зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надана не в повному обсязі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. П.п. 1,2 розділу 3.1, розділ 3.4. Додатку № 3 до тендерної документації; п.1 розділу ІІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.