Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 12:56. Дата останніх змін - 18-12-2024, 12:54

Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))

Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))... Державна закупівля - UA-2024-12-18-010072-a Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)) від замовника Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-18-010072-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-18-009482-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 12:56
по 23-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 12:56
по 26-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
883473
883 473 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 417,36 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:37459125 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Шушман
Телефон:380663520946
E-mail:tshushman@ukr.net
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вул. Тарасенка Георгія, буд. 42
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Охоронні послуги (Комплексне н ...
883 473 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))

2
послуга
61001 Україна Харківська область Харків вул. Тарасенка Георгія, буд. 42
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:48:38
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції
                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 12:54:20
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      5. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Дата архівування:
                      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      2. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Адміністрація Слобідського району Харківської міської ради, код за ЄДРПОУ 37459125, Р/р UA428201720355169001000077802 ДКСУ м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: - порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю; - порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; - невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Забезпечення виконання договору , Надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
                      Законодавство:
                      Підтвреджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Надати довідку, складену відповідно до форми, наведеної у Таблиці 1, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: - офісного приміщення; - пульту централізованого спостереження; - спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); - ліхтарів; - засобів зв’язку; - форменого одягу; - транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони. 1.2. Надати документальне підтвердження наявності вказаного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) пульта охорони (власного або орендованого). На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна тощо). 1.3. Надати документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту для реагування груп посиленого персоналу охорони: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник; - у разі, якщо вищезазначений транспорт не належить Учаснику на праві власності, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту Учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди). 1.4. Надати документи, що підтверджують право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження та матеріально-технічна база Учасника.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
                      Законодавство:
                      Підтвреджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність працівників відповідної кваліфікації , 2.1. Надати довідку про наявність охоронників, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів Замовника за цією закупівлею, складену відповідно до форми, наведеної у Таблиці 2 (чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного законодавства з праці України). Інформація вимагається стосовно персоналу охорони: - для послуг фізичної охорони - не менше 4 осіб - для послуг пультової охорони - не менше 8 осіб. 2.2. Копії документів на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до пп. 2.1, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії документів, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - копія документа, на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - документ на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пп. 2.1, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; 2.3. Надати сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки; 2.3.1. Надати скановані оригінали, чинних на дату подання тендерних пропозицій, виданих органом сертифікації, сертифікатів, що підтверджують відповідність учасника або співвиконавця (в разі залучення) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))
                      Законодавство:
                      Підтвреджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-12-2024, 12:48:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) , 3.1. Надати інформацію у довільній формі про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних послуг. На підтвердження інформації надати копію аналогічного договору* в повному обсязі з підтвердженням його виконання учасником та копію відгуку на договір. *Аналогічним договором вважається договір надання послуг з використанням пульту централізованого спостереження (спостереження та реагування) і надання послуг з фізичної охорони.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ