Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 738,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 878,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Дирекція парків" |
| ЄДРПОУ: | 21368856 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кириченко Максим Олегович |
| Телефон: | +380675228177 |
| E-mail: | dirpark@i.ua |
| Місцезнаходження: | 18001, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Хрещатик,168 |
6 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1. Відповідно до п.41 Особливостей і статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" по закупівлі Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони; спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті з реагуванням наряду охорони) для проведення детального аналізу тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) в п.п.1.1. п.1. Додатку №1 до тендерної документації, серед іншого, передбачалось, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційній вимозі (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) необхідно надати «Інформаційна довідка, дійсна на момент розкриття, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі, обладнані відповідно до ДСТУ 3849:2018, не менше п’яти груп швидкого реагування – наряди реагування, дислоковані по м. Черкаси, власний пункт централізованого спостереження, засоби зв’язку), а також власного пункту централізованого спостереження, засобів зв’язку. Пункт централізованого спостереження повинен бути обладнаним засобами електропостачання та резервним джерелом електроживлення; радіостанціями та телекомунікаціями з Інтернет зв’язком; аудіо та відео обладнанням, яке забезпечує запис звукового фону операційного залу та реєструє і архівує телефонні або радіо переговори; сучасні програмні інформаційні технології, які мають крипто захищений протокол обміну інформацією. При цьому, довідка повинна містити інформацію про кількість груп швидкого реагування; марки, державні номери та кількість транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника та використовується цими групами, інформацію про спеціальні засоби самооборони, засоби зв’язку, спецодяг.» Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку № 08 від 28.01.2025р. (файл «Довідка МТБ»), що не містить інформацію про кількість груп швидкого реагування і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну довідку що має містити інформацію про кількість груп швидкого реагування; марки, державні номери та кількість транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника та використовується цими групами, інформацію про спеціальні засоби самооборони, засоби зв’язку, спецодяг. При цьому, звертаємо увагу, що вираз «не менше» не відображає необхідну інформацію про кількість груп швидкого реагування. 2) в п.3. Додатку №1 до тендерної документації, передбачалось, що на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційній вимозі (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)): «Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук щодо виконання/часткового виконання аналогічних послуг разом з копіями договорів (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Під аналогічними договорами слід розуміти договори надання послуг які є предметом закупівлі, а саме згідно Код ДК 021:2015 (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору, предмет договору, ступінь виконання договору у відсотковому вимірі (у разі надання учасником у складі тендерної пропозиції кількох договорів, інформація зазначається по кожному із договорів окремо). Позитивний відгук виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника.». Учасником надано у складі тендерної пропозиції два договори з відгуками і первинними документами (договір №01/02-23 від 01.02.2023 (файл «Договір №01-02-23 від 01.02.2023 року+Акти+Відгук+Звіт Prozorro.pdf»), договір №16 від 30.01.2023 (файл «Договір №16 від 30.01.2023 року + Акт + Відгук + Звіт Prozorro.pdf»), при цьому файл «Договір №02-02-23 від 01.02.2023 року + Акт + Відгук + Звіт Prozorro.pdf» містить лише об’єм 1КБ і відповідно не відкривається) і довідку № 11 від 28.01.2025р. (файл «Довідка про досвід»), що містить інформацію про досвід виконання трьох договорів, перелічених вище. Однак, містяться невідповідності по договору №01/02-23 від 01.02.2023 (в довідці і відгуку вказано про суму виконання договору 6596,20грн. і повне його виконання (ступінь виконання 100%), однак згідно наданих актів за лютий-грудень 2023 року сума наданих послуг за договором складає 6596,15грн.) і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну довідку що має містити інформацію про ступінь фактичного виконання договору №01/02-23 від 01.02.2023 у відсотковому вимірі, а також Договір №02-02-23 від 01.02.2023 року і позитивний відгук до нього. 3) в п.7. Додатку №2 до тендерної документації, серед іншого, передбачалось, що крім того Учасник у складі тендерної пропозиції надає виданий органом сертифікації сертифікат на систему управління якістю на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікат відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації (оскільки предмет закупівлі і проект договору передбачає необхідність залучення потенційного учасника (Виконавця послуг) до технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації). Невідповідність: в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, яким підтверджується успішна перевірка їхньої діяльності органом сертифікації з видачею сертифікату на систему управління якістю на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікату відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати саме СЕРТИФІКАТ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації та/або сертифікат відповідності на послуги з технічного обслуговування та ремонту системи охоронної сигналізації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.