Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 900 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Анна ВЛАСЕНКО |
| Телефон: | +380472395560 |
| E-mail: | a.vlasenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Послуги з проведення незалежної оцінки щодо визначення ринкової вартості корпоративних прав - 1 акції ПАТ «Черкасиобленерго» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 2.1. Розділу 2 «Цінова пропозиція.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1(у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 2. Відповідно до пункту 3.1. та п. 3.2. Розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.2. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. 2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3. Довідка, видана банком-гарантом, завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено тендерної документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 4. Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-707-2024ГР.zip» який містить банківську гарантію без покриття, а саме відсутня довідка про забезпечення гарантії та виписка яка підтверджує забезпечення (покриття) гарантії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія подається у вигляді електронного документу, який підготовлений у відповідності з вимогами п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.2. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. 2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3. Довідка, видана банком-гарантом, завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено тендерної документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 4. Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 5. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 3. Відповідно до пункту 6.2. Розділу 6 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг).» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 6.2. У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: У разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: - договором про наміри чи іншим документом, що підтверджує домовленість з суб’єктом господарювання, якого пропонується залучити в якості субпідрядника/співвиконавця; - дозволами, наданими субпідряднику/співвиконавцю, на виконання робіт підвищеної небезпеки та іншими дозволами, передбаченими чинним законодавством, необхідними для виконання видів робіт/надання послуг, на які залучається субпідрядник/співвиконавець; - ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. 4. Відповідно до пункту 7.1. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «7. Довідка відомості про учасника», згідно змісту наданого документа відсутня інформація стосовно наступного: пункту 6. класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. 5. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «9. Додаток 3_проект договору» відповідно змісту яких договір не заповнений зі сторони учасник. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)* * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 6. Відповідно до пункту 10.4. Розділу 10 «Документи які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.4. Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «13. Лист погодження з Додатком 2» згідно змісту якого відсутня зазначена інформації передбачена в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.