Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 5 147 634,36 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 476,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 128 690 UAH |
| Замовник: | Черкаська обласна прокуратура |
| ЄДРПОУ: | 02911119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://chk.gp.gov.ua |
| Контактна особа: | Роман Каюк |
| Телефон: | +380472313034 |
| E-mail: | mtz@chk.gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 18015, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, б-р Шевченка, 286 |
1 |
При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Патріот В» виявлено невідповідність в поданих документах, а саме: На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації» відповідно до Додатку 2, 6 тендерної документації Замовником вимагалось надання «довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг згідно предмету цієї закупівлі (у кількості, що не є меншою, за кількість працівників/людей, що необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі та технічного завдання і така кількість має становити не менше 30 охоронників із зазначенням ПІБ, посади (кваліфікація/спеціалізація), стажу роботи, реквізитів документів (зазначається номер та дата посвідчень/протоколів/витягів з протоколів/свідоцтв/дипломів/інших документів), що підтверджують проходження працівником навчання та/або перевірку знань. Разом з цим вимагалось надання документів, які підтверджують факт працевлаштування таких працівників в Учасника. Водночас з метою дотримання вказаної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників, накази про їх призначення та копії трудових книжок цих працівників, дані в яких різняться між собою, а саме: 1. Згідно наданих копій наказів про призначення працівників визначено, що наказом від 25.11.2024 Марченко Михайло Олексійович з 27.11.2024 прийнятий на посаду охоронника ПП «Патріот В», у свою чергу згідно запису у трудовій книжці рахується наказ від 22.11.2024 та прийняття на роботу 25.11.2024 відповідно; 2. В довідці про наявність кваліфікованих працівників та трудовій книжці «Спіжевого Анатолія Костянтиновича» визначено прізвище вказаного працівника «Спіжевий», а у свою чергу в наказі про призначення зазначено «Спіжовий»; 3. В наказі про прийняття на роботу та трудовій книжці зазначено прізвище, ім’я та по-батькові працівника «Кайдан Олександр Володимирович», а у довідці про наявність кваліфікованих працівників зазначено «Кайдан Олександр Миколайович». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації», у відповідності до Додатку 2, 6 тендерної документації, надати у відповідності від того, який документ є визначальним для усунення невідповідності (довідка про працівників, трудова книжка, наказ про прийняття), оновлені документи щодо працівників Учасника Марченка Михайла Олексійовича, «Спіжевого Анатолія Костянтиновича», «Кайдана Олександра Миколайовича».
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спектр ОП» виявлено невідповідність в поданих документах, а саме: На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації» відповідно до Додатку 2, 6 тендерної документації Замовником вимагалось надання «довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг згідно предмету цієї закупівлі (у кількості, що не є меншою, за кількість працівників/людей, що необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі та технічного завдання і така кількість має становити не менше 30 охоронників із зазначенням ПІБ, посади (кваліфікація/спеціалізація), стажу роботи, реквізитів документів (зазначається номер та дата посвідчень/протоколів/витягів з протоколів/свідоцтв/дипломів/інших документів), що підтверджують проходження працівником навчання та/або перевірку знань. Водночас Учасником у складі тендерної пропозиції надано частково заповнену довідку про наявність працівників, де щодо більшої частини працівників відсутні відомості щодо їх стажу роботи. Окрім цього, відповідно до Додатку 6 тендерної документації, у разі залучення до надання послуг співвиконавців, необхідно було надати довідку у довільній формі щодо суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю із зазначенням наступної інформації щодо кожного такого суб’єкта господарювання: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу та лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки. Водночас з цим учасником надано довідку в якій зазначено інформацію тільки щодо назви та кода ЄДРПОУ співвиконавців, решта визначеної вимогами тендерної документації інформація щодо співвиконавців відсутня. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації», у відповідності до Додатку 2, 6 тендерної документації, надати дозаповнену довідку щодо стажу роботи кожного працівника, якого учасник планує залучити до надання послуги. 2. На усунення невідповідності у інформації щодо залучених до надання послуги співвиконавців, необхідно надати оновлену довідку із зазначенням щодо кожного такого співвиконавця: повна назва; юридична адреса; код ЄДРПОУ/РНОКПП; посада, ПІБ та контактний номер телефону керівника; перелік робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання; відсоток вартості робіт/послуг, до яких планується залучати суб’єкта господарювання, від загального обсягу та лист від субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) про згоду на виконання робіт/послуг, що будуть йому(-їм) доручені відповідно до вищезазначеної довідки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.