Закупівлю оголошено - 06-12-2024, 14:30. Дата останніх змін - 06-12-2024, 14:31

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)... Державна закупівля - UA-2024-12-06-011484-a 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) від замовника Державний університет "Житомирська політехніка " від 12/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-06-011484-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-06-007477-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-12-2024, 14:30
по 11-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-12-2024, 14:30
по 14-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2024, 00:00

1 послуга Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 01.01.2025 по 31 .12.2025 року.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2500000
2 500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:25 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державний університет "Житомирська політехніка "
ЄДРПОУ:05407870 Досьє YouControl
Контактна особа:Власюк Олена Василівна
Телефон:380412241948
E-mail:elenavlassuk@gmail.com
Місцезнаходження:
10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
79710000-4 Охоронні послуги (п ...
2 500 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)

1
послуга
10005 Україна Житомирська область Житомир вул. Чуднівська, 103
з 01-01-2025 по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:31:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:06-12-2024, 14:30:16
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник фізична особа підтверджує, що
                          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Учасник юридична особа підтверджує, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          2. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          5. Порушення справ про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Замовник підтверджує, що
                          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Замовник підтверджує, що
                          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник має в наявності відповідне обладнання та матеріально-технічну базу
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу , Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення надання послуг, відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки та наручники одноразового використання, а також ліхтарик, мобільний телефон та радіостанцію: 1.2 Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії видаткових накладних та/або актів приймання основних засобів та/або договір оренди з наданням документів, що підтверджують право власності орендодавця *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Для підтвердження наявності транспортних засобів груп швидкого реагування, у складі пропозиції учасник повинен надати: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник(акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг) та її технічні можливості. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди транспортних засобів та/або договір виїзду груп швидкого реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та документи, зазначені вище.
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник маєі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: , 2. Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка, за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 15-ти працівників, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960), та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду. - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути видані не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі; - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які свідчать про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності. Витяги повинні надаватись разом з електронним цифровим підписом та/або печаткою установи, яка видала відповідний витяг. 2.1 Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 15 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період. Довідка надається за наведеною нижче формою: У штаті Учасника повинен бути фахівець з організації заходів охорони, який відповідає одному з таких кваліфікаційних рівнів: - вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Надати інформаційну довідку про таку особу, документи про працевлаштування на підприємстві Учасника та документи, що підтверджують відповідність такої особи одному з кваліфікаційних рівнів. Додатково, у складі пропозиції на таку особу має бути надано документ, який підтверджує проходження особою психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі, а також, виданий не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі, документ про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи фахівцем з організації заходів охорони (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). 2.3. Надати довідку про наявність не менше 2-ох чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. На підтвердження надати: - чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі; - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Документи повинні бути видані не раніше 30 днів до дати оголошення закупівлі; - документи про присвоєння та підвищення професійної кваліфікації.
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник має досвід виконання аналогічного договору:
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 06-12-2024, 14:23:58
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору: , - копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами надиних послугам за 2022 або 2023р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги - лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ