Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 531 488 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 314,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
| ЄДРПОУ: | 25195855 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савенко Ольга Ігорівна |
| Телефон: | +380674471691 |
| E-mail: | savenko.o@kievtv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
6 |
ПОВІДОМДЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищевикладеного, прошу Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЬ НП" (код ЄДРПОУ 38180147) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Послуги з цілодобового моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, реагування на сповіщення та технічного обслуговування обладнання охоронної сигналізації, код послуг за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-021021-a: Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник мав надати: «копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2х договорів) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо)». Учасником ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" (код ЄДРПОУ 38180147) в межах наданої пропозиції на виконання вищезазначеного кваліфікаційного критерія надано копію лише одного договору про закупівлю. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Послуги з цілодобового моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, реагування на сповіщення та технічного обслуговування обладнання охоронної сигналізації, код послуг за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-021021-a, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей розмістити в системі «копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2х договорів) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо)» Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження відповідності даному критерію Учасник мав надати, зокрема: «довідка про наявність спеціальних засобів захисту (гумові кийки, газові балончики, каски) та засоби зв’язку для оснащення кожного поста моніторингу на об’єктах Замовника» довідка в довільній формі про наявність у Учасника системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється (GPS трекерів з функцією моніторингу шляхів пересування охоронників не менше 3-х. шт.), надати фото відповідних GPS трекерів з інформацією про модель та коди IMEI.; 3) довідка в довільній формі про наявність у Учасника спеціального форменого одягу відповідно до сезону шляхом надання одного з наступних документів: видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про постачання спецодягу, договір купівлі - продажу спецодягу. Додатково надати фото форменого одягу. Така інформація відсутня в складі тендерної пропозиції. Просимо усунути виявлені недоліки та надати: «довідка про наявність спеціальних засобів захисту (гумові кийки, газові балончики, каски) та засоби зв’язку для оснащення кожного поста моніторингу на об’єктах Замовника» довідка в довільній формі про наявність у Учасника системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту, що охороняється (GPS трекерів з функцією моніторингу шляхів пересування охоронників не менше 3-х. шт.), надати фото відповідних GPS трекерів з інформацією про модель та коди IMEI.; 3) довідка в довільній формі про наявність у Учасника спеціального форменого одягу відповідно до сезону шляхом надання одного з наступних документів: видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про постачання спецодягу, договір купівлі - продажу спецодягу. Додатково надати фото форменого одягу. 1) Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та перелік документів та інформації, які Учасник мав надати на підтвердження такому критерію. Проте Учасником не надано низки документів. У зв‘язку з чим просимо усунути такі порушення та надати наступні документи: довідка учасника з переліком працівників (не менше 8 співробітників за наступною формою підтверджуючи документи щодо вказаних у довідці працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника)*; 2) документи, що підтверджують вказані у довідці (п. 1.) освіту працівників (у разі відсутності професійно-технічної, або вищої освіти (з технічним нахилом) надати дипломи /свідоцтва /посвідчення, які підтверджують, що охоронники пройшли навчання/курси за програмою «Оператор технічних засобів контролю безпеки»; 3) документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.), професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду та 4) документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.), навчання з надання невідкладної домедичної допомоги, або гарантійний лист, щодо вжиття заходів, необхідних для проведення відповідного навчання співробітникам, до початку надання послуг; 5) чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікати встановленого зразка про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.), профілактичних наркологічних оглядів та довідки встановленого зразка про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1.), обов’язкового попереднього або періодичного психіатричних оглядів (відповідно до п.11 порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651); 6). чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документ про проходження працівниками учасника, які вказані у довідці (п. 1), обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). * У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок, або інші документи з персональними даними працівників, то додатково необхідно надати копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.