Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 248 887 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 488,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04379835 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kuyalnyksr.od.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оранчук Аліса Василівна |
| Телефон: | +380508695906 |
| E-mail: | kuyalniks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 66350, Україна, Одеська область,с Куяльник, вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н |
2 |
Протокольне рішення (протокол) № 86 уповноваженої особи з питань публічних закупівель Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області с. Куяльник «10» грудня 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Фізичною-особою підприємцем КАРТЕЛЬЯНОМ МИКОЛОЮ ІВАНОВИЧЕМ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі “Розробка та друк промоційних матеріалів в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"” за ДК 021:2015:79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-11-29-012674-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Картельян Миколи Івановича відсутнє в Додатку 5 до цієї тендерної документації - Декларації доброчесності вписане ім’я підписанта даної форми. У складі тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Картельян Миколи Івановича не заповнено всі необхідні графи, строки зазначені у Додатку 4 до тендерної документації – Тендерна форма-послуга. Учасник не надав дану форму на фірмовому бланку та не підписав власноруч в графі з позначкою підпис. В Додатку до Тендерної форми-послуги відсутній № додатку та дата від якої він заповнений. У складі тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Картельян Миколи Івановича в Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації- Відомості про досвід виконання аналогічного договору, відсутня інформація про строк дії договору, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон замовника за договором, а також таблиця не відповідає формату який зазначений у Додатку 1 до тендерної документації. До даної довідки учасник не надав скановану копію Договору з додатками ( у разі їх наявності), зазаначеного у довідці та копію на підтвердження не меньше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Вимога про усунення невідповідностей: Пункт 9 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Додаток 5 до цієї тендерної документації - Декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору. В декларації доброчесності вписати ім’я підписанта даної форми. Пункт 3 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену Тендерну форму-послуги, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, строки. Учасник повинен надати дану форму на фірмовому бланку та підписати власноруч в графі з позначкою підпис. В Додатку до Тендерної форми-послуги вказати № додатку та дата від якої він заповнений. Пункт 1 Розділу II Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», про виконання аналогічного* договору. До даної довідки Учасник надає скановану копію Договору з додатками (у разі їх наявності), зазначеного у довідці. Копії(ю) документів(у) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, а саме: оформлену (их) відповідним чином видаткову(их) накладну(их) та/або передбачених умовами такого договору оформлених відповідним чином актів виконання робіт (надання послуг) тощо, що підтверджують виконання договору, що вказаний у довідці, яка вимагається, відповідно до п.1 цього Додатку. В Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації- Відомості про досвід виконання аналогічного договору, вказати інформацію про строк дії договору, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон замовника за договором, а також заповнити таблицю відповідно до формату який зазначений у Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Надати Декларацію доброчесності - Додаток 5 до тендерної документації. Надати Тендерну форму-послуги Додаток 4 до тендерної документації. Надати Додаток- Форму суб’єкта господарювання до Тендерної форми-послуги Додаток 4 до тендерної документації. Надати інформацію відповідно пункту 1 Розділу II Додатку 1 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.