Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-11-28-018050-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 135 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 331 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Попова Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380442949274 |
| E-mail: | POPOVA-IA@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (код ЄДРПОУ 33306958) за предметом закупівлі « Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-29-011714-a ) до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями), п. 37 та п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
1. перелік виявлених невідповідностей: a. на виконання вимоги пункту 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (ЄДРПОУ: 30390020) у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про наявність працівників, яких планується залучити до надання послуг (файл “1.2.1_Таблиця 1_Відомості про кадрові ресурси”), натомість не на всіх працівників, які зазначені в довідці надані документи (сертифікати та/або дипломи, тощо), що підтверджують кваліфікацію даних працівників, (файл “1.2.2_Документи_підтвердження кваліфікації працівників.pdf”), що є порушенням вимоги пункту 2.1.2. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. b. на виконання вимоги пункту 2.2.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (ЄДРПОУ: 30390020) у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про досвід у учасника виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл “1.3.1_Таблиця 2_Відомості про досвід працівників учасника”) (далі - довідка), натомість в документах, наданих на виконання п. 2.2.2. виявлені наступні невідповідності: - договір АТ «Укртрансгаз», наданий на підтвердження пунктів 1.2, 2.2, 3.2,4.2 та 5.1 довідки не містить дати та номеру; - договір ПАТ «Укрнафта», наданий на підтвердження пункту 3.14 довідки наданий не в повному обсязі; - договір ТОВ «ГЛУСКО Рітейл», наданий на підтвердження пункту 3.15 довідки наданий не в повному обсязі; - акт приймання передачі наданих консультаційних послуг між ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" та ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» від 24.09.2018, наданий на підтвердження пункту 4.4 довідки , не містить інформацію, відповідно до якої Замовник може встановити, що надані послуги є аналогічними. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. пункти 2.1.1. та 2.1.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. b. пункти 2.2.1. та 2.2.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.1 даного додатку), яка містить інформацію про наявність працівників, яких планується залучити надання послуг, а саме: I. Спеціалісти за напрямком «Супровід з поточних питань оподаткування в Україні» (П) – не менше 5 працівників. II. Спеціалісти за напрямком «Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України» (Ю) - не менше 5 працівників. III. Спеціалісти за напрямком «Супровід в сфері корпоративних фінансів» (КФ) - не менше 10 працівників. IV. Спеціалісти за напрямком «Супровід зі стратегії та операційної діяльності» (MC) - не менше 5 працівників. V. Спеціалісти за напрямком «Cупровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань» (Ф) - не менше 5 працівників. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документів (сертифікати та/або дипломи, тощо), що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених учасником в довідці, наданої на вимогу підпункту 2.1.1 даного додатку. b. . Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.2 даного додатку), яка містить інформацію про досвід у учасника виконання аналогічних* за предметом закупівлі договору/-ів. * аналогічним договором вважається надання послуг в межах одного або декількох договорів за кожним з наступних напрямків (I-V). Мінімальні вимоги: I. Супровід з поточних питань оподаткування в Україні, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - проведення податкової діагностики, - супроводження в ході податкових перевірок, - підготовки (оновлення) облікових політик, інших внутрішніх політик та положень (маркетингових політик, наказів, шаблонів первинних документів), - підготовки чи перевірки податкових декларацій та звітності, - структурування бізнесу та окремих транзакцій в Україні, - документообігу, - поточні податкові консультації, - трансфертного ціноутворення, - опису фіскального режиму, тощо. Кількість не менше 5 договорів з суб’єктами господарювання та/або де об’єктом дослідження є суб’єкти господарювання, що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. щонайменше 1 договір для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. II. Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - корпоративного управління та комплаєнсу, - реалізації інвестиційних проєктів, - розробки та аналізу проєктів договорів, - супроводження купівлі-продажу юридичних осіб та активів, - консультування та супровід з різних юридичних питань, зокрема щодо ринку газу, нафти або нафтопродуктів, анбандлінгу, - ліцензування та дозвільної діяльності, - зовнішньоекономічної діяльності, - валютного контролю, - антимонопольного регулювання, - публічних закупівель, - законодавства про працю, охорону праці та екологічного законодавства та опис інших регуляторних вимог. Кількість не менше 5 договорів, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. III. Супровід в сфері корпоративних фінансів, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - фінансового моделювання, - оцінки для цілей визначення справедливої вартості та відображення в фінансовій звітності компанії, - оцінки та визначення вартості для прийняття управлінських рішень, - розробки та валідації інвестиційних програм та бізнес-планів, бізнес-кейсів та презентацій з аналізу проєктів або об’єктів, - підтвердження вартості активу чи фінансових умов угоди. Кількість - не менше 1 договору з суб’єктами господарювання та/або проєкти, де об’єктом дослідження (регулювання) є суб’єкти господарювання що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу або активи, якими дані суб’єкти господарювання володіють чи використовують (в тому числі принаймні 1 договір з розробки фінансової моделі чи проведення тесту на економічне знецінення або 1 договір з дослідження ринку чи бенчмаркінгу або вивчення стратегічних опцій). IV. Супровід зі стратегії та операційної діяльності, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - покращення функції закупівель, - інтегрованого планування, - корпоративного управління, - супроводження трансформації компаній, - створення та управління проєктними офісами, - розробки функціональних стратегій та цільових операційних моделей, - оцінки кількості персоналу, - консультації в сфері підвищення ефективності процесів та / або консультації з приводу впровадження систем обліку, тощо. Кількість - не менше 4 договорів, в т. ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого було господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності. V. Супровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), - ведення бухгалтерського обліку чи складання фінансової звітності, - дисконтування, - інших податкових питань щодо застосування МСФЗ, - Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (ПСБО) та Податкового Кодексу України (ПКУ), включаючи, зокрема, підготовку запитів до податкових органів / Міністерства фінансів України щодо питань трактовки положень ПСБУ, МСФЗ та ПКУ, - автоматизації фінансового та податкового обліку, - інші бухгалтерські послуги. Кількість – не менше 5 договорів. Загальна кількість договорів за напрямками I – V, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу повинна бути не менше 20 договорів, в тому числі не менше 10 договорів для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень (або еквівалент у іншій валюті) за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності. Підтвердження надання послуг від підприємств/-а (замовника/-ів), що зазначені у довідці, наданої на вимогу підпункту 2.2.1. даного додатку, у вигляді оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії: - позитивного/-их листа/-ів/відгука/-ів з переліком наданих послуг та/або - укладеного договору з таким замовником та/або - акту приймання-передачі послуг з таким замовником та/або - додаткова угода до основного договору, яка буде вважатися окремим підтвердженням надання послуг. Один такий документ, може бути врахований одночасно в декількох категоріях. Наприклад, позитивний відгук замовника щодо податкових послуг в межах надання податкових консультацій одночасно враховується за напрямками I) податки та V) МСФЗ і враховується як підтвердження досвіду виконання 2 окремих аналогічних договорів. При цьому такі документи можуть надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.