Закупівлю оголошено - 29-11-2024, 14:53. Дата останніх змін - 16-01-2025, 15:13

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та упр... Державна закупівля - UA-2024-11-29-011714-a Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) від замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" від 11/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-29-011714-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-28-018050-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 14:53
по 10-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-11-2024, 14:53
по 13-12-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-11-28-018050-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
33135000
33 135 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:331 350 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:42795490 Досьє YouControl
Сайт:https://tsoua.com/
Контактна особа:Попова Ірина Олександрівна
Телефон:380442949274
E-mail:POPOVA-IA@TSOUA.COM
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Консультаційні послуги з питан ...
33 135 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (79410000-1)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
79410000-1
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-12-2024 по 17-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01001, м.Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 19-А, 01001, Бондаренко Ольга Ігорівна
Остаточна пропозиція:
24 745 500 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-12-2024, 16:56
Період подачі оскарження:
по 02-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 20-12-24, 11:34:49

Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (код ЄДРПОУ 33306958) за предметом закупівлі « Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-29-011714-a ) до 20 робочих днів на підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями), п. 37 та п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-01-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-12-24, 15:57:54
24

1. перелік виявлених невідповідностей: a. на виконання вимоги пункту 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (ЄДРПОУ: 30390020) у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про наявність працівників, яких планується залучити до надання послуг (файл “1.2.1_Таблиця 1_Відомості про кадрові ресурси”), натомість не на всіх працівників, які зазначені в довідці надані документи (сертифікати та/або дипломи, тощо), що підтверджують кваліфікацію даних працівників, (файл “1.2.2_Документи_підтвердження кваліфікації працівників.pdf”), що є порушенням вимоги пункту 2.1.2. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. b. на виконання вимоги пункту 2.2.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" (ЄДРПОУ: 30390020) у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про досвід у учасника виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл “1.3.1_Таблиця 2_Відомості про досвід працівників учасника”) (далі - довідка), натомість в документах, наданих на виконання п. 2.2.2. виявлені наступні невідповідності: - договір АТ «Укртрансгаз», наданий на підтвердження пунктів 1.2, 2.2, 3.2,4.2 та 5.1 довідки не містить дати та номеру; - договір ПАТ «Укрнафта», наданий на підтвердження пункту 3.14 довідки наданий не в повному обсязі; - договір ТОВ «ГЛУСКО Рітейл», наданий на підтвердження пункту 3.15 довідки наданий не в повному обсязі; - акт приймання передачі наданих консультаційних послуг між ТОВ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ" та ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» від 24.09.2018, наданий на підтвердження пункту 4.4 довідки , не містить інформацію, відповідно до якої Замовник може встановити, що надані послуги є аналогічними. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. пункти 2.1.1. та 2.1.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. b. пункти 2.2.1. та 2.2.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.1 даного додатку), яка містить інформацію про наявність працівників, яких планується залучити надання послуг, а саме: I. Спеціалісти за напрямком «Супровід з поточних питань оподаткування в Україні» (П) – не менше 5 працівників. II. Спеціалісти за напрямком «Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України» (Ю) - не менше 5 працівників. III. Спеціалісти за напрямком «Супровід в сфері корпоративних фінансів» (КФ) - не менше 10 працівників. IV. Спеціалісти за напрямком «Супровід зі стратегії та операційної діяльності» (MC) - не менше 5 працівників. V. Спеціалісти за напрямком «Cупровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань» (Ф) - не менше 5 працівників. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документів (сертифікати та/або дипломи, тощо), що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених учасником в довідці, наданої на вимогу підпункту 2.1.1 даного додатку. b. . Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.2 даного додатку), яка містить інформацію про досвід у учасника виконання аналогічних* за предметом закупівлі договору/-ів. * аналогічним договором вважається надання послуг в межах одного або декількох договорів за кожним з наступних напрямків (I-V). Мінімальні вимоги: I. Супровід з поточних питань оподаткування в Україні, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - проведення податкової діагностики, - супроводження в ході податкових перевірок, - підготовки (оновлення) облікових політик, інших внутрішніх політик та положень (маркетингових політик, наказів, шаблонів первинних документів), - підготовки чи перевірки податкових декларацій та звітності, - структурування бізнесу та окремих транзакцій в Україні, - документообігу, - поточні податкові консультації, - трансфертного ціноутворення, - опису фіскального режиму, тощо. Кількість не менше 5 договорів з суб’єктами господарювання та/або де об’єктом дослідження є суб’єкти господарювання, що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. щонайменше 1 договір для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. II. Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - корпоративного управління та комплаєнсу, - реалізації інвестиційних проєктів, - розробки та аналізу проєктів договорів, - супроводження купівлі-продажу юридичних осіб та активів, - консультування та супровід з різних юридичних питань, зокрема щодо ринку газу, нафти або нафтопродуктів, анбандлінгу, - ліцензування та дозвільної діяльності, - зовнішньоекономічної діяльності, - валютного контролю, - антимонопольного регулювання, - публічних закупівель, - законодавства про працю, охорону праці та екологічного законодавства та опис інших регуляторних вимог. Кількість не менше 5 договорів, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. III. Супровід в сфері корпоративних фінансів, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - фінансового моделювання, - оцінки для цілей визначення справедливої вартості та відображення в фінансовій звітності компанії, - оцінки та визначення вартості для прийняття управлінських рішень, - розробки та валідації інвестиційних програм та бізнес-планів, бізнес-кейсів та презентацій з аналізу проєктів або об’єктів, - підтвердження вартості активу чи фінансових умов угоди. Кількість - не менше 1 договору з суб’єктами господарювання та/або проєкти, де об’єктом дослідження (регулювання) є суб’єкти господарювання що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу або активи, якими дані суб’єкти господарювання володіють чи використовують (в тому числі принаймні 1 договір з розробки фінансової моделі чи проведення тесту на економічне знецінення або 1 договір з дослідження ринку чи бенчмаркінгу або вивчення стратегічних опцій). IV. Супровід зі стратегії та операційної діяльності, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - покращення функції закупівель, - інтегрованого планування, - корпоративного управління, - супроводження трансформації компаній, - створення та управління проєктними офісами, - розробки функціональних стратегій та цільових операційних моделей, - оцінки кількості персоналу, - консультації в сфері підвищення ефективності процесів та / або консультації з приводу впровадження систем обліку, тощо. Кількість - не менше 4 договорів, в т. ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого було господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності. V. Супровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), - ведення бухгалтерського обліку чи складання фінансової звітності, - дисконтування, - інших податкових питань щодо застосування МСФЗ, - Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (ПСБО) та Податкового Кодексу України (ПКУ), включаючи, зокрема, підготовку запитів до податкових органів / Міністерства фінансів України щодо питань трактовки положень ПСБУ, МСФЗ та ПКУ, - автоматизації фінансового та податкового обліку, - інші бухгалтерські послуги. Кількість – не менше 5 договорів. Загальна кількість договорів за напрямками I – V, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу повинна бути не менше 20 договорів, в тому числі не менше 10 договорів для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень (або еквівалент у іншій валюті) за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності. Підтвердження надання послуг від підприємств/-а (замовника/-ів), що зазначені у довідці, наданої на вимогу підпункту 2.2.1. даного додатку, у вигляді оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії: - позитивного/-их листа/-ів/відгука/-ів з переліком наданих послуг та/або - укладеного договору з таким замовником та/або - акту приймання-передачі послуг з таким замовником та/або - додаткова угода до основного договору, яка буде вважатися окремим підтвердженням надання послуг. Один такий документ, може бути врахований одночасно в декількох категоріях. Наприклад, позитивний відгук замовника щодо податкових послуг в межах надання податкових консультацій одночасно враховується за напрямками I) податки та V) МСФЗ і враховується як підтвердження досвіду виконання 2 окремих аналогічних договорів. При цьому такі документи можуть надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-12-24, 15:57:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-29-011714-a-b1
Номер договору:
4600010739
Дата підписання договору:
14-01-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-01-2025 по 31-12-2026
29 694 600 UAH
Ціна договору
24 745 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНСТ ЕНД ЯНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
24 745 500 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога п.2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога п.2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації)
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом (вимога п.2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації)
Доказ:
Документ
2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом (вимога п.2.2.1. Додатку 2 до тендерної документації)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-11-2024, 14:53:32
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:45:53
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:45:53
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:45:54
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:45:54
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:45:54
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено29-11-2024, 14:53:41
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:46:04
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 29-11-2024, 14:53:32
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом (вимога п.2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації)
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-12-2024, 16:45:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відгук від підприємства (вимога п.2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації) , 2.2.2. Підтвердження надання послуг від підприємств/-а (замовника/-ів), що зазначені у довідці, наданої на вимогу підпункту 2.2.1. даного додатку, у вигляді оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії: - позитивного/-их листа/-ів/відгука/-ів з переліком наданих послуг та/або - укладеного договору з таким замовником та/або - акту приймання-передачі послуг з таким замовником та/або - додаткова угода до основного договору, яка буде вважатися окремим підтвердженням надання послуг. Один такий документ, може бути врахований одночасно в декількох категоріях. Наприклад, позитивний відгук замовника щодо податкових послуг в межах надання податкових консультацій одночасно враховується за напрямками I) податки та V) МСФЗ і враховується як підтвердження досвіду виконання 2 окремих аналогічних договорів. При цьому такі документи можуть надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані
          2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом (вимога п.2.2.1. Додатку 2 до тендерної документації)
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-12-2024, 16:45:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка за формою (вимога п.2.2.1. Додатку 2 до тендерної документації) , 2.2.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.2 даного додатку), яка містить інформацію про досвід у учасника виконання аналогічних* за предметом закупівлі договору/-ів. * аналогічним договором вважається надання послуг в межах одного або декількох договорів за кожним з наступних напрямків (I-V). Мінімальні вимоги: I. Супровід з поточних питань оподаткування в Україні, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - проведення податкової діагностики, - супроводження в ході податкових перевірок, - підготовки (оновлення) облікових політик, інших внутрішніх політик та положень (маркетингових політик, наказів, шаблонів первинних документів), - підготовки чи перевірки податкових декларацій та звітності, - структурування бізнесу та окремих транзакцій в Україні, - документообігу, - поточні податкові консультації, - трансфертного ціноутворення, - опису фіскального режиму, тощо. Кількість не менше 5 договорів з суб’єктами господарювання та/або де об’єктом дослідження є суб’єкти господарювання, що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. щонайменше 1 договір для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. II. Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - корпоративного управління та комплаєнсу, - реалізації інвестиційних проєктів, - розробки та аналізу проєктів договорів, - супроводження купівлі-продажу юридичних осіб та активів, - консультування та супровід з різних юридичних питань, зокрема щодо ринку газу, нафти або нафтопродуктів, анбандлінгу, - ліцензування та дозвільної діяльності, - зовнішньоекономічної діяльності, - валютного контролю, - антимонопольного регулювання, - публічних закупівель, - законодавства про працю, охорону праці та екологічного законодавства та опис інших регуляторних вимог. Кількість не менше 5 договорів, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу, в т.ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності, або 1 договір, де замовником виступає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у паливно-енергетичному комплексі. III. Супровід в сфері корпоративних фінансів, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - фінансового моделювання, - оцінки для цілей визначення справедливої вартості та відображення в фінансовій звітності компанії, - оцінки та визначення вартості для прийняття управлінських рішень, - розробки та валідації інвестиційних програм та бізнес-планів, бізнес-кейсів та презентацій з аналізу проєктів або об’єктів, - підтвердження вартості активу чи фінансових умов угоди. Кількість - не менше 1 договору з суб’єктами господарювання та/або проєкти, де об’єктом дослідження (регулювання) є суб’єкти господарювання що працюють в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу або активи, якими дані суб’єкти господарювання володіють чи використовують (в тому числі принаймні 1 договір з розробки фінансової моделі чи проведення тесту на економічне знецінення або 1 договір з дослідження ринку чи бенчмаркінгу або вивчення стратегічних опцій). IV. Супровід зі стратегії та операційної діяльності, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - покращення функції закупівель, - інтегрованого планування, - корпоративного управління, - супроводження трансформації компаній, - створення та управління проєктними офісами, - розробки функціональних стратегій та цільових операційних моделей, - оцінки кількості персоналу, - консультації в сфері підвищення ефективності процесів та / або консультації з приводу впровадження систем обліку, тощо. Кількість - не менше 4 договорів, в т. ч. 1 договір для (в інтересах) або об’єктом дослідження якого було господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності. V. Супровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань, які включають одну або декілька наступних послуг щодо: - інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), - ведення бухгалтерського обліку чи складання фінансової звітності, - дисконтування, - інших податкових питань щодо застосування МСФЗ, - Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (ПСБО) та Податкового Кодексу України (ПКУ), включаючи, зокрема, підготовку запитів до податкових органів / Міністерства фінансів України щодо питань трактовки положень ПСБУ, МСФЗ та ПКУ, - автоматизації фінансового та податкового обліку, - інші бухгалтерські послуги. Кількість – не менше 5 договорів. Загальна кількість договорів за напрямками I – V, в яких об’єктом дослідження, консультацій чи супроводу є суб’єкти господарювання чи відносини в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу повинна бути не менше 20 договорів, в тому числі не менше 10 договорів для (в інтересах) або об’єктом якого є господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі або господарське товариство, 50 і більше відсотків акцій (часток) якого належать господарському товариству, частка держави в якому становить 100 відсотків, що працює в сегменті видобутку, транспортування, переробки та продажу нафти, нафтопродуктів або газу та вартість активів або чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) якого становить не менш ніж 3 (три) мільярди гривень (або еквівалент у іншій валюті) за результатами останньої публічно доступної фінансової звітності.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога п.2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації)
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-12-2024, 16:45:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи (сертифікати та/або дипломи, тощо) (вимога п.2.1.2. Додатку 2 до тендерної документації) , 2.1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документів (сертифікати та/або дипломи, тощо), що підтверджують кваліфікацію працівників, зазначених учасником в довідці, наданої на вимогу підпункту 2.1.1 даного додатку.
          Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вимога п.2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації)
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-12-2024, 16:45:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка за формою (вимога п.2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації) , 2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки (за формою наведеної в Додатку 2.1 даного додатку), яка містить інформацію про наявність працівників, яких планується залучити надання послуг, а саме: I. Спеціалісти за напрямком «Супровід з поточних питань оподаткування в Україні» (П) – не менше 5 працівників. II. Спеціалісти за напрямком «Супровід з юридичних питань, які стосуються Законодавства України» (Ю) - не менше 5 працівників. III. Спеціалісти за напрямком «Супровід в сфері корпоративних фінансів» (КФ) - не менше 10 працівників. IV. Спеціалісти за напрямком «Супровід зі стратегії та операційної діяльності» (MC) - не менше 5 працівників. V. Спеціалісти за напрямком «Cупровід, що стосується інтерпретації та застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), послуги з ведення бухгалтерського обліку чи складення фінансової звітності, дисконтування, інших податкових питань» (Ф) - не менше 5 працівників.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ