Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 930 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна регуляторна служба України |
| ЄДРПОУ: | 39582357 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Курочка Марина Анатоліївна |
| Телефон: | 380442397635 |
| E-mail: | marina-k2013@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,Київ, вулиця Арсенальна, будинок 9/11 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність п.1.1 таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - на підтвердження наявності форменого одягу охоронників для теплої пори року надано фото зі зразком літнього форменого одягу назва на якому не відповідає офіційній назві учасника; - на підтвердження наявності у учасника мобільних груп швидкого реагування не надано копії технічних паспортів транспорту реагування; фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 р. № 375. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику не надано копію договору оренди щодо використання транспорту реагування або копію діючого договору про співпрацю з іншими охоронними компаніями у власності яких є відповідний транспорт реагування. Учасником надано договір № 105 ГР/25 про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації, який укладений 01 січня 2025 року (датою, яка ще не настала). 2. Невідповідність п.2.1 таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - на підтвердження на кожного працівника, який зазначений у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№ 22 від 28.11.2024), не надано копії штатного розпису, наказу про призначення, трудових книжок (якщо облік трудової діяльності не ведеться в електронній формі), або трудового договору або договору цивільно-правового характеру. Крім того, прізвища працівників, які зазначені у довідці (№3 Сарахнал В.С. та № 4 Шибалов В.Л.) не відповідають прізвищам зазначеним у витягах з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», де зазначено САРАХМАН В.С. та ШИБАНОВ В.Л. відповідно. 3. Невідповідність п. 3 таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - на підтвердження повноваження особи підписувати тендерну пропозицію, договір та завіряти копії усіх документів надано довідку-інформацію (вих. № 418 від 28.11.2024) в якій зазначено, що учасник здійснює господарську діяльність відповідно до модельного статуту. Однак, вказаний документ містить невірний код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. У довідці-інформації вих. № 41 від 28.11.2024 також міститься невірний код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 3. Невідповідність п. 7 таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації, а саме: - надано витяг з реєстру платників єдиного податку (дата видачі 05.11.2018 року) в якому «Податкова адреса суб’єкта господарювання» та «Місце провадження господарської діяльності» зазначено невірну адресу місцезнаходження учасника ТОВ «СБ ВІП-ГАРД». Крім того, тендерна пропозиція містить документи, на фірмову бланку яких зазначено невірну адресу місцезнаходження учасника ТОВ «СБ ВІП-ГАРД», а саме: -довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника вих. № 5 від 28.11.2024; - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг з охорони об’єктів, охорони громадського порядку та безпеки/охоронних послуг/послуг охорони вих. № 7 від 28.11.2024; - довідка щодо наявності ліцензії вих. № 19 від 28.11.2024; - довідка щодо відсутності субпідрядників/співвиконавців вих. № 32 від 28.11.2024; - довідка-інформація вих. № 41 від 28.11.2024; - довідка про кінцевого бенефіціарного власника вих. № 111 від 28.11.2024; - довідка-інформація вих. № 418 від 28.11.2024. У зв’язку із вищезазначеним, просимо усунути невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачено вимогами тендерної документації, з розміщенням в електронній системі закупівель необхідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.