Закупівлю оголошено - 15-11-2024, 17:10. Дата останніх змін - 10-12-2024, 16:55

79810000-5 Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг по постанові НКРЕКП від 30.03.2017р. № 464.

79810000-5 Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідвед... Державна закупівля - UA-2024-11-15-015734-a 79810000-5 Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг від замовника Комунальне підприємство "Водоканал" від 11/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-15-015734-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-15-018700-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-11-2024, 17:10
по 20-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-11-2024, 17:10
по 23-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1486978.95
1 486 978,95 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 869,78 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Водоканал"
ЄДРПОУ:03327121 Досьє YouControl
Контактна особа:Іванов Дмитро Юрійович
Телефон:380612711207
E-mail:ivanov.d@vodokanal.zp.ua
Місцезнаходження:
69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Друкарські послуги. Послуги з ...
1 486 978,95 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Друкарські послуги, а саме: Розміщення та друк даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках «Рахунків на сплату житлово – комунальних послуг». Друк рахунків для населення - формат А4, 4 рахунка на 1 аркуші (двосторонній друк) з урахуванням вартості паперу, порізки та доставки рахунків щомісячно. 1488840 шт.

1
одиниця
69002 Україна Запорізька область Запоріжжя вул. Святого Миколая, будинок 61
по 31-12-2025
79811000-2
Послуги з цифрового друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг по постанові НКРЕКП від 30.03.2017р. № 464, а саме.: Друк інформації для населення на 1 аркуші (односторонній друк) з урахуванням вартості паперу та доставки інформації одноразово. 186105 шт.

1
одиниця
69002 Україна Запорізька область Запоріжжя вул. Святого Миколая, будинок 61
по 31-12-2025
79811000-2
Послуги з цифрового друку


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-11-2024 по 30-11-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНОКІЛЬЦЕВА, будинок 12, квартира 121, 69104, Грищенко Владислав
Остаточна пропозиція:
1 153 851 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-11-2024, 14:34
Період подачі оскарження:
по 04-12-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-11-24, 11:20:34
24

Виявлено наступні невідповідності: 1. Пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Гарантійний лист згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, щодо відношення до Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, наданий не за текстом Замовника. 3. Витяг з Державного реєстру санкцій (https://drs.nsdc.gov.ua/), згідно якого до учасника не знайдено санкційних дій в Державному реєстрі санкцій сформований на дату 17.11.2024 р. - раніше дати подання учасником тендерної пропозиції (22.11.2024 р.), що не відповідає вимогам п.5 Розділу VII тендерної документації. 4. Згідно вимоги п.п.3 п.5 Розділу VII тендерної документації учасник в складі пропозиції надає «сертифікати (паспорти) якості на папір або посилання на офіційний сайт виробника де зазначені характеристики паперу відповідно до вимог ISO 534, ISO 287, ISO 8791, ISO 2493, ISO 11475, ISO 536, ISO 2470, ISO 2471». Учасником наданий лист каталогу (специфікація) з посиланням на офіційний сайт виробника, в якому не зазначена відповідність характеристик паперу відповідно до вимог ISO 287 та ISO 536. 5. Не надані копія чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданого на виробника паперу та копія чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), виданого на виробника паперу згідно вимог п.п.4 та 5 п.5 Розділу VII тендерної документації. Учасником надані вищезазначені сертифікати на ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР», який не є виробником паперу, а є офіційним імпортером форматного паперу від провідних світових виробників згідно наданого відповідно до вимоги п.п.6 п.5 Розділу VII тендерної документації листа про представництво інтересів. 6. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації «надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних*, раніше укладених договорів із зазначенням: найменування контрагентів, предмету договорів, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договорів (виконаний). * Під аналогічними договорами слід розуміти виконані договори на надання послуг з розміщення та друку інформації. До довідки надаються копії договорів з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів наданих послуг, які містять інформацію про обсяг надрукованої продукції – не менше 160000 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця або в межах одного замовлення (допускається надання актів не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт надання послуг.». Учасником у наданій довідці, у поз.1, 2, 4, 5 не вказано стан виконання договорів, а у поз.3 зазначено «в стадії виконання», зазначено та надано 5 договорів: • договір № 7982/23/1 від 29.05.2023 р. з ТОВ “ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРО ПОСТАЧАННЯ” - на послуги з друку та доставки згідно п.1.1 даного договору, що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 7982/23/2 від 06.11.2023 р. з ТОВ “ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРО ПОСТАЧАННЯ” - на послуги з друку та доставки згідно п.1.1 даного договору, що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 25/03-24/84 від 25.03.2024 р. з ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» на послуги з виготовлення та організації відправки кореспонденції згідно п.1.1 даного договору - що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації); • договір № 008508 від 02.01.2023 р. з ТОВ «Хмельницькенергозбуд» на послуги на послуги пов’язані з друком згідно п.1.1 даного договору, а саме: друкування, порізка, сортування, пакування, доставка – згідно п.1.2. даного договору - що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 0029/23 від 11.01.2023 р. з КП «Водоканал» - обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг, а також в актах наданих послуг не вказано посилання на номер договору. Прошу усунути виявлені невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-11-24, 11:20:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-15-015734-a-c1
Номер договору:
7060/24
Дата підписання договору:
10-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 01-01-2025 по 31-12-2025
1 153 851 UAH
Ціна договору
1 153 851 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 153 851 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. Надається довідка у довільній формі з переліком обладнання для друку, пакувального обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням технічних характеристик обладнання, що підтвердить можливість виконання друку та пакування рахунків згідно вимог Замовника та скановані документи на право власності/користування обладнанням, програмним забезпеченням (інвентарні картки та/або оборотно-сальдові відомості та/або договір оренди обладнання з терміном дії не менше ніж до 31.12.2025 р.), також в довідці зазначається інформація про обов’язкову наявність альтернативного джерела живлення, достатнього для надання послуг в повному обсязі у разі відключення основних джерел електроживлення (вказати технічні характеристики джерела). 2. Для підтвердження можливості доставки рахунків до адреси об’єкта замовника, надається довідка у довільній формі з зазначенням способу доставки рахунків. До довідки надається копія технічного паспорту на транспортний засіб, що буде здійснювати доставку рахунків або сканована копія договору про надання послуг кур`єрської доставки. 3. Надається довідка у довільній формі, яка має інформацію про наявність в учасника офісного приміщення та/або приміщення складу, з наданням копій підтверджуючих документів (договір на право власності та/або договір на право користування (оренди) терміном дії не менше ніж до 31.12.2025 р.). 4. Надається довідка у довільній формі про наявність у учасника можливості зберігання архівів (файлів) замовника (SFTP-backup). До довідки надається підтверджуючий документ (договір оренди або договір про надання послуг тощо).
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних*, раніше укладених договорів із зазначенням: - найменування контрагентів, - предмету договорів, - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договорів (виконаний). * Під аналогічними договорами слід розуміти виконані договори на надання послуг з розміщення та друку інформації. До довідки надаються копії договорів з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів наданих послуг, які містять інформацію про обсяг надрукованої продукції – не менше 160000 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця або в межах одного замовлення (допускається надання актів не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт надання послуг.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:15-11-2024, 17:07:15
    Тендерна документація
    публічний Видалено18-11-2024, 13:38:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:18-11-2024, 13:38:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:18-11-2024, 13:41:55
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено15-11-2024, 17:12:13
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-11-2024, 13:43:21
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг по постанові НКРЕКП від 30.03.2017р. № 464.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Надається довідка у довільній формі з переліком обладнання для друку, пакувального обладнання та спеціалізованого програмного забезпечення із зазначенням технічних характеристик обладнання, що підтвердить можливість виконання друку та пакування рахунків згідно вимог Замовника та скановані документи на право власності/користування обладнанням, програмним забезпеченням (інвентарні картки та/або оборотно-сальдові відомості та/або договір оренди обладнання з терміном дії не менше ніж до 31.12.2025 р.), також в довідці зазначається інформація про обов’язкову наявність альтернативного джерела живлення, достатнього для надання послуг в повному обсязі у разі відключення основних джерел електроживлення (вказати технічні характеристики джерела). 2. Для підтвердження можливості доставки рахунків до адреси об’єкта замовника, надається довідка у довільній формі з зазначенням способу доставки рахунків. До довідки надається копія технічного паспорту на транспортний засіб, що буде здійснювати доставку рахунків або сканована копія договору про надання послуг кур`єрської доставки. 3. Надається довідка у довільній формі, яка має інформацію про наявність в учасника офісного приміщення та/або приміщення складу, з наданням копій підтверджуючих документів (договір на право власності та/або договір на право користування (оренди) терміном дії не менше ніж до 31.12.2025 р.). 4. Надається довідка у довільній формі про наявність у учасника можливості зберігання архівів (файлів) замовника (SFTP-backup). До довідки надається підтверджуючий документ (договір оренди або договір про надання послуг тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Друкарські послуги. Послуги з розміщення та друку даних про вартість наданих мешканцям м. Запоріжжя послуг з водопостачання та водовідведення на бланках "Рахунків на оплату житлово-комунальних послуг", розміщення та друк інформації щодо послуг у сфері енергетики та комунальних послуг по постанові НКРЕКП від 30.03.2017р. № 464.
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних*, раніше укладених договорів із зазначенням: - найменування контрагентів, - предмету договорів, - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договорів (виконаний). * Під аналогічними договорами слід розуміти виконані договори на надання послуг з розміщення та друку інформації. До довідки надаються копії договорів з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів наданих послуг, які містять інформацію про обсяг надрукованої продукції – не менше 160000 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця або в межах одного замовлення (допускається надання актів не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-11-2024, 17:08:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ