Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 486 978,95 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 869,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03327121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванов Дмитро Юрійович |
| Телефон: | 380612711207 |
| E-mail: | ivanov.d@vodokanal.zp.ua |
| Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Святого Миколая, будинок 61 |
5 |
Виявлено наступні невідповідності: 1. Пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Гарантійний лист згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, щодо відношення до Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, наданий не за текстом Замовника. 3. Витяг з Державного реєстру санкцій (https://drs.nsdc.gov.ua/), згідно якого до учасника не знайдено санкційних дій в Державному реєстрі санкцій сформований на дату 17.11.2024 р. - раніше дати подання учасником тендерної пропозиції (22.11.2024 р.), що не відповідає вимогам п.5 Розділу VII тендерної документації. 4. Згідно вимоги п.п.3 п.5 Розділу VII тендерної документації учасник в складі пропозиції надає «сертифікати (паспорти) якості на папір або посилання на офіційний сайт виробника де зазначені характеристики паперу відповідно до вимог ISO 534, ISO 287, ISO 8791, ISO 2493, ISO 11475, ISO 536, ISO 2470, ISO 2471». Учасником наданий лист каталогу (специфікація) з посиланням на офіційний сайт виробника, в якому не зазначена відповідність характеристик паперу відповідно до вимог ISO 287 та ISO 536. 5. Не надані копія чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), виданого на виробника паперу та копія чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), виданого на виробника паперу згідно вимог п.п.4 та 5 п.5 Розділу VII тендерної документації. Учасником надані вищезазначені сертифікати на ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР», який не є виробником паперу, а є офіційним імпортером форматного паперу від провідних світових виробників згідно наданого відповідно до вимоги п.п.6 п.5 Розділу VII тендерної документації листа про представництво інтересів. 6. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації «надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних*, раніше укладених договорів із зазначенням: найменування контрагентів, предмету договорів, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договорів (виконаний). * Під аналогічними договорами слід розуміти виконані договори на надання послуг з розміщення та друку інформації. До довідки надаються копії договорів з усіма додатками, які є невід’ємними частинами, а також копії актів наданих послуг, які містять інформацію про обсяг надрукованої продукції – не менше 160000 одиниць в межах хоча б одного календарного місяця або в межах одного замовлення (допускається надання актів не на весь обсяг закупівлі по аналогічному договору), які підтверджують факт надання послуг.». Учасником у наданій довідці, у поз.1, 2, 4, 5 не вказано стан виконання договорів, а у поз.3 зазначено «в стадії виконання», зазначено та надано 5 договорів: • договір № 7982/23/1 від 29.05.2023 р. з ТОВ “ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРО ПОСТАЧАННЯ” - на послуги з друку та доставки згідно п.1.1 даного договору, що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 7982/23/2 від 06.11.2023 р. з ТОВ “ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРО ПОСТАЧАННЯ” - на послуги з друку та доставки згідно п.1.1 даного договору, що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 25/03-24/84 від 25.03.2024 р. з ТОВ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ» на послуги з виготовлення та організації відправки кореспонденції згідно п.1.1 даного договору - що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації); • договір № 008508 від 02.01.2023 р. з ТОВ «Хмельницькенергозбуд» на послуги на послуги пов’язані з друком згідно п.1.1 даного договору, а саме: друкування, порізка, сортування, пакування, доставка – згідно п.1.2. даного договору - що не є аналогічним (не зазначено розміщення інформації), а також обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг; • договір № 0029/23 від 11.01.2023 р. з КП «Водоканал» - обсяг надрукованої продукції – менше, ніж 160000 одиниць в межах одного календарного місяця або в межах одного замовлення згідно актів надання послуг, а також в актах наданих послуг не вказано посилання на номер договору. Прошу усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.