Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 660 367,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 301,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 37975895 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zak.treasury.gov.ua |
| Контактна особа: | Діана Бегені |
| Телефон: | +380312630691 |
| E-mail: | office@uz.treasury.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Головне управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області; м. Ужгород, вул. П. Мирного, 2А; код за ЄДРПОУ – 37975895; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуг централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації» (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-15-015480-а. 4. Інформація про учасника процедури закупівлі, у тендерній пропозиції якого згідно з Рішенням АМКУ від 16.12.2024 № 19998-р/пк-пз виявлено невідповідності: ТОВ «ПАРТНЕРШІП» (код ЄДРПОУ – 40305502). 5. Перелік виявлених невідповідностей: Підпунктом 5.3 підпункту 5 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведених у додатку 6 до тендерної документації, передбачене надання учасниками інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 5.3.1 додатку 6 до тендерної документації передбачено надати Заповнену довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів за 2022-2023рр.)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (далі – Довідка про договори). При цьому, приміткою до підпункту 5.3.1 додатку 6 до тендерної документації, визначено, що *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, за результатом виконання якого надано послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги). Відповідно до підпункту 5.3.2 додатку 6 до тендерної документації, передбачене, що до довідки додається копія не менше двох договорів з усіма додатками до нього за 2022-2023рр., відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії підписаних актів (акту) про надання послуг та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору. Отже, для виконання даної вимоги учасник мав надати: - Довідку про договори, що містить відомості про щонайменше 2 аналогічних договорів; - Копії не менше двох договорів з усіма додатками до нього за 2022-2023рр. з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії підписаних актів (акту) про надання послуг та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо)). Учасником надано: 1) Довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 22.11.2024 № 496, що містить відомості про два договори; 2) Договір від 07.08.2023 № 88/23-Т разом з дод.уг.№ 1 від 07.08.2023, дод.уг.№ 2 від 27.12.2023, укладений з КНП «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради (предмет договору – «Послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта (код ДК 021:2015:79710000-4 – Охоронні послуги»)); 3) Договір від 09.10.2023 № 154, укладений з Головним управлінням Держпроспоживслужби в Сумській області (предмет договору – «Послуги з охорони приміщення захисної споруди цивільної оборони - сховища, обліковий № 68203» код ДК 021:2015:79710000-4 – Охоронні послуги»). При цьому: Заповнена учасником довідка «Про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 22.11.2024 № 496 містить інформацію про найменування, адресу, телефон та прізвище, ім’я, по батькові керівника контрагента, номер та дату укладеного аналогічного договору, предмет договору та строк дії договору, а також вартість договору. В рядку 1 колонки 3 учасником невірно зазначено дату договору № 88/23-Т, а саме «28.02.2022», хоча сам договір містить дату «07.08.2023». Окрім того, наданими у складі пропозиції Переможця договорами від 07.08.2023 № 88/23-Т (предмет закупівлі якого - «Послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта (код ДК 021:2015:79710000-4 – Охоронні послуги»)) та від 09.10.2023 № 154 (предмет закупівлі якого - «Послуги з охорони приміщення захисної споруди цивільної оборони сховища, обліковий № 68203») не підтверджено надання послуг саме централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації. Отже, даних договорів недостатньо для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. З огляду на вищезазначене, наявна невідповідність в тендерній пропозиції часника ТОВ «ПАРТНЕРШІП», визначених пунктом 43 Особливостей. Згідно з частиною дев’ятою ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Підпункт 5.3.1 пункту 5 додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, що подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (з урахуванням підпункту 3.1 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації). 6.2. Підпункт 5.3.2 пункту 5 додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, що подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (з урахуванням підпункту 3.2 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації). 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Учасник повинен надати оновлену довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», яка містить відповідну інформацію щодо аналогічних договорів. 7.2. Учасник повинен підтвердити надання послуг цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуг централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації шляхом завантаження копії не менше двох договорів з усіма додатками до нього за 2022-2023рр. з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії підписаних актів про надання послуг або лист-відгук (або рекомендований лист тощо)). Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 20.12.2024
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.