Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 55 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 433 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 165 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Оксана Сергіївна |
| Телефон: | 380567933546 |
| E-mail: | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей № 46 від 28.11.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ - ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЕЦЬ «БАРАНЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, ІПН 2203808898 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами): 1. На вимогу п. 4 Додатку 3 Тендерної документації вимагалося надати: сертифікат відповідності на витратні матеріали, які використовуються при виготовленні стендів, виданий відповідним органом з сертифікації, або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали, діючий на момент подачі документів. - надано: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (ПВХ), діючий на момент подачі документів; - надано: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (Плівка), який не є чинним у зв’язку з закінченням терміну придатності. 2 . Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: № 25820970, UA-2024-11-14-013317-a, Код ДК 021:2015 – «79810000-5 Друкарські послуги»» «Послуги по виготовленню інформаційних стендів з безпеки руху (1000х1500мм, ПВХ 4 мм; плівка прозора глянцева Oraguard 280; друк УФ на плівці Oracal 751) 38 шт.; Послуги по виготовленню карти "Придніпровська залізниця" (1000х1500мм; ПВХ 4 мм; плівка прозора глянцева Oraguard 280; друк УФ на плівці Oracal 751) 11 шт.; Послуги по виготовленню стендів, пов'язаних з автотранспортом (2000х1500мм, ПВХ 3 мм; плівка прозора глянцева Oraguard 280; друк УФ на плівці Oracal 751) 6 шт.», а саме: - надати роз’яснення щодо терміну придатності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (Плівка). Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.