Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 753 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 766,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної казначейської служби України у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 38009371 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Біла Ірина Вячеславівна |
| Телефон: | +380332788828 |
| E-mail: | ibila4311@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Стрілецька, 4А |
2 |
ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол уповноваженої особи Головного управління Державної казначейської служби України у Волинській області 29.01.2025 № 8 Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити, що персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків має при собі посвідчення (бейдж) з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення (підтверджується копіями посвідчень (бейджиків)). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії посвідчень та бейджиків. На бейджиках охоронників відсутні підпис керівника суб'єкта охоронної діяльності та фотокартка особи, якій видано бейдж. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимог розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копії бейджиків охоронників з повними відомостями. 2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації. За пунктом 1 Додатку 2 та підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання наведених вимог Учасник повинен надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно встановленої форми, а також інші підтверджуючі документи. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А також, для обладнання, яке знаходиться у власності, Учасник надав Витяг з інвентаризаційного опису про наявність обладнання станом на 21 листопада 2024 року. В Довідці зазначена інформація про наявність костюм Люкс-охорона 2023 рік (форменний одяг літній) - 5 штук, костюм Люкс-охорона 2023 рік (форменний одяг зимовий) - 5 штук. У Витязі, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену Учасником в Довідці, зазначається інформація про костюм Люкс-охорона - 5 штук. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимог пункту 1 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документи з вірною інформацією. За пунктом 1 Додатку 2 та підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання наведених вимог у разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії договору № 425/23-ГР про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт за тривожним викликом від 15 грудня 2023 року та договору № 333/24-ГР про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт за тривожним викликом від 01 листопада 2024 року. Згідно з пунктом 2 Розрахунку-дислокації об’єктів Замовника Додатку № 1/2 до Договору № 425/23-ГР від 15.12.2023 час доїзду груп реагування до об’єкту за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А становить до 9 хвилин. Час доїзду груп реагування до об’єкту за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А, згідно Додатку № 1/2 до Договору № 425/23-ГР від 15.12.2023, не відповідає часу прибуття груп реагування, зазначеному згідно гарантійного листа, яким учасник підтверджує технічні можливості негайного реагування групами швидкого реагування (прибуття на місце події не пізніше 7 хвилин) при виникненні ситуацій протиправної поведінки та дій, що набрали великих розмірів, саботажу, озброєного нападу, пожежі та інших надзвичайних обставин та гарантійного листа, яким учасник забезпечує наявність оперативного реагування відповідних груп швидкого реагування для підсилення фізичної охорони (прибуття на місце події не пізніше 7 хвилин), автомобілями, які дислокуються в м. Луцьку та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту, наявність пульта охорони. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимог пункту 1 Додатку 2 та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документи з вірною інформацією. За вимогами пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.1.6 пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати документ, який підтверджує наявність у штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони, які повинні відповідати вимогам пункту 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 (витяг з послужного списку та/або документ, що підтверджує стаж роботи в суб’єкта охоронної діяльності, та диплом або інший документ про освіту). У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження стажу роботи в суб’єкта охоронної діяльності надав копію трудової книжки Пархомюк Марії Миколаївни. В трудовій книжці Пархомюк М.М. зроблений запис за № 13 про прийняття на роботу 01.03.2019 (наказ № 1 від 28.02.2019), а у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначена інформація про дату призначення (набуття повноважень) 26.02.2019. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання підпункту 2.1.6 пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документи з вірною інформацією. Відповідно до підпункту 2.1.8 пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Військово-облікового документу Сарапіна Сергія Сергійовича та копію Витягу № 116729-25052024 з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів Семака Олександра Івановича. А також, було надано лист-роз’яснення на працівників, які не підлягають призову під час мобілізації Бойко Валерій Володимирович, Перстьонок Володимир Степанович, Петренюк Анатолій Степанович (підстава - досягнення граничного віку для перебування на військовій службі). З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.8 пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель для Сарапіна С.С. та Семака О.І. відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). 3. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема іншу інформацію та документи, відповідно до вимог тендерної документації та Додатку 5 до неї. За вимогами підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Підтвердження здійснюється Учасником в один з нижчевикладених способів: 1) Учасник надає довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Довідка має бути видана Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі Замовника, тобто в день оголошення або датою пізніше. Така довідка є дійсною в розумінні цієї документації закупівлі безвідносно до строку визначеного у змісті такої довідки. 2) У випадку, якщо учасник має заборгованість перед бюджетом із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник має надати рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів. 3) Нерезидентом відповідна інформація та/або документи надаються у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, згідно Додатку 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (пункт 1). У довідці про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи відсутні підписи уповноваженої особи контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, та печатка контролюючого органу. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимог підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, згідно Додатку 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (пункт 1) з повними відомостями.
ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол уповноваженої особи Головного управління Державної казначейської служби України у Волинській області 27.11.2024 № 45 Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати наказ про призначення відповідального (старшого командира відділення), який зобов’язаний за першою вимогою Замовника надавати щоденний звіт про стан оперативної обстановки на об’єкті, що знаходиться під охороною та прибути на об’єкт на службовому автомобілі та документами, що підтверджують право власності на службовий транспорт (договір оренди та/або договір купівлі-продажу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). У складі тендерної пропозиції Учасник надав наказ від 19.11.2024 № 17 «Про призначення старшим командиром відділення охорони». Мульчін Ю.Б. ознайомився з наказом 19 листопада 2023 року. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель наказ про призначення відповідального (старшого командира відділення) з вірною інформацією. 2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації. За пунктом 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.1.2. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» (згідно Класифікатору професій), що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка дійсна на момент подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці). У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» Мульчіна Юрія Борисовича. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.2. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» Мульчіна Юрія Борисовича. Відповідно до підпункту 2.1.5. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці). Додатково надати копію Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право провадження діяльності або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копії Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право здійснення ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ» та Волинським училищем професійної підготовки працівників міліції УМВС України у Волинській області діяльності щодо присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.5. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копію Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право здійснення ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ» та Волинським училищем професійної підготовки працівників міліції УМВС України у Волинській області діяльності щодо присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» Гуду Андрію Олексійовичу, Чашуку Олегу Вадимовичу та Шевченку Руслану Юрійовичу або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. Відповідно до підпункту 2.1.6. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати документ, який підтверджує наявність у штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони, які повинні відповідати вимогам пункту 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 (витяг з послужного списку та/або документ, що підтверджує стаж роботи в суб’єкта охоронної діяльності, та диплом або інший документ про освіту). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію трудової книжки Демчука Дмитра Марковича не в повному обсязі. В трудовій книжці Демчука Д.М. зроблений запис за № 14 про прийняття на роботу 29.02.2016 (наказ № 1-К від 29.02.2016), а у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначена інформація про дату призначення (набуття повноважень) 26.02.2016. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). З метою усунення наведеної невідповідності на виконання підпункту 2.1.6. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документ, що підтверджує стаж роботи Демчука Д.М. в суб’єкта охоронної діяльності (в повному обсязі), який відповідає відомостям у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до підпункту 2.1.7. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці та журналу реєстрації інструктажів з пожежної безпеки не в повному обсязі. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.7. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників) в повному обсязі. Відповідно до підпункту 2.1.8. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії військових квитків Демчука Д.М., Гуда А.О. та Шевченка Р.Ю. не в повному обсязі. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). Учасник надав на працівника Чашука О.В. відомості з тимчасового посвідчення, на працівника Мульчіна Ю.Б. відомості з пенсійного посвідчення. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.8. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копії військових квитків Демчука Д.М., Гуда А.О. та Шевченка Р.Ю. в повному обсязі. Для Чашука О.В. та Мульчіна Ю.Б. надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). 3. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації. За підпунктом 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно наведеної у цьому підпункті форми таблиці. На підтвердження даної інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає: 3.1.1. Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. 3.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. 3.1.3. Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав: - Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. - Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. - Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель наступні документи: - Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. - Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. - Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. 4. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема проєкт договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який має бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її наявності). У складі тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містить печатку учасника. Учасником не враховані вимоги підпункту 4.1.16. проєкту договору, а саме: «Для надання послуг залучати працівників відповідної кваліфікації, віком до 65 років, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду (для всіх охоронників, яких планується задіяти для охорони об'єкта)». Учасник для надання послуг з охорони об'єкта залучає охоронника Мульчіна Юрія Борисовича, віком понад 65 років, що не відповідає вимогам підпункту 4.1.16. проєкту договору, погодженого зі сторони Учасника. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документи на охоронника, якого планується задіяти для охорони об'єкта, віком до 65 років, згідно з вимогами підпунктів 2.1., 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4., 2.1.5., 2.1.7., 2.1.8. Додатку 5 до тендерної документації. 5. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема тендерну пропозицію згідно із Додатком 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасник надав тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до тендерної документації. Інформація про місцезнаходження Учасника в тендерній пропозиції не відповідає інформації у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги Додатку 4 та пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель тендерну пропозицію з вірною інформацією. 6. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів іншу інформацію та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та Додатку 5 до неї. На виконання вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен підтвердити, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Підтвердження здійснюється Учасником в один з нижчевикладених способів: 1) Учасник надає довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Довідка має бути видана Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі Замовника, тобто в день оголошення або датою пізніше. Така довідка є дійсною в розумінні цієї документації закупівлі безвідносно до строку визначеного у змісті такої довідки. 2) У випадку, якщо учасник має заборгованість перед бюджетом із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник має надати рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів. 3) Нерезидентом відповідна інформація та/або документи надаються у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи на підтвердження вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель один з нижчевикладених документів: 1) Учасник надає довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Довідка має бути видана Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі Замовника, тобто в день оголошення або датою пізніше. Така довідка є дійсною в розумінні цієї документації закупівлі безвідносно до строку визначеного у змісті такої довідки. 2) У випадку, якщо учасник має заборгованість перед бюджетом із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник має надати рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів. 3) Нерезидентом відповідна інформація та/або документи надаються у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.