Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 653 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 532,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 79 598,40 UAH |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ФІНАНСОВА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" |
| ЄДРПОУ: | 44098710 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Ситник |
| Телефон: | +380507518634 |
| E-mail: | s.sytnyk@ufgc.com.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Ольгинська, будинок 3 (літ.А) |
2 |
11 листопада 2024 року, уповноваженою особою із закупівель ПрАТ «УКРФІНЖИТЛО» (далі-Товариство, Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Послуг, за кодом ДК 021:2015:79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (далі - Послуги). Очікувана вартість закупівлі Послуг становить 2 653 280,00 гривень (два мільйони шістсот п’ятдесят три тисячі двісті вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. (оголошення UA-2024-11-11-010600-a) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (із змінами) (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості) та положення про порядок проведення закупівель, затвердженого рішенням правління Товариства від 13.03.2024 р. № 14 (далі-Положення). 20 листопада 2024 року електронним майданчиком «Prozorro» було визнано тендерну пропозицію від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" (код за ЄДРПОУ 34764976) (далі-Учасник - Переможець) найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 36 Особливостей з остаточною вартістю 1 162 800,00 грн. (один мільйон сто шістдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ (далі- Пропозиція). Відповідно до пункту 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовник має потребу у продовжені строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку із специфікою вищевказаної закупівлі, великою кількістю документації наданої в складі пропозиції та необхідності детального аналізу цієї документації, Замовник потребує більше часу для опрацювання пропозиції Учасника – Переможця – до 20 робочих днів.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах щодо процедури закупівлі Послуг, за кодом ДК 021:2015:79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги. Питання1 Виявлена невідповідність: 1.1. Відсутня інформація щодо виконаних договорів, результати яких беззастережно були прийнятними для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо (зазначити релевантний досвід) 1.2. Відсутня інформація в довідці, яка містить адресу офіційної веб-сторінки контрагента (замовника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.3.1. пункту 1 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1.Надати інформацію щодо виконаних договорів, результати яких беззастережно були прийнятними для міжнародних фінансових установ, таких як Міжнародний банк реконструкції та розвитку, а також Європейський банк реконструкції та розвитку та/або Європейський інвестиційний банк, тощо (зазначити релевантний досвід). 1.2. Надати інформацію щодо адреси офіційної веб-сторінки контрагента (замовника). Питання 2: Виявлена невідповідність: 2.1. Довідка учасника не містить підтвердження, що зазначений персонал працює у штаті Учасника не менше 6 місяців. Крім того не виконується вимога щодо кількості такого персоналу - не менше 100 кваліфікованих працівників. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.2.1. пункту 1 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати довідку, яка повністю відповідає всім вимогам Замовника щодо наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників, а саме: довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку та підписану керівником або уповноваженою особою, в якій вказує, що має в наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників (не менше 100), що безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими у Учасника укладено трудовий договір (прийняті в штат не пізніше 6 місяців до дати оголошення про проведення цієї закупівлі). Питання 3: Виявлена невідповідність: 3.1. В наданих копіях свідоцтв та сертифікатів є інформація щодо 10 штатних працівників аудиторів, які мають чинні свідоцтва та/або сертифікати (дипломи) однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW), що підтверджують їх членство у таких організаціях (не менше 15), тобто відсутня інформація ще щодо 5 працівників, які мають чинні свідоцтва та/або сертифікати (дипломи) однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW), що підтверджують їх членство у таких організаціях (не менше 15), з яких мінімум 3 штатних працівника Учасника повинні бути включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, який веде Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати відповідні документи, свідоцтва та сертифікати, які б підтверджували інформацію ще по 5 штатним працівникам, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, окрім 10 штатних працівників інформацію по яких вже надано раніше в складі тендерної пропозиції, які мають чинні свідоцтва та/або сертифікати (дипломи) однієї з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА), Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW), що підтверджують їх членство у таких організаціях. Питання 4: Виявлена невідповідність: 4.1.Учасник не надав договір страхування, який повинен діяти протягом усього періоду надання послуг обов'язкового аудиту фінансової звітності. Відповідно до вимог договір страхування повинен діяти до кінцевого строку надання послуг за договором з Товариством, тобто до 21.03.25. Відповідно до наданих документів учасником строк договору страхування до 23.12.2024. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.1.Учасник має надати відповідний належним чином завірену копію відповідного чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами. При цьому договір страхування повинен діяти протягом усього періоду надання послуг обов'язкового аудиту фінансової звітності. Питання 5: Виявлена невідповідність: 5.1. В довідці «Підтвердження договору страхування» йдеться про договір № CLB 25802 від «4» грудня 2024 року, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національним банком України, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, копія договору договір № CLB 25802 від «4» грудня 2024 року відсутня в складі пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1 розділу І Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Учасник має привести у відповідність довідку «Підтвердження договору страхування» або надати копію договору № CLB 25802 від «4» грудня 2024 року Питання 6: Виявлена невідповідність: 6.1. В складі пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий більше тридцяти-денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2 Розділу ІІ Додатку №2 до тендерної документації Замовника від 11.11.2024р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 6.1. Учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не більше тридцяти-денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.