Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 256 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 284 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Нафтогаз - Енергосервіс" |
| ЄДРПОУ: | 30167066 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Ратушна |
| Телефон: | +380445947678 |
| E-mail: | ratushnao@naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Пунктом 10 Додатку 4 до тендерної документації «Форма цінової пропозиції» зазначено наступне: «Умови оплати: розрахунок за фактично надані послуги проводиться Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі результатів аудиту». Однак, Учасником надано лист вих. № 15/11/24-01 від 15 листопада 2024 року «Форма цінової пропозиції», де в п. 10 Учасником зазначено: «Умови оплати: розрахунок за фактично надані послуги проводиться Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі результатів аудиту». Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, які подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що повинно бути виправлено Учасником шляхом подання виправленого документу. 2. На підтвердження кваліфікаційного критерію згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Учасником надано у складі пропозиції: довідку вих. № 15/11/24-12 від 15.11.2024 р. та копії підтверджуючих документів: аналогічний договір № 32-015-01-23-01764 від 12.09.2023 р. на загальну суму 10 320 000, 00 грн., лист-відгук та два акти приймання-передачі наданих послуг – від 22.01.2024 р. на суму 516 000, 00 грн. з ПДВ та від 27.05.2024 р. на суму 4 644 000, 00 грн. з ПДВ. Отже Учасником не надано акт приймання-передачі наданих послуг по договору на суму 5 160 000, 00 грн. з ПДВ (відповідно до п. 3.1.2. договору № 32-015-01-23-01764 від 12.09.2023 р. Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, які подані Учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, та повинно бути виправлено шляхом надання акта(ів) приймання-передачі наданих послуг по договору № 32-015-01-23-01764 від 12.09.2023 р. на суму 5 160 000, 00 грн. з ПДВ. 3. На підтвердження кваліфікаційного критерію згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. № 15/11/24-14 від 15.11.2024 р., яка адресована на ім’я уповноваженої особи ЛМКП «Львівтеплоенерго». Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, які подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що повинно бути виправлено Учасником шляхом подання виправленого документу. 4. На виконання вимог Додатку 6А до тендерної документації «Опитувальник контрагента - юридичної особи» Учасником надано опитувальник контрагента - юридичної особи від 15.11.2024 р., в якому незаповнена інформація п. 3 розділу 7 щодо П.І.Б. кінцевого бенефіціарного власника Учасника з датою народження 23.05.1978 р. Зазначене є невідповідністю в інформації та документах, які подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що повинно бути виправлено Учасником шляхом подання виправленого документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.