Закупівлю оголошено - 29-10-2024, 18:17. Дата останніх змін - 29-10-2024, 18:17

Послуги з охорони (фізична та технічна охорона)

Послуги з охорони (фізична та технічна охорона)... Державна закупівля - UA-2024-10-29-014827-a Послуги з охорони (фізична та технічна охорона) від замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 10/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-29-014827-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-29-018048-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 18:17
по 03-11-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-10-2024, 18:17
по 06-11-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1950000
1 950 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:50 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
ЄДРПОУ:42474208 Досьє YouControl
Контактна особа:Вічкань Наталія
Телефон:380505607420
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 18:17:26
Тип документа: Критерії прийнятності
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-10-2024, 18:02:48
+-
Нецінові (якісні) критерії оцінки закупівлі:
Назва:
Кваліфікаційний критерій
Коментар:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів )
Вага, %:
15
Опції:
  • Про пупідтвердження наявності виконання аналогічного договору (не менше 3-х, не раніше 2022 року ) = 0

  • підтвердження наявності виконання аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких може бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі = 15

Назва:
Кваліфікаційний критерій
Коментар:
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Вага, %:
15
Опції:
  • охоронники в кількості не менше 8- ти осіб, які мають свідоцтво не нижче ІІІ = 0

  • охоронники в кількості не менше 8- ми осіб, які мають свідоцтво не нижче ІV розряду = 15

Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000,00 грн (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
банківська гарантія , Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 18001, м.Черкаси. вул. Благовісна, 166 Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015) IBAN № 933545070000026004301518812 Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк»
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: безготівкове перерахування грошових коштів на рахунок замовника Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладення договору до повного виконання зоов’язань сторонами договору
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
платіжне доручення , шляхом безготівкового перерахування на розрахунковий рахунок грошових коштів за реквізитами: До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 18001, м.Черкаси, вул.Благовісна, 166 Код ЄДРПОУ: 42474208 (424742023015) IBAN UA 933545070000026004301518812 Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (зазначається назва предмету закупівлі та номер оголошення)». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
(Всі копії документів (свідоцтва, посвідчення, договора, тощо), що надаються відповідно умов цього пункту, повинні бути в повному обсязі (зі всіма додатками, додатковими угодами, з актом/актами приймання передач, тощо)). , 1.1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, в тому числі пультів, транспорту реагування технічних засобів охорони, засобів зв`язку, наявності технічної можливості по наданню охоронних послуг, наявність груп швидкого реагування (мобільних груп) у кількості не менше трьох груп. На підтвердження необхідно надати копії технічних паспортів, у разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на правах власності – надати документи, що підтверджують право користування копію договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо. Наданий (надані) учасником договір (договори) оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату розкриття тендерної пропозиції. Наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування і копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. 1.2. Наявність екіпіровки особового складу (форменного одягу), спеціальних засобів індивідуального захисту та самооборони для працівників підтверджуються наданням фото в складі тендерної пропозиції учасника. 1.3. Учасник повинен мати засоби зв`язку з диспетчерською службою охоронної фірми, мати навики роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, що мають бути підтверджені відповідними документами згідно законодавства. На підтвердження надати скановані копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці і пожежної безпеки з сканованими копіями протокола(ів) (витягами з протокола (ів). Виконавець повинен мати змогу, у разі виникнення позаштатної ситуації направити групу швидкого реагування для посилення та стабілізації ситуації з одночасним оповіщенням Замовника. Для підтвердження інформації зазначеної Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі та копії підтверджуючих документів про наявність в Учасника транспорту реагування (не менше 3-х одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції фото цього транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, кольоровографічними схемами та написами – з визначеними зовнішніми знаками належності до підприємства Учасника, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до суб’єкта охоронної діяльності. Всі транспортні засоби, які будуть залучені до надання послуг, повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України, який надається Учасником в складі тендерної пропозиції. Документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на цих транспортних засобам, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо транспорт реагування не належать Учаснику, то на підтвердження можливості його використання Учасником, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування Учасником, а саме: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2025р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік». 1.5. Наявність спеціальних засобів відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання зберігання та використання яких здійснюються суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97. Охоронники повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої, дратівної дії, раціями та засобами мобільного зв’язку. Надати довідку в довільний формі про матеріально-технічну базу про наявність спецзасобів, обладнання щодо забезпеченості охоронників Учасника всім необхідним для надання послуг. 1.6. Пропозиція Учасника повинна передбачати можливість виклику групи швидкого реагування (надати довідку в довільній формі). Обов’язковою умовою є наявність пункту централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту, який повинен бути укомплектований штатними працівниками (скановані копії документів на працівників пункту централізованого спостереження (не менше 4-х), передбачені абз. 3-5, п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 року, надати у складі тендерної пропозиції). Замовник залишає за собою право в будь-який час перевірити роботу пункту. На підтвердження виконання даної вимоги у складі пропозиції Учасником надається гарантійний лист, а також документальне підтвердження права користування приміщенням пункту (договір оренди/користування, договір купівлі-продажу, свідоцтво права власності тощо).
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
(Всі копії документів (свідоцтва, посвідчення, договора, тощо), що надаються відповідно умов цього пункту, повинні бути в повному обсязі (зі всіма додатками, додатковими угодами, з актом/актами приймання передач, тощо)). , 1.1. Учасник повинен мати: - пульт централізованого спостереження (ПЦС); - систему відстеження рухомих об`єктів з передачею сигналу тривожного сповіщення по ПЦС; - транспорт реагування, обладнаний засобами зв`язку, розпізнавальними знаками на кузові автомобіля, світловими та звуковими сигналами. 1.2. На підтвердження учасник повинен надати довідку довільної форми з зазначенням обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в тому числі пультів ПЦС, транспорту реагування, обладнаний засобами зв`язку, розпізнавальними знаками на кузові автомобіля, світловими та звуковими сигналами, технічних засобів охорони, наявність технічної можливості по наданню охоронних послуг з постановкою на пульт централізованого спостереження охоронних систем замовника, наявність груп реагування (мобільних груп) в м. Черкаси ( у кількості не менше двох груп) та в м. Канів (у кількості не менше 1-ї групи). 1.3. Для підтвердження транспорту реагування учасник повинен надати копії технічних паспортів, у разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на правах власності – надати документи, що підтверджують право користування, копію договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо. Наданий (надані) учасником договір (договори) оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату розкриття тендерної пропозиції. На підтвердження наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", надати у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування і копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. 1.4. На підтвердження наявності в учасника пульту централізованого спостереження інформація щодо якого надавалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.4.1 копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться ПЦС або копії документів, що підтверджують право користування об’єктом де знаходиться ПЦС (договір оренди тощо); 1.4.2 договір купівлі – продажу або поставки та видаткову накладну, що підтверджує право накладну, що підтверджує право власності на пульт централізованого спостереження. 1.4.3 документальне підтвердження наявності технічного обладнання щодо безперебійної роботи пульта централізованого спостереження ПЦС при умовах відсутності повного або часткового постачання електричної енергії (блекаут). 2.2. Довідку довільної форми про наявність екіпіровки особового складу мобільних груп засобами активної оборони на випадок надзвичайних подій, із зазначенням їх кількості, адрес дислокації, марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами. Надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом мобільних груп Учасника засобів активної оборони.
3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
(Всі копії документів (свідоцтва, посвідчення, договора, накази, протоколи тощо), що надаються відповідно умов цього пункту, повинні бути в повному обсязі (зі всіма додатками, додатковими угодами, з актом/актами приймання передач, тощо)). , 2.1. Учасник повинен мати у своєму складі: 2.1.2 фахівця з організації заходів охорони, який має досвід роботи не менше 1- го року на дату подання кваліфікаційної пропозиції. Зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та/або кваліфікаційних рівнів : стаж роботи не менше трьох років або вищу юридичну освіту і стаж роботи зва спеціальністю в суб`єктва(ів) охоронної діяльності не менше трьох років. 2.1.3 охоронники в кількості не менше 8- ми осіб, які відповідають кваліфікаційним вимогам: мають свідоцтво не нижче ІІІ або ІV розряду (документально підтверджене згідно із законодавством) які пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією «охоронник»; дотримуються внутрішніх положень та процедур щодо контролю якості роботи та нерозголошення конфіденційної інформації. Працівники Учасника повинні забезпечуватись форменним одягом, що має розпізнавальні знаки, оснащені спеціальними засобами індивідуального захисту та активної оборони. Вимоги до охоронників: 2.1.3.1 Вік до 60 років, представницький зовнішній вигляд, гарна фізична підготовка. Перевага віддається особам, що пройшли службу у лавах Збройних Сил та інших законних військових формуваннях, мають спортивні досягнення, не мають шкідливих звичок (паління). 2.1.3.2 Знання основ законодавчої бази і медичної підготовки, володіння прийомами самооборони і рукопашного бою. 2.1.3.3 Уміння попередити потенційну небезпеку і уникнути її, знати, як діяти в екстремальних ситуаціях, уміти швидко реагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення. 2.1.3.4. Спостережливість, наполегливість, здатність до тривалого збереження високої активності. Добре розвинена довготривала пам'ять на зовнішність і поведінку людей, навколишнє оточення, наочно-образне і практичне мислення, здібність до відтворення зорового образу за словесним описом. 2.1.3.5. Низька навіюваність, здатність брати на себе відповідальність у складних ситуаціях, уміння прийняти правильне рішення при недостатній кількості необхідної інформації, за відсутності часу на її осмислення. 2.1.3.6. Емоційно-вольова стійкість. 2.1.3.7. Наявність знань та навичок роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі. 2.1.3.8. Медичними протипоказаннями є захворювання нервової системи і опорно-рухового апарату, виражене зниження зору і слуху. 2.1.4. наявність у штаті Учасника особи (працівника), яка відповідальна за охорону праці та пожежну безпеку. На підтвердження Учасник повинен надати наказ про призначення такої особи, посвідчення та протокол/витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. 2.2. На підтвердження даних вимог учасник повинен надати: 2.2.1 Довідка про наявність в учасника працівників, що мають відповідний досвід і кваліфікацію. Наявність в Учасника не менше 8 співробітників охорони, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, входять до штату суб’єкта охоронної діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків. - наказ та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту»; -копію(ї) сертифікату(ів) або свідоцтв(а) або диплома(ів) державного зразка, про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації IIІ або IV розряду разом з сканованою копією протоколу з мокрою печаткою навчального закладу про проходження такого навчання у відповідному навчальному закладі; - довідку довільної форми щодо проходження медичного, наркологічного, психіатричного огляду охоронників, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше місячної давнини до кінцевої дати подання пропозицій. 2.2.2. Наявність забезпечення працівників охорони спецодягом та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»). На підтвердження наявності спецодягу та взуття Учасник повинен надати, як частину тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності, відповідно до наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості».
4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
(Всі копії документів (свідоцтва, посвідчення, договора, накази, протоколи тощо), що надаються відповідно умов цього пункту, повинні бути в повному обсязі (зі всіма додатками, додатковими угодами, з актом/актами приймання передач, тощо)). , 2.1. Надати довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимоги до критерію : 2.2.Учасник повинен мати у складі працівників (не менше чотирьох) з досвідом роботи не менше 1 –го року на дату подання кваліфікаційної пропозиції, а саме: 2.2.1 керівник пульту централізованого спостереження (далі-ПЦС) / Начальник технічного відділу; 2.2.2. оператор ПЦС / черговий пульта (пункт централізованого спостереження) ) не менше 2-х осіб. 2.3. На підтвердження надати копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у п.1.1 (по лоту 2), та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Копії цих документів повинні бути завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Учасник в складі пропозиції повинен надати копії посвідчень (свідоцтв) про проходження навчання за напрямками (для працівників які будуть здійснювати обслуговування охоронного обладнання): 2.3.1 електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 5 розряду-для керівника пульту централізованого спостереження (далі-ПЦС)/Начальник технічного відділу 2.4. Учасник повинен мати у своєму складі групи швидкого реагування (власні або за договором). 2.4.1. надати довідку, що містить інформацію про кількість наявних груп швидкого реагування в м. Черкаси та в м. Канів. Наявна кількість груп швидкого реагування має бути не менше 3 груп реагування (2 групи в м. Черкаси і 1 групи м. Канів). 2.4.2. На підтвердження надати копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у п.1.2 (по лоту 2), та/або копії (всих сторінок) документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Копії цих документів повинні бути завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Замовник залишає за собою право перевірки наданої інформації/документів учасником через мережу інтернет на відповідних сайтах що стосуються такої інформації, а також шляхом звернення до відповідних органів.
5. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
копії договорів, актів наданих послуг/виконаних робіт, листи-відгуки до даних договорів , 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. 3.2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких може бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі та оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Аналогічним договором вважається договір відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги або 79713000-5 Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони.
6. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
копії договорів, актів наданих послуг/виконаних робіт, листи-відгуки до даних договорів , 3.1. Надати довідку довільної форми підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів про надання послуг з охорони (технічної охорони) відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. 3.2. На підтвердження надати копію договору виконаного або то й що виконується (не менше двох) з всіма додатками та документами, що підтверджують факт виконання (акти надання(их) послуг). Позитивний лист-відгук, що містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно даного договору).
7. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю1
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік , 4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
8. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю1
Статус: Активна
Дата створення: 29-10-2024, 18:17:04
Способи підтвердження:
Документ
фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік , 4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ