Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 960 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 42032422 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nszu.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Маковська |
| Телефон: | +380979320832 |
| E-mail: | tetiana.makovska@nszu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, м. Київ,Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2024-10-29-004739-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог додатків № 4 та № 5 до ТД визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, має надати «Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та перебувають у штаті Учасника на відповідних посадах». Учасник процедури закупівлі надав зазначену довідку, проте Замовником встановлено ряд невідповідностей, а саме: -у графі П.І.Б.: працівника Фрідріха Артема Івановича записано як Фрідріх Артем Ігорович, формальна помилка так як в наданих довідках він «Іванович»; -у графі Номер і дата наказу про зарахування до штату підприємства: номер та дата наказу про зарахування того ж Фрідріха А.І. записано №79-к від 03.10.2024 р., формальна помилка так як в наданій копії зазначений наказ зареєстровано 02.10.2024 р. Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та перебувають у штаті Учасника на відповідних посадах. Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої щодо Закупівлі (ID закупівлі UA-2024-10-29-004739-a), на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог додатків № 4 та № 5 до ТД визначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, має надати «інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника вимогам встановленим у Додатку № 4 та № 5 до тендерної документації». 2. В свою чергу, Додатками № 4 та № 5 до ТД визначено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати: - довідку про наявність засобів радіозв’язку та дозволи (відомість) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, виданих учаснику, дійсних на весь період надання послуги, які дозволяють їх експлуатацію в місті Києві; - довідку про наявність засобів УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 25 Вт. (видаткова накладна на придбання та дозволи, видані на експлуатацію в регіоні надання послуг); - чинний договір (або копію) з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками). - інформацію про наявність системи (апаратно-програмний комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження Об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником з функцією тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження Об’єкта; - інформацію про наявність власного/орендованого/залученого пульта централізованого спостереження (далі – ПЦС) та підтверджуючі документи (дійсний сертифікат відповідності, видаткові накладні, а в разі орендованого/залученого ПЦС – надати Договір оренди); - підтверджуючі документи про наявність дозволу (витягу з Єдиного реєстру зброї) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у місті Києві, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається; - довідку, складену згідно наведеної форми про те, що учасник забезпечений транспортом реагування, який зареєстровано у встановленому порядку, як 2 транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами, відповідно до нормативно-правових актів; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю номерного знаку та наявністю кольорографічних схем (написів), світлових сигналів; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу із записом «Спеціальний», або «Спеціалізований»; - дозвіл на встановлення і використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, в якому зареєстровано підприємство і якому належить вищезазначене авто, або надати договір та копії документів стосовно суб’єкта, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності; - довідка, складена згідно наведеної форми про те, що в учасника є працівники відповідної кваліфікації, які мають досвід роботи охоронниками та відповідають вимогам пункту 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (чисельність працівників повинна бути не меншою, ніж чотири охоронники на один пост); - копія чинного документа, що підтверджує проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного та профілактичного наркологічного оглядів, дійсних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий не раніше 2024 року; - копія чинного документа і встановленого зразка про проходження працівником попереднього (періодичного) медичного огляду та відсутності в нього обмежень за станом здоров’я для роботи в охороні; - копія свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» з кваліфікаційним розрядом, не нижче 3-го (третього); - копія угоди (трудових відносин) з працівником та/або наказу про його зарахування до штату підприємства учасника; - список працівників (не менше шести), які задіяні в групах швидкого реагування з відомчою зброєю (далі – ГШР зі зброєю) та копії підтверджуючих документів на них, які вказані у пункті 2.1.1. додатка 5 тендерної документації; - документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного працівника, зазначеного в списку; 3 - гарантійний лист про те, що залучатиме до охорони Об’єкта Замовника виключно охоронців із числа працівників, інформація про яких зазначена у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та перебувають у трудових відносинах з учасником на відповідних посадах, а також, у випадку заміни охоронців (звільнення, переведення на інший об’єкт, тощо); - довідки від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС, або довідка\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. Учасником не виконанні зазначені вимоги та не надано жодного з вище зазначених документів, що не відповідає встановленим вимогам Замовника. Враховуючи викладене, з метою виправлення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати копію аналогічного договору (на постачання паливних гранул з лушпиння соняшника) з додатками та копії документів, які підтверджують виконання договору, а саме копії видаткових накладних. Отже, виникає необхідність у наданні права Учаснику виправити дані невідповідності протягом 24 годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.