Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 178 665,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 786,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43942459 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Слободян Ярослав Павлович |
| Телефон: | 380933782346 |
| E-mail: | investmentif@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
4 |
ПРОТОКОЛ 31.10.2024 (дата) № 105 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІСТО-НВ" у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 79342200-5 Промоційні послуги (послуги з виготовлення промоційної продукції для Форуму Креативних Індустрій, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284)), № UA-2024-10-15-006711-a згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІСТО-НВ" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 79342200-5 Промоційні послуги (послуги з виготовлення промоційної продукції для Форуму Креативних Індустрій, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284)), № UA-2024-10-15-006711-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «29» жовтня 2024 о 12:00 року відбулося розкриття тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 (CPV): 79342200-5 Промоційні послуги, № UA-2024-10-15-006711-a. За результатами розкриття тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ "МІСТО-НВ". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІСТО-НВ" у процедурі закупівлі № № UA-2024-10-15-006711-a виявлено наступні невідповідності: Підпунктом 1 пункту 3 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що учасник, серед інших документів, надає: Довідку у довільній формі за підписом керівника із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника; та зазначити у довідці перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Скановані копії вказаних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю необхідно додати у якості додатків до довідки. Проте учасником не було надано довідку, що відповідає вказаним вимогам. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку у довільній формі за підписом керівника із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника; та зазначити у довідці перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Скановані копії вказаних документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю необхідно додати у якості додатків до довідки; Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "МІСТО-НВ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІСТО-НВ" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 79342200-5 Промоційні послуги (послуги з виготовлення промоційної продукції для Форуму Креативних Індустрій, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284)), № UA-2024-10-15-006711-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "МІСТО-НВ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Департаменту інвестиційної політики, проєктів, міжнародних звязків, туризму та промоцій міста Івано-Франківської міської ради ________________ (підпис) Ярослав СЛОБОДЯН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.