Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 870 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 24 350 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Поліський національний університет |
ЄДРПОУ: | 00493681 Досьє YouControl |
Сайт: | http://polissiauniver.edu.ua |
Контактна особа: | Олександра Лук'янчук |
Телефон: | +380412420983 |
E-mail: | loleksandra546@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10008 , Україна, Житомирська область,м. Житомир, БУЛЬВАР СТАРИЙ, 7 |
2 |
У вимогах тендерної документації замовника було встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати: - Довідку (додаток 1.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення, з підтверджуючими документами. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» та бути в кількості не менше, ніж постів охорони. Обов’язковим є наявність пульта централізованого спостереження (не менше одного). Вимога викладена у Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» - п. 1.1. Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення, з підтверджуючими документами у яких кількість обладнання та МТБ є значно меншим та не відповідає кількості постів охорони (12). - Надати довідки від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідку\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. Вимога викладена у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - абзац 5 частина 2. Не надано Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступний перелік документів: 1. Довідку (додаток 1.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення, з підтверджуючими документами. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» та бути в кількості не менше, ніж постів охорони. Обов’язковим є наявність пульта централізованого спостереження (не менше одного). 2. Довідку від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідку\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана.
У вимогах тендерної документації замовника було встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати: 1. Документи на транспорт відповідно до 1.2. Додатку 1, Довідка про наявність у Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами. Для документального підтвердження надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ГШР, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спеціалізований", згідно п. 9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 ; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 № 375), дійсні на весь період надання послуг; - довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах), видані не раніше 2023 року; - дозволи (відомості) видані власнику транспорту реагування на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, що розташовані на транспорті, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше десяти Вт, дійсних на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в регіоні надання послуг; - всі автомобілі ГШР повинні бути облаштовані GPS-трекерами, які дозволені до використання в Україні . На підтвердження надати видаткову накладну; Довідка про наявність у Учасника не менше двох одиниць автотранспорту, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами – є, але документального підтвердження Не надано. 2. Відповідно до п.1.3 Додатку 1: довідку та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відеоконтролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію учасника в разі неможливості отримати доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. Не надано. 3. Відповідно до п.1.4 Додатку 1: Сканкопія з оригіналу документу, що підтверджує наявність у Учасника або субпідрядника або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування кімнат/-и зберігання зброї**. Не надано. 4. Відповідно до п.2.2. Додатку 1: документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о та відсутності обмежень для роботи охоронником; - чинні документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - всі охоронники під час виконання функціональних обов'язків повинні мати при собі посвідчення, оформлене відповідно до Закону «Про охорону діяльність». Не надано. 5. Відповідно до п.2.3. Додатку 1: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 6-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду; - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю; - документи або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2023 року; - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.2.2*; Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 6-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) – є, але Не надано на кожного працівника підтверджуючих документів. 6. Відповідно до п.2.4. Додатку 1: Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2024 року. Підтвердити документально відповідність фахівця одному з таких критеріїв:- вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;- вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. Не надано. 7. Відповідно до п.2.5. Додатку 1: посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. Не надано. 8. Відповідно до п.2.6. Додатку 1: посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. Не надано. 9. Відповідно до п.2.5. Додатку 1: Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. Не надано 10. Відповідно до п.2.8. Додатку 1: Довідка про наявність не менше трьох чергових (операторів)) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника: • Документ про присвоєння професійної кваліфікації; • чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); • документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше 2023 року; • копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника; Довідка про наявність не менше трьох чергових (операторів)) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника – є, але В якості підтвердження, документи на кожного працівника Не надано. 11. Відповідно до п.3.1 та 3.2. Додатку 1: 3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору, з охорони об’єктів у вигляді довідки довільної форми. Копії таких договорів з та документів, що підтверджують його виконання (акти наданих послуг). 3.2. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг охоронних послуг. 3.2. Рекомендаційний лист/лист-відгук від замовника щодо достовірності та якості виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці. Рекомендаційний лист повинен бути належно оформленим: містити вихідний номер, дату видачі такого документу, посилання на номер та дату договору. Інформація про досвід виконання аналогічного договору, з охорони об’єктів у вигляді довідки довільної форми – є, але підтвердження у вигляді копій таких договорів, актів наданих послуг, рекомендаційних листів відгуків не надано. 12. Відповідно до п.2.1. «Інша інформація» Додатку 1: - копія сертифікату відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; -копія сертифікату відповідності, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника відповідає ДСТУ ISO 14001:2015; - копія сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2019; Не надано. 13. Відповідно до п. 7.1. Додатку 6: Довідка (додаток 1.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення, з підтверджуючими документами. Довідка (додаток 1.2) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення – є, але підтверджуючі документи не надано. 14. Підтверджуючі документи на групу швидкого реагування зі зброєю (діючий договір групи швидкого реагування зі зброєю та акти наданих послуг до нього, або накази про прийняття на роботу в групу швидкого реагування працівників) Не надано 15. Відповідно до п.2.1. «Інша інформація» Додатку 1: Завірені Учасником копії документів на підтвердження наявності у штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації та відеоспостереження протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. Виконавці робіт (інженерно-технічні працівники) - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. Надати витяги з протоколу (посвідчень) про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики та копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», копії витягів з протоколу та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). Не надано 16. Довідку у довільній формі з інформацією про наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960. Не надано 17. Відповідно до Додатку 2: довідки від державного органу про те, що кожен пристрій вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (не менше шести), відстріляний відповідно до Інструкцій з організації функціонування криміналістичних обліків експертної служби МВС або довідка\лист від уповноваженого органу з інформацією про те, що дана довідка знаходиться в органі дозвільної системи та не може бути надана. Додатково надати копію документу (дозволу), виданого власнику ГШР на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та копію видаткової накладної на придбання зброї. Не надано. 18. Відповідно до Додатку 2: кольорові сканкопії відповідних сертифікатів (не менше двох), що підтверджують проходження навчання з управління конфліктами. Не надано. 19. Відповідно до Додатку 2: договір укладений з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (з усіма додатками) та дозвола (відомості) на радіоелектронні засоби зв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, видані Учаснику, дійсні на весь період надання послуг, які дозволяють їх експлуатацію в регіоні надання послуг. Не надано.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.