Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "ПРОЗОРРО" |
| ЄДРПОУ: | 02426097 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://prozorro.gov.ua |
| Контактна особа: | Надія Бивальцева |
| Телефон: | +380669345215 |
| E-mail: | n.byvaltseva@prozorro.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22 |
| Замовник(и): | ДП "ПРОЗОРРО" |
1 |
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013300-a, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Аудиторська фірма «КАПІТАЛ ГРУП», ЄДРПОУ 33236268 встановлено невідповідність умовам тендерної документації. На виконання вимоги п.п. 2.1 п. 2 Додатку № 2 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» та в зв’язку з невідповідністю в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2022-2024 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності, а саме: - лист-відгук від ДП "ДІЯ" - договір №9041/23 від 04.09.2023р., не містить печатки, хоча в ДП «ДІЯ» вона наявна, що не відповідає вимогам Замовника в частині надання підтвердження «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів з надання аудиторських послуг протягом 2022-2024 років не менше як із 3-ма підприємствами державної форми власності», оскільки відповідно до умов ТД дана вимога підтверджується наступним чином «На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати відгук від замовників про належне виконання Учасником договорів, зазначених у Довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності)); - надана учасником довідка в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022 - 2024 років із зазначенням: найменування замовника, предмету договору, номеру, дати укладення та закінчення договору, статусу виконання містить неточності, а саме: в частині «Дата закінчення договору» з ДП ПРОЗОРРО, Учасник зазначив «До повного виконання», натомість в п.4.3. договору «Строк дії Договору» зазначено дату до 31.12.2023 р. Замовник вважає доцільним витребувати від учасника процедури закупівлі ТОВ «Аудиторська фірма «КАПІТАЛ ГРУП», ЄДРПОУ 33236268, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, дозавантажити: - лист-відгук ДП «ДІЯ» по Договору №9041/23 від 04.09.2023р. на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою; - оновлену довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022 - 2024 років із зазначенням: найменування замовника, предмету договору, номеру, дати укладення та закінчення договору, статусу виконання. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.