Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2024, 00:00
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 630 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколов Володимир Михайлович |
| Телефон: | 380322392367 |
| E-mail: | loetender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область,Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - довідка №А-25/2-2.3-т від 14 жовтня 2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлена з порушенням вимог Додатку №8 тендерної документації, а саме порушена форма Додатку №8, крім того інформація, наведена у цій довідці, не відповідає інформації, наведеній в документах, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (дипломах), наданих учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/співвиконавця, що матимуть безпосереднє відношення до надання послуг відповідно до предмету закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, оформлену згідно з вимогами Додатку №8. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі не надана довідка про присвоєння ідентифікаційного номера або картка платника податку із зазначенням реєстраційного номера облікової картки платника податків керівника відповідно до Додатку №5 тендерної документації; - договір на виконання завдання з надання впевненості (Аудит) №01/11/2022-ЗАХ від 07 листопада 2022 р., укладений з АТ «ДТЕК Західенерго», наданий не в повному обсязі, оскільки відповідно до п. 1.4 цього Договору строк закінчення надання послуг – 31.03.2023 р., додатковою угодою №1 від 30.03.2023 р. цей строк продовжений до 09.06.2023 р., але в п. 1.4 цієї додаткової угоди визначено, що «Керуючись положеннями ст. 631 ЦК України, Сторони дійшли домовленості, що дія цієї Додаткової угоди №1 розповсюджується на правовідносини Сторін, що виникли починаючи з 31 травня 2023 року включно». Відповідно взаємовідносини Сторін цього договору протягом періоду з 31.03.2023 до 31.05.2023 р. документами, наданими учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, не встановлені; - відгук №55/467 від 17.08.2023 р. АТ «ДТЕК Західенерго», який підтверджує факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, оформлений з порушенням вимог Додатку №5 тендерної документації, зокрема зазначений у відгуку предмет договору не відповідає інформації про предмет договору №01/11/2022-ЗАХ від 07 листопада 2022 р., зазначеній в договорі, - в акті наданих послуг, наданому учасником процедури закупівлі для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором відповідно до Додатку №5 тендерної документації, дата договору №01/11/2022-ЗАХ не відповідає документам, наданим в тендерній пропозиції; - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлена з порушенням вимог Додатку 8 тендерної документації, а саме порушена форма Додатку №8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про присвоєння ідентифікаційного номера або картку платника податку із зазначенням реєстраційного номера облікової картки платника податків керівника; - укладені додаткові угоди, додатки тощо до реалізованого договору, зазначеного у довідці з інформацією про надання послуг аналогічного виду, - позитивний відгук від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - первинні документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (акти наданих послуг). Акти наданих послуг, надані учасником процедури закупівлі для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. Акти наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операції, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо). Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.