Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 883 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 415 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 24250279 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лісовська Надія Іванівна |
| Телефон: | 380442358692 |
| E-mail: | 2874983@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01024, Україна, Київська область,Київ, вулиця Басейна будинок 1/2-А |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У закупівлі послуги «Надання консультацій суб’єктам малого та середнього підприємництва щодо створення, розвитку бізнесу тощо» (ДК 021:2015 код 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) відпала потреба у зв’язку з завершенням бюджетного періоду, а саме 2024 року, на який були встановлені бюджетні призначення для закупівлі цих послуг. Відповідно до оголошеної закупівлі № UA-2024-10-07-001344- термін надання послуг «Надання консультацій суб’єктам малого та середнього підприємництва щодо створення, розвитку бізнесу тощо» (ДК 021:2015 код 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) - до 25 грудня 2024 року.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-03-2025, 12:13
Період оскарження:
з 06-02-2025, 13:43 по 17-02-2025, 00:00
Документи:
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відповідно до п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання), в тому числі наявність відповідних приміщень в кожному районі м. Києва з відповідним обладнанням для надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди або інший документ. Учасник надав довідку з переліком приміщень, без переліку обладнання для надання послуг. Для підтвердження наявності приміщень Учасник надав додаткову угоду № 1 до договору про співпрацю від 20.09.2024 з академією міждисциплінарної освіти, відповідно до якої він приймає у відповідальне строкове безоплатне користування приміщення, що розташовані за 10 адресами. В переліку адрес відсутнє приміщення в Шевченківському районі м. Києва. 1.2. В листі-відгуку ГО «Товариство приватного підприємництва і фінансового управління» від 14.10.2024 про виконання договору № 10 від 8 січня 2024 року наданий позитивний відгук, але сам договір не наданий. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою із зазначенням ПІБ, посади і дати підпису та скріплена печаткою (у випадку її використання суб’єктом господарювання), в тому числі наявність відповідних приміщень в кожному районі м. Києва з відповідним обладнанням для надання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди або інший документ. 2.2. Додаток 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Вимоги щодо Виконавця: - позитивний досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг, підтверджений документально (договори, листи-відгуки про співпрацю з виконання протягом 2021-2024 років або інші документи, які підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг). 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документальне підтвердження наявності приміщення в Шевченківському районі м. Києва та наявність відповідного обладнання в приміщеннях для надання послуг за предметом закупівлі 3.2. Договір № 10 від 8 січня 2024 року між Підприємством "ЦЕНТР СПБ" та ГО «Товариство приватного підприємництва і фінансового управління».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.