Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 370 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 850 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 25695762 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лесенко Наталія Анатоліївна |
Телефон: | 380442350787 |
E-mail: | nataliia.lesenko@kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,вулиця Хрещатик, будинок 50-Б |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, на вимогу розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 10 від 09.09.2024р. з інформацією про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів зазначених в довідці Учасник мав надати копії договорів у повному обсязі, копії актів виконаних робіт, копії платіжних інструкцій та/або банківських виписок, позитивні відгуки від контрагентів по наданим договорам та візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання аналогічних договорів. Учасник надав копію Договору №3110 від 31.10.2023р., копії актів виконаних робіт на загальну суму 29090,00 грн., позитивний відгук від контрагента за цим договором та візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання цього договору. Також були надані копії банківських виписок на загальну суму 26090,00 грн., що не відповідає сумі договору та загальній сумі за актами наданих послуг, відсутня копія банківської виписки та/або платіжна інструкції на суму 3000,00 грн. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: - до Договору №3110 від 31.10.2023р. надати додатково копію платіжної інструкції та/або банківську виписку на 3000,00 грн., або надати оновлену Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, укладених та виконаних в період 2022-2023 років та на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів зазначених в довідці надати копії договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, копії актів виконаних робіт, копії платіжних інструкцій та/або банківських виписок, позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам, візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання аналогічних договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.