Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 350 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 40109126 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Завірюха |
Телефон: | +380953195265 |
E-mail: | tender.upo.kr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд.60, прим.3 |
0 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Згідно п. 2.9 Додатку 3 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції: Довідка, яка містить відомості про учасника закупівлі. Зазначена довідка подається як на учасника закупівлі, так і на кожного з субпідрядників/ співвиконавців (у разі їх залучення до виконання робіт/надання послуг) та на кожного учасника об’єднання учасників (у разі участі в закупівлі об’єднання учасників), згідно нижчеподаного зразка (зразок наведений у п. 2.9 Додатку 3 до Тендерної документації). Так, як учасник заявив, що планує залучити до виконання послуг субпідрядників в даній закупівлі, тож довідка повинна бути на кожного субпідрядника підписана керівником субпідрядної організації та з відбитком печатки (у разі використання). Тобто довідки повинні бути від ТОВ «ДОВІРА АУТДОР» та від ТОВ «ПРЕМІУМ МЕДІА ГРУП».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.