Період оскарження умов закупівлі - по 15-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 266 666,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 666,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП Енергоринок |
| ЄДРПОУ: | 21515381 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сушко Людмила Володимирівна |
| Телефон: | +380445945972 |
| E-mail: | sushko@er.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
1 |
Виявлена невідповідність в документах, наданих Учасником на виконання вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: документи, що засвідчують працевлаштування на умовах повної зайнятості в Учасника, а саме: Довідка, складена у довільній формі, зі списком наявних в учасника не менше ніж 50 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, з яких не менше 15 осіб мають бути включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності України у розділ «Аудитори». Довідка також повинна містити ПІБ працівника, інформацію про займану посаду та номер реєстрації в Реєстрі. У наданій довідці найменування посад окремих співробітників не відповідають інформації про займану посаду, зазначеній в трудових книжках. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункту 1.1. пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку, складену у довільній формі, зі списком наявних в учасника не менше ніж 50 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, з яких не менше 15 осіб мають бути включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності України у розділ «Аудитори». Довідка також повинна містити ПІБ працівника, інформацію про займану посаду та номер реєстрації в Реєстрі. Займані посади працівників учасника, зазначених у вказаній довідці повинні відповідати посадам, що зазначені в трудових книжках таких працівників.
1. Виявлена невідповідність в документах, наданих Учасником на виконання вимоги підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: документи, що засвідчують працевлаштування на умовах повної зайнятості в Учасника, а саме: трудові книжки (усі сторінки) з записами Учасника про прийняття на роботу або у разі відсутності трудової книжки у співробітника Учасника у паперовому вигляді – Відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб. Всупереч вимогам тендерної документації, зазначені документи складено мовою, відмінною від мови, яка вимагалась замовником в тендерній документації та передбачена вимогами чинного законодавства України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І. Загальні положення, пункт 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції та підпункт 3.10 пункту 3. Перелік інших документів та/або інформації щодо відсутності підстав, які встановлено відповідно до чинного законодавства учасників Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: автентичний переклад українською мовою документів, наданих мовою, відмінною від мови, яка вимагалася під час проведення процедури закупівлі. 2. Виявлена невідповідність у документах, наданих Учасником на виконання вимоги підпункту 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, які підтверджують наявність в учасника договору про добровільне страхування професійної відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності учасника, що забезпечує покриття можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менше ніж 50 млн. грн. та діє протягом усього періоду надання послуг. Відповідно до поданого договору строк його дії закінчується 5 вересня 2025 року, що суперечить вимогам замовника та не забезпечує покриття можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності протягом усього періоду надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І. Загальні положення, пункт 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), розділ Звітність Додатку 2 до тендерної документації, а також підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати договір про добровільне страхування професійної відповідальності суб'єкта аудиторської діяльності учасника, що забезпечує покриття можливих збитків у зв'язку із провадженням професійної діяльності на суму не менше ніж 50 млн. грн. та діє протягом усього періоду надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.