Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 850 000 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 14 250 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон: | 0487388575 |
E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Приміткою у додатку «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі тендерної пропозиції, закінчується після розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Учасником надано лист щодо продовження дії договору струхування без зазначення його реквізитів та строку дії. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження оновленої довідки відповідно до вимог ТД 2. Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено 6 осіб із наявними сертифікатами (дипломами) професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, водночас у складі пропозиції надано 5 сертифікатів (дипломів). Згідно вимог п.2 таблиці 1 додатку 2 додатку «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник надає документи для підтвердження інформації, зазначеній у довідці про наявність працівників. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження документів/інформації на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до вимог тендерної документації. 3. Учасником не надано інформацію про те, що Учасник та залучені ним до виконання підрядні організації (в разі залучення) з огляду на норми Міжнародних стандартів аудиту та Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» мають право здійснювати аудит річної фінансової звітності Замовника за 2023 - 2025 роки, складеної за МСФЗ, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 8 таблиці 2 додатку 2 додатку «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідної інформації згідно вимог тендерної документації. 4. Учасником надано наказ від 27.12.2023 №67-кя без дотримання вимог тендерної документації , якими передбачено, що всі довідки, які надаються Учасником/Переможцем, видані іншими установами/організаціями/державними органами мають надаватись або у формі електронного документу (відповідно додається КЕП/УЕП) чи його належним чином завіреної копії або сканованого паперового документа чи його належним чином завіреної копії, або в електронному вигляді з QR-кодом, що дає змогу перевірити чинність документа. Якщо будь-яка інформація, що вимагається цією Тендерною документацією, станом на момент подачі тендерної пропозиції або на момент подачі документів Переможцем, є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 №2939-VI та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та необмеженим, або публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель, та має безоплатний доступ до неї, Учасник/Переможець може не надавати таку інформацію, замість чого Учасник/Переможець може надати замовнику довідку у довільній формі або копію документа з інформацією із відповідним активним посиланням на адреси/адрес в мережі Інтернет, за якою/якими можливо безоплатно отримати таку інформацію. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом надання електронного документу у формі, що дає змогу перевірити чинність документа або надати активне посилання на публічну інформацію, якщо такий документ/інформація є у відкритому доступі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.