Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38461952 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дудка Катерина Іванівна |
Телефон: | +380612237565 |
E-mail: | tendergkh@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
2 |
Враховуючи п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р., Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом по Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради від 31.12.2021 р. №141р, за результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "РА ШТРИХ" (далі – Учасник), яка подана на закупівлю послуг «Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))» на відповідність вимогам тендерної документації та прийняття рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. ВСТАНОВИВ: Учасником було подано пропозицію на закупівлю послуг «Код ДК 021:2015 – 79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста (одна послуга))». Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Так, відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1.У складі пропозиції Учасника надано документ: «Лист-згода Мамедов С.Г.- на обробку персональних даних», «Лист-згода Павлюк Г.Г. - на обробку персональних даних» та «п.8 Лист-згода», в яких зазначено обробка персональних даних Голови правління АТ «КБ ГЛОБУС», директора департаменту документарних операцій АТ «КБ ГЛОБУС» та від особи, уповноваженої на підписання тендерної документації відповідно. Це не відповідає Додатку 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів Розділ 1. Документи п.9, де зазначено, що «Підписаного уповноваженим представником учасника Листа-згоди на обробку персональних даних. Лист-згода також надається іншими суб’єктами персональних даних (зазначених учасником в додатку 6 до тендерної документації) згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 8)». Зазначена вимога передбачена Додатком 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 1. Документи, а саме п.9. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати документи: Підписаного уповноваженим представником учасника Листа-згоди на обробку персональних даних. Лист-згода також надається іншими суб’єктами персональних даних (зазначених учасником в додатку 6 до тендерної документації) згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 8). 2. У складі пропозиції Учасника надано документ « 9. Аналогічний договір.pdf, в якому на п’ятій сторінці надано лист-відгук, в якому зазначено, що «ТОВ «Ленол-Пром» підтверджує належне виконання ТОВ «РА Штрих» умов договору 18/4 від 18.04.2024р. та відсутність претензій, що пов’язані з його виконанням. Робота за даним договором виконані у повному обсязі». Це не відповідає підпункту 3.3.2 абзацу 3 пункту 3.3 Додатку 9 до тендерної документації Нової редакції Переліку документів, Розділ 3. Документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначена вимога передбачена підпунктом 3.3.2 абзацу 3 пункту 3.3 Додатку 9 до тендерної документації Нової редакції Переліку документів, Розділ 3. Документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати документ Відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (Додаток 7), де зазначити «інформацію стосовно якості та строків виконання договору». 3. У складі пропозиції Учасника надано документ «Калькуляція витрат», при розрахунку тендерної пропозиції на закупівлю по предмету виявлено помилки в калькуляції витрат на виготовлення та монтаж інформаційних табличок із композитного алюмінія з нанесенням зображення ск плівкой, в якому при складанні суми по витратам не відповідає розрахунковій ціни. Це не відповідає Додатку 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 4 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено, що «розрахунок ціни та калькуляцію, які підтверджують вартість послуг, складені відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Зазначена вимога передбачена Додатком 9 до тендерної документації, Нової редакції Переліку документів, Розділ 4 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено, що «розрахунок ціни та калькуляцію, які підтверджують вартість послуг, складені відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». У зв’язку з тим, Учасник повинен надати відкориговану калькуляцію розрахункової ціни. Згідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку із цим, необхідно надати можливість Учаснику надати зазначені вище документи для усунення виявлених невідповідностей. ВИРІШИВ: 1.Прийняти рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усуненя невідповідностей в інформації та/або документах вищезазначеного змісту. 2.Оприлюднити повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах згідно з п.43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.