Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 337 696,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 53 376,96 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 80 065,44 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
Телефон: | 380676829422 |
E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відкриті торги відмінено у зв'язку з тим, що при поданні заявки про здійснення, запланованої на 2024 рік закупівлі Охоронні послуги (Код предмета закупівлі – ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги), очікуваною вартістю 5 337 696 грн 00 коп. було невірно розраховано обсяг закупівлі, тобто невірно вказано необхідну кількість потреби людино-годин для належного надання охоронних послуг на об’єктах філії, як замовника. Потреба вираховувалася з розрахунку, що кількість людино-годин нічного посту охорони складає – 12 год., та 24 год. – цілодобовий пост у вихідні та святкові дні, а фактично на об’єктах філії необхідно здійснювати охорону з 17-00 год. вечора до 08-00 год. ранку, тобто кількість людино-годин нічного посту охорони складає: 15 людино-годин. Враховуючи наявну потребу у здійсненні охоронних послуг, обсяг закупівлі має бути – 6420 людино-годин. За таких обставин Управлінням з виробництва філії невірно визначено і очікувану вартість закупівлі, яка вираховується відповідно до того, що надання послуг планувалося строком: з 01.09.2024 по 31.08.2025, тобто на 12 місяців, що відповідало 39480 людино-годинам надання послуг, з розрахунку 12 годин чергування у нічні зміни в будні дні та 24 години (доба) чергування у вихідні та святкові дні. Очікувана вартість предмета закупівлі – Охоронні послуги (код ДК 021:2015: 90910000-9 Охоронні послуги) становила 5 337 696 грн 00 коп., та була визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Однак, очікувана вартість закупівлі послуг з розрахунку наявної потреби обсягу закупівлі – 6420 людино-годин, має складати 867954 грн. Згідно з вимогами п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог п. 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Тож, внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів можливо, але тоді буде допущено порушення відображення в оголошенні про проведення відкритих торгів очікуваної вартості закупівлі. Так як, очікувана вартість закупівлі не буде відповідати очікуваній вартості вже включеній до річного плану закупівель Замовника по вже оголошеній закупівлі. Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначає Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082). Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно з пунктом 7 Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Однак, а ні Закон, а ні Особливості не містять положень які б визначали можливість внесення змін до рядка в річному плані закупівель по якому вже оголошено процедуру закупівлі. Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність у системі в інтерактивному режимі реального часу, а тому реалізація механізму внесення змін до річного плану по рядкам закупівель по яким вже оголошено процедуру закупівель в електронної системі відсутня. Відтак, наявність розбіжностей між очікуваною вартістю вказаною в річному плані закупівель та в оголошенні про відкриті торги неможливо буде усунути або виправити, а отже подальше проведення закупівлі за таких обставин буде трактуватись контролюючими органами, як порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що законодавством не передбачено внесення змін до річного плану закупівель по вже оголошеній закупівлі, Замовником буде допущено порушення, яке неможливо усунути. Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги, зокрема, у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі п.п.2 п.50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 07-08-2024, 10:23 по 18-08-2024, 00:00
Документи: