Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Шеховцова Анастасія Михайлівна, телефон: (044) 530-65-18, електронна адреса: anastasiia_shekhovtsova@bank.gov.ua
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 370 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шеховцова Анастасія Михайлівна |
Телефон: | 380445306518 |
E-mail: | ANASTASIIA_SHEKHOVTSOVA@BANK.GOV.UA |
Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ “МАКАБІ”, ЄДРПОУ 39029687 (далі – ПП “АБ “МАКАБІ”) щодо закупівлі “79220000-2 Податкові послуги (Митно-брокерське обслуговування товарів (повний комплекс послуг, пов’язаних з декларуванням товарів замовника)), очікувана вартість закупівлі – 370 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – липень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ПП “АБ “МАКАБІ” у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано договір, укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГ АУДІО" від 21.08.2023 р. № 21/08-01 М/Б, що на дату подання тендерної пропозиції учасника є діючим та не завершеним (не виконаним), що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подати учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на надання послуг з митно-брокерського обслуговування товарів (повний комплекс послуг, пов’язаних з декларуванням товарів замовника)) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - митні декларації у митних режимах “Ввезення” типу АА або ДЕ (ІМ40), та “Вивезення” типу АА ЕК10, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на надання послуг з митно-брокерського обслуговування товарів (повний комплекс послуг, пов’язаних з декларуванням товарів замовника)) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - митні декларації у митних режимах “Ввезення” типу АА або ДЕ (ІМ40), та “Вивезення” типу АА ЕК10, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.