Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 38199687 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карасюк Ольга Григорівна |
Телефон: | 380677525053 |
E-mail: | homeservice-5@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 |
10 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не зазначені технології необхідні для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також не надано довідку в довільній формі з відповідним поясненням, у разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій 2. Учасником не відображена інформація у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі щодо правовідносин із працівниками, а саме за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру 3. Учасником не відображена інформація у довідці за вих. № 6 від 2 серпня 2024 року щодо юридичного статусу та профілюючого виду діяльності Учасника Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно пп.1 п.3 Додатку 1 до ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/транспортних засобів тощо, кількість та інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням 2. Згідно пп.2 п.3 Додатку 1 до ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру. 3. Згідно пп.2 п.5 Додатку 1 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; (за наявності E-mail); система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); МФО (код банку (-ів)). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявленої невідповідності надати інформацію щодо технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі у відповідності до умов пп.1 п.3 Додатку 1 до ТД 2. Для усунення виявленої невідповідності надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі із відображенням правовідносин із працівниками, а саме за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру 3. Надати Довідку яка містить відомості про учасника, зокрема щодо юридичного статусу та профілюючого виду діяльності Учасника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.